• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Viikon kysymys

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 17, 2006, 15:03:05

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Fabio - toukokuu 18, 2015, 15:24:03
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 18, 2015, 14:51:41
Ihan uteliaisuuttani kysyn kakkamestarilta, että jaatteko te koprofiilit useinkin tietoa toisillenne, kun törmäätte paskakokkareeseen? Minulla ei missään nimessä ole mitään sitä vastaan. Kyselen kunnioittavasti.

Tuo "Koprofiili" näyttäisi olevan henkilö joka kiihottuu ulosteesta?!? Luulen etten sellaista kuvaa itsestäni antanut, koska se ei ole totta. Itseäni enemmän ällöttää tämä denojen tapa paskannella housuihinsa ja julkisiin paikkoihin.. Ei ole mielestäni oikein kunnon kansalaista kohtaan että joutuu haistelemaan denan paskaa esim. raitiovaunuissa!

"Kakkamestari" taasen on henkilö joka tunnistaa ulosteen lähteen tulkitsemalla pökäleen sijaintia, kokoa ja ulkonäköä. Tähän tulkintataitoon ei liity kiihottuminen.. Tavoitteena on ainoastaan saada tietää, kuka / mikä on ällöttävän teon takana.

t.Master of Poops


Myös tuo Fabion spurgufetissi on aiheuttanut monena maanantaina kerholla mielenkiintoisia keskusteluja.

Vanha sanonta. Toinen tykkää spugeista, toinen narkeista. Joku kenties molemmista.

Epis

https://www.youtube.com/watch?v=TbOnlVYx3Bo

Fabion "anti-Midas" kosketus valtaa topikkeja.. Koira pystyy ulostamaan ilman virtsaamista, mutta ymmärtääkseni ihmisellä tämä on harvinaisempaa ja siksi kysynkin löytyikö läjän lähettyviltä ureaa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer



Mikä ravintola?

5 pisteen vihje. Ei Töölössä.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - toukokuu 18, 2015, 16:22:06
https://www.youtube.com/watch?v=TbOnlVYx3Bo

Fabion "anti-Midas" kosketus valtaa topikkeja.. Koira pystyy ulostamaan ilman virtsaamista, mutta ymmärtääkseni ihmisellä tämä on harvinaisempaa ja siksi kysynkin löytyikö läjän lähettyviltä ureaa?

Ei voi olla totta! Nyt mä repeen!! Paskantaja ei ole koira.. (Vai nostiko rekku paskansa muurille???) Eikä Teidän mielestä Dena.. GORILLAKO Töölössä pakantaa ympärinsä?!? Hahah Olisiko denan paska muurilla joku maailman 7. ihme?!? Mä olen nähny denoja joilta tulee kusta ja paskaa lahkeista. Ettekö te ole???

AriFerra

Veikkaanpa, että olette kaikki väärässä. Oliko stadissa nyt viikonloppuna jokin maraton tai kympin juoksu? Liian vähän bajamajoja varattu, ja yksi kilpailija jolla urheilujuoma ei ole kunnolla imeytynyt, joutunut tekemään tuohon?

Tai voihan se olla kannanotto viime aikaiseen väkivalta futiskatsomoissa asiaan?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Fabio

#695
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 18, 2015, 17:23:22
Veikkaanpa, että olette kaikki väärässä. Oliko stadissa nyt viikonloppuna jokin maraton tai kympin juoksu? Liian vähän bajamajoja varattu, ja yksi kilpailija jolla urheilujuoma ei ole kunnolla imeytynyt, joutunut tekemään tuohon?

Tai voihan se olla kannanotto viime aikaiseen väkivalta futiskatsomoissa asiaan?

Muuten "ihanan kukkainen" ehdotus tuo juoksija, mutta: 30m päässä on WC!! ..ja toi paikka on keskellä jalkakäytävää!!

Nyt tiedän miltä niistä tuntuu jotka on nähny UFO:n!! "Se oli frisbee.. Tai lennokki.. Tai lintu!!".. Sillä erotuksella että mä näin HUMALAISEN PASKAKASAN!! Hahhh.. Aikamoista skeptismia ilmassa!!

Mutta riita poikki.. Sovitaan että se oli vaikka BigFootin paskaa.. Kaikki on ainakin tyytyväisiä.

Harmi kun tää hauska Töölö-Dena -vitsi kääntyi väittelyksi paskan alkuperästä. Mua ainakin nauratti saatanasti kun kuvasin sitä paskaa ja kun ajattelin että teen siitä "mikä kenttä on kyseessä"-kysymyksen. Odotin naurua vastineeksi. Mutta kaikki takertuikin paskan alkuperään. Hävis vähän vitsiltä pohja. Hheje.

T. Hemmo Paskiainen

Hönkki

Isot jöötit kertovat rillauskauden alkamisesta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

#697
Viikon kysymys:

Minkä ravintolan Pisuaari? Jos ei erotu, niin pisuaarin pohjalla on futismaali ja pallo
roikkuu narun varassa.. Lienee tarkoitus "kusta maaleja". :D
(Söin eilen tuossa ravintolassa lounaan..)



5 pisteen vihje: Ravintola on suomessa, mutta ei Helsingissä.

4 pisteen vihje: Ravintolaan on Töölöntorilta matkaa 103km (Google maps).

3 pisteen vihje: Kaupungin veikkausliigajoukkue pelaa kokomustissa.

t.Pasi


Killer

Lainaus käyttäjältä: Fabio - kesäkuu 04, 2015, 09:28:42
Viikon kysymys:

Minkä ravintolan Pisuaari? Jos ei erotu, niin pisuaarin pohjalla on futismaali ja pallo
roikkuu narun varassa.. Lienee tarkoitus "kusta maaleja". :D
(Söin eilen tuossa ravintolassa lounaan..)



5 pisteen vihje: Ravintola on suomessa, mutta ei Helsingissä.

4 pisteen vihje: Ravintolaan on Töölöntorilta matkaa 103km (Google maps).

3 pisteen vihje: Kaupungin veikkausliigajoukkue pelaa kokomustissa.

t.Pasi



Helppo. Kusi Kievari. Laheeeees.

Fabio

#699
Helppo vastaus, mutta väärin.   :(

Kaupunki on kyllä Lahti!

2. Pisteen vihje: Ravintolassa on paljon jalkapallorekvisiittaa
seinillä ja katossa.

1. Pisteen vihje: Tämän "kaupungin suosituimman lounaspaikan"
listalta löytyy pizzaa ja pastaa jos jonkinlaista

t.Pasi

Vastaus: Mamma Maria!!! Hyvä Italialainen ravintola aivan torin
laidalla! Lounasaikaan täynnä! Hyvä hinta-laatusuhde! Recommended!

Hovimestari

Olen muuten pelaillut tuollaisella viimeisen vuoden aikana jossakin yllättävässä paikassa Helsingissä (Rivoli?)... Ei ollut Lahdessa, koska olen käynyt ko. kaupungissa viimeksi vuonna 1980.

AriFerra

Saksassa eräällä raststättellä Munchenin eteläpuolella oli tuollaiset weeseessä. Nahkahousuiset baijeristit kisasivat kovasti saadakseen pallon heilumaan. Yksi holmes-imitoija osui palloon vaikka ei edes virtsannut...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

#702
HeSun ratkiriemukkaaseen kauteen liittyen.

a)Ketkä kyseessä
b)Mistä sarjasta kyse?

1. minulle pelaaminen on tärkeämpää kuin pöhinä

2.  mukana
   En osallistu (Poimitut lainaukset aikajärjestyksessä)
Pelasi kuitenkin ko sarjan ensimmäisen pelinsä 5.1.2015



Porvoon turkkilainen

a)

Hönkki ja Porvoon turkkilainen

B)

Hesun La Liga

Haavat paranevat hiljalleen ennen kuin aloitamme kauden 2015-2016, ja olemme päässeet yli tämän ratkiriemukkaan kauden. Minulla virtaa olut, kun nappaan kuluvalta kaudelta ST Paulilla ekan Hesu-mitalini:

https://www.youtube.com/watch?v=M0iOhBx18iE



Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - kesäkuu 09, 2015, 16:40:52
a)

Hönkki ja Porvoon turkkilainen

B)

Hesun La Liga


Tyypilliseen tapaani kysymykset epäselvästi muotoiltuja. Tai tyypilliseen tapaasi sinä et ymmärrä!

Vastaus "Hönkki" on oikein lauseeseen: minulle pelaaminen on tärkeämpää kuin pöhinä. (Aiheen yhteydessä itsekin kyllä käytit ilmaisua "pöhinä")
La Ligasta ei ole kyse.

Kohdassa 2 kyse kokonaan eri tyypistä. (Eikä myöskään La Ligasta).


Borgåbo! Menikö nyt jakeluun vai faksaanko mä rautalankaan sinne sun avokonttoriin, ja subu r.y.n hallituksen miehet vääntämään!