• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: JS - heinäkuu 05, 2019, 17:36:56
Jannelle ja Jyrkille jäitä housuihin. En ole jarrumies muistaakseni ollut ikinä liigoissa. Mutta ei hätää, olemme Äärelän kanssa tulossa korkeintaan FA Cuppiin.
Joo ei ollut tarkoitus mollata ketään... Toi lohko oli lähinnä tsoukilla heitetty ja se lähti tosta Tiikkiksen mahdollisesta mukaan tulosta jonka koin aika epärealistisena.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

WhatsApp-osasto ei kyllä ala yksinään tekemään mitään päätöksiä. Jussi tulisi mukaan serie A:han ja Tiikkiksen mukaantulo joihinkin sarjoihin on realistista. Tiikkiksellä on maanantait vapaana ja pystyisi tulemaan Hermanniin ihan riittävän ajoissa. Esim. CL on Tiikkiksen kohdalla mahdollinen ja hänellä varmasti motivaatiokin riittäisi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Hönkki Whatsup kehiin vaan ja mukaan. Hesu-Liigasta superliiga= 10 joukkuetta ja kaksinkertainen sarja.. vielä odotellaan närheä ja peteä... Sinä ja Vesa varmaan näytätte vihreää valoa tälle
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 05, 2019, 19:23:53
WhatsApp-osasto ei kyllä ala yksinään tekemään mitään päätöksiä.

Kyllä 8 aktiivipelaajan ryhmällä on enemmän mahdollisuuksia/valtuuksia ehdottaa (ja jopa päättää) asioista kuin yhden miehen puhelimyyntifirmalla.

Toki uusille ja uusvanhoille tervetuloa jos kerran moti ja aikataulut antavat myöten.
Tilaa on, ja levyjä piisaa.


Hönkki

8 aktiivipelaajan kannattaa tietää faktat ja vähän kysellä muiltakin ennen päätöksiä. Tiikkis siis vapaa maanantaisin, mutta ei viikonloppuisin koska valmentaa lätkää. Tiikkis tuskin voi osallistua viikonlopputurnauksiin. Tampereella hänellä ei ole vastustajia. Motivaatiota siis pitäisi riittää. Jos liiga on tosi iso, niin Tiikkis on pieni riski tai sitten ei. En tiedä. CL ja FA cup voisi olla hyvä hänelle.

Timo: tulee liigaan jos riittävän pieni
Jussi: serie A
Zinga: FA cup ehkä

Elikkä tätä pitää vähän miettiä.
Mites sinne kuninkaiden whatsappiin taas pääsikään ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#3395
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 06, 2019, 12:55:35
8 aktiivipelaajan kannattaa tietää faktat ja vähän kysellä muiltakin ennen päätöksiä.

Niin, hyvä tosiaan olisi kuitenkin kysellä myöstämän hetken pelaajilta ennen kuin edetään asioissa.

Jatkossa toivoisin, että keskellä kesää ei yhden kommentin pohjalta tehdä parin päivän sisällä isoja liikkeitä yksin kysymättä muilta. Luin nämä viimeiset muutamat sivut ekaa kertaa nyt, koska olen ollut lomalla myös subusta.

Mitään kiirellistä ei ole tarve tehdä, koska homma toimii.

Kaikki isommat värväysoperaatiot johtavat pelimäärien olennaiseen nousuun, joka taas tarkoittaa esim. minulla sarjojen putoamista pois. En sitten tiedä mikä on tavoite, mutta olisi jatkossa hyvä käydä nämä ensin läpi.

On myös ikävä, jos mainostaa mansikoita, mutta tuottaja, jolta tavaran hankki toimittaakin vain perunoita. Ikävä tilanne sekä myyjälle että tuottajalle, jonka nimissä on luvattu mansikoita.

No, tämä tästä.

Rossonero

Klassisena saksamiehenä Timo voisi tulla Bundekseen, jos Hesu liian iso.

Hönkki

Viime kaudella Hesun sarjoissa ei ollut mitenkään yltiöpaljon pelaajia. On ollut kausia jolloin on ollut enemmän pelaajia. Se että otetaan muutama lisää on vain tilanteen normalisointia. Jos ette halua lisää pelaajia, niin ei sitten. On vaan jotenkin todella sääli, jos ei tarjota pelimahdollisuutta motivoituneille pelaajille. Missään lajissa ei tulisi toimia niin.
Esitän että Jussi tulee serie a:han ja Tiikkis divariin ja Timo johonkin riittävän pieneen sarjaan. Kaitsu ehkä johonkin myös. Tiikkikselle käy itseasiassa ihan mikä vaan.

Ei ole pakko tehdä noin, mutta ajatelkaa jos itse haluaisitte pelata ja ei vaan hyväksyttäisi sarjoihin. Rossokin pystyy varmasti valitsemaan sellaisen sarjakombinaation, että pelejä tulee sopiva määrä. Kumpi on tärkeämpää: se että Rosso saa pelejä kaikille suosikkijengeilleen vai se että joku ulkopuolinen pääsee mukaan ? Minulle vastaus on päivänselvä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Sano kuka mitä tahansa, niin hönkki puhut täyttä asiaa.

Rossonero

Etkö voi odottaa, että puhutaan paikan päällä?

Ei ole kyse vain minusta. Kuitenkin sinä rupesit toimimaan muilta kysymättä Jannen yksittäisen kommentin pohjalta, vaikka Jannellakin on ollut muita jengejä ja voisi pelata sitä kautta enemmänkin. Kukaan ei ole pyytänyt sinua värväämään porukkaa omalla päätökselläsi. Oli motiivisi kuinka ylevä tahansa.

Jos olet huolissasi pelimääristä, niin mikset perusta uutta liigaa, johon värväät ketä haluat. Mä en ymmärrä miksi henkilö, joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut tulemaan kerholle tai ollut missään tekemisissä Hesun kanssa, pitää värvätä muilta kysymättä. Värväsit Seponkin nopean liigaan, joka oli katastrofi.

Jos mun merkitykseni toiminnassa on noin merkityksetön, niin voin lopettaa ihan hyvin. Sä vähättelet mun intressejäni suhteessa muiden intresseihin. Luulisi liigojen ja toiminnan kantavien voimien näkemysten olevan merkityksellisiä. Mun pelimäärät ovat kuitenkin suurimpien joukossa, vaikka suhaan joka kerta 200 km pelipäivän takia. Sä olet mukana parissa sarjassa ja koet oikeudeksesi tehdä yksin päätöksiä.

Olisi ehkä hyvä kysyä myös miksi jotkut suhtautuvat näin. Kaikkea ei ole hyvä kirjoittaa, vaan on parempi sanoa paikan päällä.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 13, 2019, 21:36:20
Viime kaudella Hesun sarjoissa ei ollut mitenkään yltiöpaljon pelaajia.

On ollut aivan sopivasti ja viime kaudellakin pöytätila ei kerholla riittänyt, vaan oli istumavuoroja.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 13, 2019, 21:36:20On vaan jotenkin todella sääli, jos ei tarjota pelimahdollisuutta motivoituneille pelaajille. Missään lajissa ei tulisi toimia niin.

Ei puhuta lajista, vaan Hesun peleistä ja kerhosta. Kukaan ei ole estänyt pelien järkkäystä halukkaille.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 13, 2019, 21:36:20Esitän että Jussi tulee serie a:han ja Tiikkis divariin ja Timo johonkin riittävän pieneen sarjaan. Kaitsu ehkä johonkin myös. Tiikkikselle käy itseasiassa ihan mikä vaan.

Älä nyt esitä mitään, äläkä etenkään yhdistele henkilöitä, jotka ovat ihan eri roolissa. Odota, että puhutaan asia kerholla.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 13, 2019, 21:36:20Ei ole pakko tehdä noin, mutta ajatelkaa jos itse haluaisitte pelata ja ei vaan hyväksyttäisi sarjoihin. Rossokin pystyy varmasti valitsemaan sellaisen sarjakombinaation, että pelejä tulee sopiva määrä. Kumpi on tärkeämpää: se että Rosso saa pelejä kaikille suosikkijengeilleen vai se että joku ulkopuolinen pääsee mukaan ? Minulle vastaus on päivänselvä.

Sä teet tästä asettelun, jollainen se ei ole. Mä en ymmärrä miten se lisää pelimääriä, että mä jään pois sarjoista.

Olisiko liikaa vaadittu, että puhuu näistä asioista paikan päällä ja kyselee hieman mitä vuosikausia hommaa pyörittänyt porukka haluaa. Tästä ei Kokkis myöskään voi olla eri mieltä.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - heinäkuu 13, 2019, 22:15:32
Etkö voi odottaa, että puhutaan paikan päällä?


Samaa mieltä. Hönkki, pidättele keppareitasi.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - heinäkuu 13, 2019, 22:15:32..Jannellakin on ollut muita jengejä..
Tätä lausetta en usko ilman pitäviä todisteita :o
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Nyt AC Milanin toiminnassa ilmennyt lisää epäselvyyksiä. Ostin äskettäin heiltä pelaajia, mutta "nimettömät lähteet" paljastivat, että pelaajat todellisuudessa Tapsan omistuksessa!
Olen vienyt asian jatkokäsittelyyn. Saa nähdä mikä on Milanin kohtalo, ja mahdollinen rangaistus.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Epis - heinäkuu 14, 2019, 00:02:27
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - heinäkuu 13, 2019, 22:15:32..Jannellakin on ollut muita jengejä..
Tätä lausetta en usko ilman pitäviä todisteita :o

Ainakin Oxford tai joku vastaava aikalaisten suullisen perimän mukaan.