• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hovimestari

ShefU-Bristol R olisi tosiaan Liigacupissa. Mulle käy ensi viikolla ma ja varmaan myös to. Välipäivinä olen veke, mutta uudeksi vuodeksi takaisin kaupungissa.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - joulukuu 16, 2017, 11:51:29
ShefU-Bristol R olisi tosiaan Liigacupissa. Mulle käy ensi viikolla ma ja varmaan myös to. Välipäivinä olen veke, mutta uudeksi vuodeksi takaisin kaupungissa.

Torstai kävis, jos muitakin tulossa..
Otan repun autoon..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Coppaa ois tarkoitus pelata, divari siis vielä ohjelmaan.

kesämesu

Siniset saapuu hermanniin helmi-maaliskuussa jos pelejä?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Edellinen pelikerta oli marraskuussa - tänään muistin miksi...
Tuntuu äärettömän vaikealta, ja surulliselta hyväksyä, ettei tämä sormipeli enää minun kuppini teetä.

nabel


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 04, 2018, 23:12:20
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 04, 2018, 20:15:33
Edellinen pelikerta oli marraskuussa - tänään muistin miksi...
Tuntuu äärettömän vaikealta, ja surulliselta hyväksyä, ettei tämä sormipeli enää minun kuppini teetä.

Ehkä ei subu enää mutta FIFA kyllä. Ainakin itse keskityn siihen lajiin missä mahdollisuudet tasosta riippumatta ovat ainakin kohtalaisen hyvät. Subu on osaltani historiaa 99 %:sti. Korkeintaan Coppa Italian pelaan mutta siinäkin on pieniä epävarmuustekijöitä eli kannattaa varautua siihen että kahden muun pelien osalta otteluohjelma rukataan uudestaan. En kommentoi tämä enempää missään yhteydenpitomuodossa (forum, puhelin, tekstari,priva, FB). Asia etenee ja tietoa tulee myöhemmin kun tieto on että toteutuvatko epävarmuustekijät. Mahdollisuudet tällä hetkellä 50/50.

Hellas Veronan joukkue joutui valitettavaan onnettomuuteen. Olin matkalla bänditreeneistä ja muovikassi jossa oli slideputken ja plektrojen lisäksi Veronan joukkue jäi bussiin. Yritin heti selvittää oliko joku löytänyt muovikassin mutta siitä ei osattu antaa mitään tietoja. Ainakaan ko. vuoron kuljettaja ei ollut sitä löytänyt. Eli muovikassi hävisi ja siinä samassa Verona sekä pientä kitarasälää joiden arvo tosin ei ole rahallisesti mikään kummoinen mutta ikäväähän tällainen on. Yksi niitä harvoja kertoja kun olen jotakin unohtanut/hukannut jonnekin - siis kodin ulkopuolella.

Eli toisinsanoen Coppa Italian osallistumiseni peruuntuu ja Genoa ja Lazio voivat vaikka edetä vapaakierrokselta jatkoon kumpainenkin. Näin mitään ylimääräistä ei tulisi koska Hellas Veronan osallistuminen on mahdotonta koska joukkuetta ei voi saada kasaan ilman että siitä tulisi pitkää viivettä. Valitettavasti kävi näin.

Epis

Kysäiseppäs ensi viikolla poliisilta..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - tammikuu 06, 2018, 14:31:34
Kysäiseppäs ensi viikolla poliisilta..

Kiitti vinkistä. Tai toinen paikka löytötavaratoimisto. Mutta epäilenpä että sitä löytyy enää.

Epis

Muksun avaimia metsästettiiin kesällä ja löytötavaratoimisto ottaa vastaan tavaroita vain yrityksiltä esim. HSL, Linnanmäki ja poliisi hoitaa yksityishenkilöiden löytämiä tavaroita..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - tammikuu 07, 2018, 00:02:27
Muksun avaimia metsästettiiin kesällä ja löytötavaratoimisto ottaa vastaan tavaroita vain yrityksiltä esim. HSL, Linnanmäki ja poliisi hoitaa yksityishenkilöiden löytämiä tavaroita..

Ok. Selvitän asian. En kuitenkaan usko että sitä löytyy enää. Eli Coppa Italia kannattaa pelata ilman Veronaa.

Killer

Miksi Verona oli bänditreeneissä mukana!?

Hönkki

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000005516496.html

Figuuri on jo valittu.


Jaakolle lohdutuksena, että et ole eka joka on unohtanut jengissä väärään paikkaan. Nopean pelaajista Willen subu-ura taisi loppua siihen, kun
kassi unohtui baariin. Kesikseltä voi myös kysyä. Hänellä pelit kuitenkin vielä jatkuivat ...
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Onko mahdollista valjastaa Selman sissipäiväkotiryhmä etsintäpartioksi? Nappuloita ei jätetä!