• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 01, 2017, 13:10:45
Huomenna kertsillä taloyhtiön kokous.

Kesitellään mm jätettyjä pulloja..  :'(

Joku tekee tiliä. Se on varmaan taas talonmiehen akka, Kai?
Deja... no niin mut..jos tulee häätö ja kausi on kesken niin,
PELAAMMEHAN JAKEN SYNTTÄREILLÄ LOPUT MATSIT?!!
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - toukokuu 01, 2017, 19:28:46PELAAMMEHAN JAKEN SYNTTÄREILLÄ LOPUT MATSIT?!!
Ei onnistu! Synttäriturnauspäivä on pyhitetty turnausmatseille. Jos häätö tulee Hermannista niin pelien pelaaminen minun luonani kyllä onnistuu mutta ei tuona viikonloppuna kun on juhlaturnaus. Katsotaan nyt ensin että tuleeko häätö ja jos tulee niin sitten voidaan sopia erikseen pelipäivistä luonani.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 01, 2017, 21:12:53
Puheet häädöstä hätiköityjä.

Käsittääkseni Jakella Runkkarilla pelataan ainoastaan synttäriturnauksia. Vasen-oikeaa unohtamatta.


Minäkin luulen että on vielä ennenaikaista puhua häädöstä kun kokousta ei ole vielä pidetty. Jos kuitenkin häätö tulisi niin luonani on mahdollista pelata myös liigoja mikäli uutta kerhoa ei heti löydy. Toki noissa sessioissa voi olla mukana maksimissaan synttäriturnauksen maksimimäärän eli kolme pelaajaa (plus minä isäntänä) koska tila asettaa rajoituksia.

Puheet että minun luonani pelataan ainoastaan synttäriturnauksia ovat hätiköityjä nekin. En ole mitään tuohon koskaan viitannut. Treenipelit, liigapelit yms. ovat sovittaessa mahdollisia. Sitä paitsi synttäriturnaus pelataan vain nyt toukokuussa 40-vuotissynttäreiden kunniaksi. Ensi vuonna ei ole tulossa synttäriturnausta. Korkeintaan seuraava synttäriturnaus on 10 vuoden päästä 50-vuotispäiville mutta asiasta en ole päättänyt vielä. Kaikkea voi 10 vuodessa tapahtua joten ainoa varma synttäriturnaus on tämä 13.5 pelattava ellei turnaus jostain syystä peruunnu mutta en usko että niin tulee käymään.

Hönkki

Ilmoittaudun Jaken 50-vuotisturnaukseen. Sen jälkeen tulee häätö.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Hyvä herra, tämä näyttämö on suljettu remontin ajax.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Porvoon turkkilainen

Kankaanniemi toivoi jämäkkyyttä. Tämä kausi muistetaan hänen paluusta ja celticin hesud skottiliigan mestaruudesta. Käsi poskella sitä vitamiinin terassilla miettii miten se Manu hesussa jämähtikään hopialle ja virkaveli mestari

nabel

Muttei varmasti lämmitä salmari lasissa tahi povarissa.

"Näpäytettynä nukkuisit sikeästi."

Porvoon turkkilainen

Tässä käsi poskella kankkusessa miettii.... Enhän minä tollaisia muista.

Mr. Posh

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 09, 2017, 08:39:17
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - toukokuu 09, 2017, 00:58:43
Suoritin arvonnan päässäni:

Sunderland-Q.P.R
Coventry-Man.Utd
Sunderland-Tottenham
Man.Utd-Tottenham

Mesun pää.  :up

Hieno kauden huipennus!

(* Hönkki saa siivota jännityslaattansa vessasta!)



Minulle tuo järjestys on ok. Rossolle joku toinen järjestys on mieluinen. Siksi arvonta tuli puheeksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Mulle ihan sama kuinka vaan  :)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 09, 2017, 09:57:58
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 09, 2017, 08:39:17
Lainaus käyttäjältä: kesämesu - toukokuu 09, 2017, 00:58:43
Suoritin arvonnan päässäni:

Sunderland-Q.P.R
Coventry-Man.Utd
Sunderland-Tottenham
Man.Utd-Tottenham

Mesun pää.  :up

Hieno kauden huipennus!

(* Hönkki saa siivota jännityslaattansa vessasta!)



Minulle tuo järjestys on ok. Rossolle joku toinen järjestys on mieluinen. Siksi arvonta tuli puheeksi.

Sinä päivänä kun Rosso saa tuloksia/maalintekijöitä foorumille on hänen näkemyksillään pientä painoarvoa. Sitä ennen ei minkäänlaista!

Ugh.

JS

On se erikoista, että aina kun poistun HeSusta niin sarjataulukko näyttää perverssiltä. Vanha yökastelija ei kun yöharjoittelija Niilo Lokinpoika kärjessä ja takana haistelee Hiirenniityn pelifiilistelijä. En tule häiritsemään Hönkeröä. Tunsin huonoa omaatuntoa jo edellisestä kerrasta.

Hönkki

Jahas, koriskausi on ohi kun tänne tullaan donkkailemaan. Mahdatko JS muuten tietää korispiireistä sellaista kaveria kuin Ilkka Latvio ? Oli mukana ihan ekoilla Hesu-kausilla ja on tietääkseni vaikuttanut pääkaupunkiseudun junnukoriksessa.

Pelirauhasta olen äärettömän kiitollinen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 11, 2017, 08:14:20
Muista myös, että huumori kantaa sinut vaikeiden asioiden yli kuin lempeä äiti käsivarsillaan.

juu, juu

Hiirenniittyläiset runk.. eiku donkkaa tykimmin

huumoriahan tämä vaan
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses