• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi-divari

Aloittaja Hönkki, tammikuu 27, 2009, 09:52:18

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#15
Tommi Hujala ja Vesa Tukiainen ovat mukana
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#16
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tommi Hujala ja Vesa Tukiainen ovat mukana

Ai niin, Tommilla on niitä joitain kamoja lainassa. Jos on tulossa joku kerta pelaamaan, niin voisi ottaa mukaan. Kiirettä ei toki ole.

Hönkki

#17
Mukana myös Tuomas Kivelä ja Tommin kaveri Aki.


Pistetään kahteen lohkoon:

Gruppe de Arabia
Wilskman
Heikonen
Kivelä
Fredriksson

Kaikki pelit Arabiassa ja pelataan yhdellä pelikerralla


Gruppe de Matinkylä
Liesivaara
Hujala
Tukiainen
Aki

Kaikki pelit Matinkylässä ja pelataan yhdellä pelikerralla.

Lohkoissa yksinkertainen sarja ja kaksi parasta jatkoon. Tasapisteissä ratkaisee maaliero. Lohkovaiheessa tippuneille omat sijoituspelit. Pudotuspelit ja sijoituspelit läpi yhdellä pelikerralla. Yksittäisellä pelaajalle tulee 2 pelikertaa. En tiedä vielä päivämääriä, mutta alan järjestelemään. Toimin tuomarina ja hyvä jos joku toinenkin jaksaa tulla dumaamaan. Arabiaan tarvitaan se toinen kenttä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#18
Olen pyytänyt kaikkia osallistujia kertomaan sopivat pelipäivät. Vastaukset voi laittaa suoraan tännekin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#19
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olen pyytänyt kaikkia osallistujia kertomaan sopivat pelipäivät. Vastaukset voi laittaa suoraan tännekin.

Tällä viikolla minulle ei sovi, ei myöskään viikonloppuna.
Laitan infoa heti kun sopiva ajankohta löytyy.

Hönkki

#20
Tuomakselle käyvät perjantai-illat
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#21
Masselle käyvät parhaiten ma, ke ja su
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#22
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Tuomakselle käyvät perjantai-illat

Niinpä, ja minulla kaikki pe -illat varattu n 18.20 -->.
Ettei vaan tätä sarjaa "bygattu" hieman liian kiireellä...

No, eiköhän nämäkin aikataulu ongelmat saada hoidettua.

Hönkki

#23
neuvotellaan, neuvotellaan
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#24
Tuomakselle käyvät myös sunnuntait
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#25
Myös Heikoselle käyvät sunnuntait.

Nyt pitäisi vaan löytää joku sunnuntai, joka käy myös Jykälle ja 1-2 tuomarille. Lisäksi pitäisi saada varmuus voiko Arabiaan viedä toisen kentän ? Tarkoitus on siis pelata kahdella kentällä, jolloin koko lohko läpi kolmella kierroksella  (2,5 - 3 tuntia).

Masse on muuttamassa ja hänellä on avaimet Kurviin tämän kuun loppuun asti. Siihen mennessä tulisi siis viedä Kurvissa oleva kenttä Arabiaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#26
Hujalan porukoille käyvät 9.3, 16.3 ja 23.3. Janne valitsee sitten jonkun niistä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#27
Matinkylän lohko pelataan 16.3 klo 18 alkaen. Olen dumarina. Löytyykö muita dumareita ?

Hujalalla on vielä joku kaveri lisää, joka on ainakin ostamassa jengiä (zeugo).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#28
Tiettyjen muuttuneiden olosuhteiden vuoksi jään pois Hefi-divarista.
 "Gruppe de Arabia" silti mahdollinen. Ilmoitan heti kun minulla taas avaimet hallussani.

kesämesu

#29
en valitettavasti pääse työesteen vuoksi ma 16.3 suunniteltuun  hefi divari tapahtumaan,joten katsotaan keväämmällä sitten uudestaan ja yritetään löytää uusi pelipäivä.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )