• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Epis

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - heinäkuu 28, 2017, 16:20:25
Hyvä että nuo siirrot ovat Hönkillä tiedossa. Toivottavasti Kokkiksella myös on tieto esim. Lukakun siirrosta Manchester Unitediin.

Olisikin melkoinen peli - jos Manchester U ja Everton kohtaavat ensi kaudella jossakin HeSun kilpailussa - mikäli molemmissa joukkueissa pelaisi avauskokoonpanossa Rooney ja Lukaku. Yleensä ilmeisesti siirtyneiden pelaajien tahattomasta peluuttamisesta ei ole rangaistu pistemenetyksillä (rangaistukset ovat tulleet pelikieltoisten pelaajien peluutuksesta) mutta jos Rooney ja Lukaku pelaisivat esim. FA Cupissa molempien joukkueiden riveissä niin tuo olisi sellainen temppu että silloin rangaistuksia todennäköisesti tultaisiin vaatimaan. Toki peli voitaisiin mitätöidä mikäli tuollainen moka sattuisi ja pelata uusintaottelu koska molemmat olisivat tuossa tapauksessa rikkoneet - jos ei virallisia sääntöjä - niin ainakin HeSun kirjoittamattomia sääntöjä ettei muualle siirtyneitä pelaajia peluutettaisi.

Nyt alkavalla kaudella erityisesti Hönkin ja Kokkiksen on syytä olla tarkkana koska siirtomarkkinat ovat olleet vilkkaat tänä kesänä. Transfermarkt ainakin on hyvä sivusto josta saa tietoa siirroista.

Maailmathan siinä vähintään räjähtäis jos kaksi muoviukkelia olisi nimetty samojen pihmispelaajien mukaan..
Uskokaa tai älkää, mutta hetken harkitsin tekeväni uuden jengin, jolla tulla mukaan Hesun divariin jossei jopa liigaan vastoin kaikkia ennakkotietoja, mutta tämä postaus palautti arkeen..

Kiitos ja anteeksi!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - heinäkuu 28, 2017, 16:49:47
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - heinäkuu 28, 2017, 16:20:25
Hyvä että nuo siirrot ovat Hönkillä tiedossa. Toivottavasti Kokkiksella myös on tieto esim. Lukakun siirrosta Manchester Unitediin.

Olisikin melkoinen peli - jos Manchester U ja Everton kohtaavat ensi kaudella jossakin HeSun kilpailussa - mikäli molemmissa joukkueissa pelaisi avauskokoonpanossa Rooney ja Lukaku. Yleensä ilmeisesti siirtyneiden pelaajien tahattomasta peluuttamisesta ei ole rangaistu pistemenetyksillä (rangaistukset ovat tulleet pelikieltoisten pelaajien peluutuksesta) mutta jos Rooney ja Lukaku pelaisivat esim. FA Cupissa molempien joukkueiden riveissä niin tuo olisi sellainen temppu että silloin rangaistuksia todennäköisesti tultaisiin vaatimaan. Toki peli voitaisiin mitätöidä mikäli tuollainen moka sattuisi ja pelata uusintaottelu koska molemmat olisivat tuossa tapauksessa rikkoneet - jos ei virallisia sääntöjä - niin ainakin HeSun kirjoittamattomia sääntöjä ettei muualle siirtyneitä pelaajia peluutettaisi.

Nyt alkavalla kaudella erityisesti Hönkin ja Kokkiksen on syytä olla tarkkana koska siirtomarkkinat ovat olleet vilkkaat tänä kesänä. Transfermarkt ainakin on hyvä sivusto josta saa tietoa siirroista.

Maailmathan siinä vähintään räjähtäis jos kaksi muoviukkelia olisi nimetty samojen pihmispelaajien mukaan..
Uskokaa tai älkää, mutta hetken harkitsin tekeväni uuden jengin, jolla tulla mukaan Hesun divariin jossei jopa liigaan vastoin kaikkia ennakkotietoja, mutta tämä postaus palautti arkeen..

Kiitos ja anteeksi!

Ei kannata liian vakavasti ottaa ko. postausta. Se oli hyväntahtoinen läppä. Luulin että se selvisi rivienvälistä mutta olisi pitänyt laittaa loppuun maininta että kyseessä oli vitsi.

nabel


Porvoon turkkilainen

Tästä kaikesta miika espanja pahoitin mieleni. Varsinkin tutulle jossa oon kun tää uinuu ja tytöt vain discossa nauroivat minulle ja akille. Missä on tämän maan vahva johtaja, kysyn....

Epis

Kertokaas håmpit niitä Hesun ja Hesun Divarin sääntöjä..
ps. 'håmpit' on läppä  :lollero
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Vuosi sitten kesä-heinäkuussa mulla oli pelikertoja 14! Tämän vuoden vastaavana aikana 4.... Pelimääriä en jaksanut tutkia.


Syksyllä itselleni maanantai tuskin hyvä pelipäivä, mutta ehkä näistä ehditään joskus jutella livenä. Hope so.


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 07, 2017, 14:27:11
Vuosi sitten kesä-heinäkuussa mulla oli pelikertoja 14! Tämän vuoden vastaavana aikana 4.... Pelimääriä en jaksanut tutkia.


Syksyllä itselleni maanantai tuskin hyvä pelipäivä, mutta ehkä näistä ehditään joskus jutella livenä. Hope so.



Olen ehkä vähän erityyppinen pelaaja, mutta minusta se ratkaisee miten pelikertoja kertyy kauden aikana, ei se miten niitä
kertyy kesätauolla. Sopisikohan sunnuntai pelipäiväksi ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 07, 2017, 15:25:23
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 07, 2017, 14:27:11
Vuosi sitten kesä-heinäkuussa mulla oli pelikertoja 14! Tämän vuoden vastaavana aikana 4.... Pelimääriä en jaksanut tutkia.


Syksyllä itselleni maanantai tuskin hyvä pelipäivä, mutta ehkä näistä ehditään joskus jutella livenä. Hope so.



Olen ehkä vähän erityyppinen pelaaja, mutta minusta se ratkaisee miten pelikertoja kertyy kauden aikana, ei se miten niitä
kertyy kesätauolla. Sopisikohan sunnuntai pelipäiväksi ?

Itellä viime kesäkuun aikana 16 ottelua ja 7.7 tuli 2 peliä lisää.. Tosin näistä kaikki KOSTOn säännöillä..
Mulle sunnuntai vois toimiakin..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

Mulla:

kesä-heinäkuussa 2016 6 peliä.
kesä-heinäkuussa 2017 6 peliä.

Pre seasonin voisin kyllä avata ehkä jo huomenna Treella. Viime kaudella alkoi vasta 18. elokuuta (QPR-ShefU).

Community Shield Man Utd-Bristol Rovers pitänee pelata myös, kunhan Hönkki saa pelattua viimeisen Hesu-pelinsä pois.

Killer

Katselin tuossa viime kauden maalintekijöitä. Onko tosiaan niin, ettei Pogba osunut Manulle kertaakaan!?  ???

Hovimestari

Otan täyden poliittisen vastuun tästä, koska +100 millin mies on edelleen Juven boxissa...

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 08, 2017, 22:46:58
Katselin tuossa viime kauden maalintekijöitä. Onko tosiaan niin, ettei Pogba osunut Manulle kertaakaan!?  ???

Onko suosikkifigulla taas nilkat ehjät?
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - elokuu 08, 2017, 23:15:46
Otan täyden poliittisen vastuun tästä, koska +100 millin mies on edelleen Juven boxissa...

WTF! Ennen vastuun kantoi sentään lapsi/aikuinen, joka sai manageroida omaa suosikkijoukkuettaan.
Voi tätä ulkoistamisen ulostyöntävää maailmaa!

Hovimestari