• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Viikon kysymys

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 17, 2006, 15:03:05

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 09, 2020, 14:26:17
:)

Koita sinä Ikuisen Vapun -mies saada joku vastaus aikaiseksi

Turkkilainen lähetti mulle vastauksen. West Ham.

Hönkki

West Ham oikein. Kuka suomalainen siellä on käynyt lainalla ja tehnyt maalin maajoukkuedebyytissä?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 09, 2020, 22:43:29
West Ham oikein. Kuka suomalainen siellä on käynyt lainalla ja tehnyt maalin maajoukkuedebyytissä?
Hannu Tihinen

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#1474
Seuraava kysymys liittyy subuun.
Millä seuralla on ollut eniten eri managereita Hesussa?

Edit. täsmennetään että kyse vain Hesu-liigasta
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen


Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Naurettavan helppo. Taas

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Nottingham voisi olla koska nykyisen managerin lisäksi ainakin minä, Jonne ja Tommi Hujala ovat sitä manageroineet aikoinaan.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 15, 2020, 14:20:44
Nottingham voisi olla koska nykyisen managerin lisäksi ainakin minä, Jonne ja Tommi Hujala ovat sitä manageroineet aikoinaan.

Nyt ei 3 manageria riitä mihinkään. Spursilla on enemmän. 3 manageria on ollut myös ainakin Liverpoolilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 15, 2020, 14:24:57
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 15, 2020, 14:20:44
Nottingham voisi olla koska nykyisen managerin lisäksi ainakin minä, Jonne ja Tommi Hujala ovat sitä manageroineet aikoinaan.

Nyt ei 3 manageria riitä mihinkään. Spursilla on enemmän. 3 manageria on ollut myös ainakin Liverpoolilla.
Nottinghamilla on nykyisen managerin lisäksi ollut ainakin nuo kolme eli historian aikana HeSussa ainakin neljä eli viisi tai enemmän siinä tapauksessa on sillä joukkueella ollut mitä haetaan tässä

Hönkki

Aivan, pieni korjaus: Spurs ja Forest ovat tasoissa viidellä managerilla

Osaako joku luetella ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Jos muuten haluat Hönkin tilastotaivaaseen oikean nimen niin Jonne on Joonas Rynö.


Hovimestari

Forest on helppo, koska lueteltujen lisäksi on vielä vanhempi Leskinen ja nykyään Forestilla pelaava Katila. Pelasikohan joku FA cupissa myös joskus, ehkä Äärelä?