• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

kesämesu

#30
CHELSEA KRIISISSÄ...viimeiset 3 peliä  0-1,0-1,0-0

valmentajan vaihto lähellä.....

tänään Baltic Princessillä Johtokunnan kokous !!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Zinga

#31
Lainaus käyttäjältä: "kesämesu"CHELSEA KRIISISSÄ...viimeiset 3 peliä  0-1,0-1,0-0

valmentajan vaihto lähellä.....
Ehkä se johtuu juuri siitä valmentajavaihdoksesta! Brasilialainen Samba on vaihtunut hollantilais-venäläiseen kansantanssiin.  
 :juoksumatto:

kesämesu

#32
johtokunnan kriisikokous pidetty ja manageri nauttii vielä toistaiseksi seurajohdon luottamuksesta...
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

#33
Voiko Jewell kertoa jotain kuvissa näkyvistä näpyttelijöistä ? Tarkoitan lähinnä siis Rotherhamin pelaajia.

http://www.yorkshiresubbuteo.com/apps/p ... ID=4242038

Seuraava keksintö voisikin sitten olla pöytäjalkapallo-pöytäjalkapallo eli subufigurien kokoa oleva subukenttä ja siihen tietysti puolen millin kokoiset äijät.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#34
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Voiko Jewell kertoa jotain kuvissa näkyvistä näpyttelijöistä ? Tarkoitan lähinnä siis Rotherhamin pelaajia.

http://www.yorkshiresubbuteo.com/apps/p ... ID=4242038

Seuraava keksintö voisikin sitten olla pöytäjalkapallo-pöytäjalkapallo eli subufigurien kokoa oleva subukenttä ja siihen tietysti puolen millin kokoiset äijät.

Näyttäisi olevan Dale Tonge ja Stephen Brogan näppäilemässä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#35
Tapahtui pieni ihme. Työpaikaltani (ei sentäs sama rakennus, mutta sama työntaja) löytyi aloitteleva subuporukka. Taitaa olla kohta Tietoenatorilla oma virallinen subukertsi. Kiitos Mikmalle vinkistä. Hän tuntee työpaikkani asiat paremmin kuin minä itse.

Vanhat subumiehet tuntevat termin TK-pelit (tilastot kuntoon -pelit). Kohta tunnetaan myös termi TKTA-pelit (tilastot kuntoon työajalla -pelit).

 :mulbounce:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#36
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Vanhat subumiehet tuntevat termin TK-pelit (tilastot kuntoon -pelit). Kohta tunnetaan myös termi TKTA-pelit (tilastot kuntoon työajalla -pelit).

 :bounce:

AriFerra

#37
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tapahtui pieni ihme. Työpaikaltani (ei sentäs sama rakennus, mutta sama työntaja) löytyi aloitteleva subuporukka.

Kyllä kai he ovat näitä sivuja kuitenkin lukeneet?
Vai voiko olla, että ihan "puun takaa" joku nykypäivänä tutustuisi subuun?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#38
Lainaalöytyi aloitteleva subuporukka.

Niillä on 8 pelaajaa  :Jeesh:


LainaaMulla on n. 400 metriä teille ja mun tilastot kaipaa Seponnusta. Lisäksi valtion työaikapolitiikka on suhteellisen joustava. Olen siis messissä

Pelipaikka on itseasiassa kehä I:n varrella Aku korhosen tiellä ja eka pelikerta olis 11.3 klo 17 alkaen. Mene ihmeessä, jos pystyt. Minulle sattuu olemaan todella huonoon aikaan, ikävä kyllä. Puhuin homman vetäjän kanssa ja kuulosti todella kiinnostuneelta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#39
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Pelipaikka on itseasiassa kehä I:n varrella Aku korhosen tiellä ja eka pelikerta olis 11.3 klo 17 alkaen. Mene ihmeessä, jos pystyt. Minulle sattuu olemaan todella huonoon aikaan, ikävä kyllä. Puhuin homman vetäjän kanssa ja kuulosti todella kiinnostuneelta.
Ainakin alustavasti voisin mennä paikalle. En kuitenkaan taida sepotella, ettei poikien (miesten?) (naisten!?) pelihuumori lopu heti alkuunsa.

Epis

#40
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Pelipaikka on itseasiassa kehä I:n varrella Aku korhosen tiellä ja eka pelikerta olis 11.3 klo 17 alkaen. Mene ihmeessä, jos pystyt. Minulle sattuu olemaan todella huonoon aikaan, ikävä kyllä. Puhuin homman vetäjän kanssa ja kuulosti todella kiinnostuneelta.
Ainakin alustavasti voisin mennä paikalle. En kuitenkaan taida sepotella, ettei poikien (miesten?) (naisten!?) pelihuumori lopu heti alkuunsa.
Itselläni keskiviikot varattuja, joten en pääse vaikka samassa paikassa olenkin hommissa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#41
LainaaItselläni keskiviikot varattuja, joten en pääse vaikka samassa paikassa olenkin hommissa.

Myös minulla keskiviikot lähes täysin kiinni. Pyysin että järjestäisivät joinain muina viikonpäivinä. Pelaavat normaalisti kahvitilassaan ja vissiin sitten ihan kahvitauoilla. 11.3 on pelit saunaosastolla ja heillä on tarkoitus hankkia oma kerhotila Tietoenatorilta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#42
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Myös minulla keskiviikot lähes täysin kiinni. Pyysin että järjestäisivät joinain muina viikonpäivinä. Pelaavat normaalisti kahvitilassaan ja vissiin sitten ihan kahvitauoilla. 11.3 on pelit saunaosastolla ja heillä on tarkoitus hankkia oma kerhotila Tietoenatorilta.
Eikun mukaan vaan kerhoa perustamaan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#43
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"tilastot kaipaa Seponnusta

vuoden subutermi
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#44
LainaaMan Utd-Man City 2-0 (1-0)

gooool, perkele  :mosh:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses