• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

En todellakaan ole mikään korkeampi taho joka määrää muita. En ole koskaan sellaista väittänytkään ja jos sellaisen käsityksen joku on saanut niin sille en voi mitään (tekstini sävy on joskus voinut olla ehdoton mutta se mitä silloin olen sanonut on ollut vain oma käsitykseni). Ainakin itse olen lopettanut tämän lajin. Muista en tiedä mutta kaikilla on siihen oikeus. Itse en pelaa enää Subua ja piste mutta kertsillä voin joskus käydä ihan vaan moikkaamassa ja turisemassa tai tavata jossakin muualla. Ehkä itselläni on joskus kova ulkokuori ja asenne mutta se on muodostunut vuosikymmenten takaisten ikävien asioiden takia joista en puhu täällä vaan ihan muualla. Subu on hieno laji mutta se ei minua enää kiinnosta.

SouthernBoogieCat

#3001
Haluan vain vielä sen sanoa että olen erittäin pahoillani jos teksteistäni on välittynyt väärä kuva minusta ihmisenä. Kuten aiemmin totesin voi minulla olla kova ulkokuori ja asenne joskus ja saatan provosoitua herkästi. En kuitenkaan tahdo kenellekään mitään pahaa. Asenteeni ovat muodostuneet siis vuosikymmenten kuluessa erilaisista tilanteista mm. saatettu naurunalaiseksi, taloudellisesti yritetty hyötyä, määräilty uhkaavasti jne. Tarkemmin en siis täällä avaa vaan jonkun toisen kanssa. Eli väärinymmärryksiä puolin ja toisin minun ja joidenkin muiden välillä on tapahtunut myöskin. En myöskään pidä painostuksesta. Jos haluan lopettaa Subun niin lopetan mutta voin silti tavata jatkossa tätä porukkaa. Minulla on ollut vaikea lapsuus ja nuoruus (ja osittain myös aikuisikä) joten sen piikkiin osittain menee erilaiset yhteenotot ja oma käytökseni ei aina ole ollut parasta mahdollista mutta ei välttämättä joidenkin muidenkaan. Eli saatan olla välillä hankala persoona mutta pohjimmiltani hyväsydäminen jos minua kohdellaan myös reilusti. En ole ehkä yhtä älykäs kuin jotkut muut ja siitä on kiusattu paljon mm. koulussa. Tässä tuli hieman avautumista ongelmistani mutta tarkemmin keskustelen niistä esim. terapeutin kanssa yms. henkilön johon voin luottaa täysin.

Porvoon turkkilainen

Tämä on höpötysosasto, kuten otsikkokin kertoo. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos toimii aina parhaiten  :respect

Mitä omaan pelaamiseen tulee, niin monet seikat puoltavat että niin kauan kuin pikkupallot eivät halkea, eikä valkoiset värjäydy oransseiksi, niin vierivä namu ei sammaloidu.

Epis

Täällä ei muodosteta toisista mielipiteitä kirjoitusten vaan pelien perusteella ja Janne moninkertaisena mestarina on aina hyvä jätkä :buds
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Mr. Posh

Kukaan lopeta. Ne on taukoja. Häpötyksetkin HW-pohjaisia.
Kaikki ystäviä. Kuopijovaralla.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Kaikki pelaa - vain frekvenssi vaihtelee.

JS

Taitaa mun osalta tällä kaudella pelit olla tuossa Copassa, jos vielä olen mukana suunnitelmissa. Löytyisikö sellainen päivä, että Mika ja Vesa ollaan kaikki paikalla niin saisi molemmat pelit pelattua? Tosin Subu-kunto on kovin heikko, joten ei ongelma pelata vaan yhtä peliä.

Hovimestari

Mulle käy aika hyvin, joten lähinnä Rossosta kiinni. Pitää ehkä äänestää Pahvi-Salea, ettei tule toista kiekkaa vaaleissa ja Rosso pääsee paremmin ääntenlaskennasta.

Porvoon turkkilainen

Meinasin äänestää Väyrystä, mutta en minä voi. Miksi vasemmiston ehdokas on Ylen vaalitentissä vasta tänään, kun vaalit ovat jo käynnissä? Paras kannanotto tässä Sale-landiassa on jättää äänestämättä ja toivoa, että äänestysprosentti tässä tekodemokratiassa jää mahdollisimman alhaiseksi. Siinä teille vallan vahtikoirille eli roskamedialle vastaus suoraan kansan syvistä riveistä. Tärkeämmät vaalit ovat vasta tulossa, joissa ääntä ei voi olla antamatta. Tosin en usko niidenkään rehellisyyteen.

Killer

Kyllä se ääni baarissakin kuuluu.  :buds

Porvoon turkkilainen

#3010
Eilen ääni kuului myöhään  ;D harmi kun en missään ollut itse peliä katsomassa. Palatakseni vaaleihin, niin onhan tama demokratiamme kannalta noloa, että peli valmiiksi  pelattu niin ettei toista kierrosta tule. Ainut ja järkevä protesti on siis jättää äänestämättä. Kyllä Putin on varmasti kateellinen Sauli Niinstö Voodoo dollin kannatusluvuille. Heidän medialla siis paljon tehtävää saavuttaakseen meidän tasomme.

Tai ehkä sittenkin Väyrynen. Vastalause kepulle

Epis

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 18, 2018, 12:56:21Tai ehkä sittenkin Väyrynen.

^- Tämä
Onkohan se Närhi/West Ham milloin kerholla, jos tulis viimeistelmeään ekan kierroksen ja aloittamaan toisen?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaTärkeämmät vaalit ovat vasta tulossa, joissa ääntä ei voi olla antamatta.

Tarkoitat varmaan Subu ry:n vaaleja. Kokkis, haluatko puheenjohtajaksi ? Mä voin tukea sua. Hoidetaan tää raitsikkatoveri-tyyliin.
Ja mitä pressanvaaleihin tulee, niin ehdottomasti yhdellä kierroksella ratkaisu. Rosso pitää saada kertsille
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 18, 2018, 23:51:25
LainaaTärkeämmät vaalit ovat vasta tulossa, joissa ääntä ei voi olla antamatta.

Tarkoitat varmaan Subu ry:n vaaleja. Kokkis, haluatko puheenjohtajaksi ? Mä voin tukea sua. Hoidetaan tää raitsikkatoveri-tyyliin.
Ja mitä pressanvaaleihin tulee, niin ehdottomasti yhdellä kierroksella ratkaisu. Rosso pitää saada kertsille

Trump vallankahvassa Jenkkilässä, Kokkis subussa. Ajankuva.

Samoin perustein toivon yhtä kierrosta pressanvaaleihin.

Porvoon turkkilainen

Ratikkasopimuksella puheenjohtajan pesti kuulostaa herrakerhomaisen houkuttelevalta, mutta pakko kieltäytyä. Kekkosta ei enää henkiin saa, mutta nykyinen puheenjohtajamme yhä elää oletko valmis, joten liputan herra Hakkaraista. Jotain pysyvyyttä sekä paljon puhuttua vakautta näinä maailman hetkisinä aikoina täytyy olla.