• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Zinga

#150
Tein Doodle-kyselyn HeFi:n loppuhuipennuksesta. Mielestäni hyvä olisi, jos huipennus saataisiin pelattua ennen Helsinki Openia, niin se toimisi samalla hyvänä valmistautumisena kisoihin. No, laittakaa teille sopivat päivät kyselyyn, niin katsotaan käykö mikään maanantai kaikille.

Kysely: //http://doodle.com/participation.html?pollId=7gpbt9kb3teqzq94

Zinga

#151
Tässä jäljellä olevat rästipelit:
Saku-Kaitsu
Saku-Juho
Hönkki-Saku
Zinga-Saku
Timo-Saku
Timo-Zaccy
Juho-Zaccy
Timo-Zaccy
Timo-Hönkki

Epis

#152
Paikalla...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#153
paikalla varmaan joka maanantai
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

#154
Eiköhän sitä vois taas vaihteeks ilmaantua paikalle
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

zaccy

#155
Perhevalmennus tms. ajaa ohi eli maanantain pelit jää multa väliin.

Arse

#156
En ole tulossa huomenna. Olen flunssassa ja kun duunin on mentävä, niin lepoaika on otettava subusta.

Rossonero

#157
Lainaus käyttäjältä: "Arse"En ole tulossa huomenna. Olen flunssassa ja kun duunin on mentävä, niin lepoaika on otettava subusta.

Flunssassa töihin, aijai. Sairauslomalle siitä, hus HUS.

Hönkki

#158
Varmistin että avaimet saa tänään klo 16. Olen silloin paikalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#159
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Tein Doodle-kyselyn HeFi:n loppuhuipennuksesta. Mielestäni hyvä olisi, jos huipennus saataisiin pelattua ennen Helsinki Openia, niin se toimisi samalla hyvänä valmistautumisena kisoihin. No, laittakaa teille sopivat päivät kyselyyn, niin katsotaan käykö mikään maanantai kaikille.

Kysely: //http://doodle.com/participation.html?pollId=7gpbt9kb3teqzq94
Vastatkaa tuohon kyselyyn, jotta saamme päivän sovittua!

Zinga

#160
Loppuhuipennukselle saatiin kaksi mahdollista pelipäivää (27.4. ja 18.5.). Tuota ennen olisi vielä pelattava rästipelit:
Timo-Saku
Timo-Zaccy
Juho-Zaccy
Timo-Zaccy
Timo-Hönkki.

Ehdotan, että pelaamme loppuhuipennuksen tuolloin 18.5. Kaikki voisivat laittaa pelipäivän kalenteriin. Pelattavana on kolme kierrosta, joten aikataulu voisi olla 17:30-19:45. Rästipelejä voi viime hädässä pelata ennen kello 17:30.

Rossonero

#161
Kannattaisin tuota aiempaa päivämäärää, koska siitä saisi hyviä oikeita pelejä ennen kansainvälistä turnausta.

Zinga

#162
Joo, kyllä tuossa aiemmassa päivämäärässä on omat hyvät puolensa. Ajattelin tuota myöhempää siksi, että minulla on Salibandyn kevätturnaus 27.4. ja missaan sen jos pelaamme silloin subua. Lisäksi Juhon wappusuunnitalmat eivät ollet täysin varmoja ja rästipelien pelaamiselle ei ole paljoa aikaa.

Joka tapauksessa voimme hyvin siirtää loppuhuipennuksen tuohon 27.4. Aikataulu pysynee samana 17:30-19:45 ja kaikki päivittävät kalenterinsa. Pitäkää kuitenkin vielä 18.5. varapäivänä kaiken varalta. Jos ei muuta, voimme 18.5. pelata ensimmäisen perinteisen HeFi-cupin, johon luonnollisesti voi osallistua myös divari- ja II-divarijoukkueet.

Hönkki

#163
Olen tulossa 20.4 ma. Tuleeko Timo ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#164
Olen menossa Matinkylään 19.4 Hefi-divarin merkeissä. Timo tulee myös ja pelaamme liigapelin pois.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses