• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Viikon kysymys

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 17, 2006, 15:03:05

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaMistä on kyse alla olevassa kuvassa ?

Urheilukorteista. Niitä sai tilata kotiin 70-luvulla. Kuvissa Arto Tolsa ja Matti Paatelainen.

Seuraava kysymys: Vain yksi joukkue on pelannut CL-kauden ilman päästettyjä vierasmaaleja. Mikä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 27, 2011, 09:51:28
Vain yksi joukkue on pelannut CL-kauden ilman päästettyjä vierasmaaleja. Mikä ?

ManU:lla ei taida olla tällä kaudella enää vierasmatsia? Ellei finaali lasketa sellaiseksi, sillä sehän pelataan kai taas puolueettomalla kentällä.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaManU:lla ei taida olla tällä kaudella enää vierasmatsia? Ellei finaali lasketa sellaiseksi, sillä sehän pelataan kai taas puolueettomalla kentällä.

oikea vastaus
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

kuka kuvassa ?

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 10, 2011, 16:55:14
kuka kuvassa ?



Missä kuvassa ?! Ainakaan mulle ei näy mitään.... ai jaa nyt tajusin Näkymätön mies , tietty !

Epis

Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 10, 2011, 21:58:24Missä kuvassa ?! Ainakaan mulle ei näy mitään....
Eikö oikeasti näy? Onko jollain muullakin sama ongelma?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Kuva ei näy jos ei ole kirjautunut forumille (en itsekkään näe ilman kirjautumista). En tiedä miten tänne lisätään kuvia niin, että ne näkyisivät vaikka ei olisikaan kirjautunut.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 10, 2011, 23:07:13
Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 10, 2011, 21:58:24Missä kuvassa ?! Ainakaan mulle ei näy mitään....
Eikö oikeasti näy? Onko jollain muullakin sama ongelma?

Usko Hönkki; ei näy (ainakaan mulla).

Epis

#113
Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 11, 2011, 11:48:36
Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 10, 2011, 23:07:13
Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 10, 2011, 21:58:24Missä kuvassa ?! Ainakaan mulle ei näy mitään....
Eikö oikeasti näy? Onko jollain muullakin sama ongelma?

Usko Hönkki; ei näy (ainakaan mulla).
Kyllä sulla pitäis näkyä kaikki liitteet ja muut normaalisti ja nyt jopa ilman kirjautumista, ainakin oikeudet ja asetukset on forumin päästä samat, kun muillakin.

Edit: Katsoppa testiksi näkyykö Lynxin kisamatka-topikissa kuvat..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#114
Lainaakuka kuvassa ?

Litin faija


edit: Killer, sut on diskattu
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Missä jalkapalloaiheisessa elokuvassa viitataan subuun ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaMissä jalkapalloaiheisessa elokuvassa viitataan subuun ?

Fever pitch

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Mihin liittyvät kuvan kalastaja-ukkelit ?

(Killer on diskattu jo valmiiksi)




Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Onkohan subuperhokalastuspelin äijiä?

Hönkki

LainaaOnkohan subuperhokalastuspelin äijiä?

kyllä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses