• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Epis

#15
Autoilijoiden kannattaa olla tarkkana pysäköinnin kanssa. Eilen törmäsin pysäköidessäni parkki-Pirkkoon, joka kertoi jakavansa pikavoittoja kaikille normaalisti käyttämämme parkkipaikan käyttäjille, joilta puuttuu Omenan pysäköintilupa. Tämä koskee kaikkia autoja, myös hiekalle jätettyjä.

Kannattaa siis jatkossa käyttää kauppakeskuksen parkkitilaa turhien lisäkulujen välttämiseksi. Ainakin kauppakeskuksen edestä löytyy 3h:n sekä 24h:n paikkoja. Nuo 24h paikat sijaitsevat kaupan (Citymarket) ikkunoiden edessä Maijan päädyssä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#16
6.10 ei pelejä koska kertsi taloyhtiön käytössä. Voisitte yrittää järkätä pelikerran la tai su. Samaan aikaan mahdollisesti hitaan pelejä.

En valitettavasti pääse, mutta hienoa jos saatte pelejä aikaiseksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#17
Hitaan pelaajat ovat vieneet 1-2 pöytää nopean pelikerroilla. Vastavuoroisesti hitaan pelikerroilla nopean pelaajat voivat ottaa yhden pöydän käytöönsä. Hitaan pelaajia on tuskin koskaan kerralla paikalla täyttä viittä pöydällistä.

Olisikohan 13.10 tulossa nopean pelaajia ? Nythän tulee jäämään nopean pelikerta väliin, joten 13.10 voitaisiin antaa tasoituksen vuoksi nopean pelaajille parikin pöytää.

Ai niin, tuli vaan mieleen että 6.10 voisi yrittää järkätä pelejä Kaitsun kertsillä tai Kurvissa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#18
Mulla olis nyt semmonen suunnitelma, että 6.10 ma jaetaan tulijat kahteen ryhmään. Osa menee Juhon luo Otaniemeen ja osa Kaitsun kertsille Itäkeskukseen. Molemmissa paikoissa vain yksi kenttä.

Kurvin tilanteesta ei ole varmaa tietoa, mutta vähän epäilen että kentät ovat edelleen huonossa kunnossa keväällä sattuneen remonttikatastrofin jäljiltä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Juho

#19
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Mulla olis nyt semmonen suunnitelma, että 6.10 ma jaetaan tulijat kahteen ryhmään. Osa menee Juhon luo Otaniemeen ja osa Kaitsun kertsille Itäkeskukseen. Molemmissa paikoissa vain yksi kenttä.

Valitettavasti mulla on 6.10 ma seinäkiipeilyä, joten en kykene pelaamaan/hostaamaan pelejä.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Rossonero

#20
Torstain 9.10. pelaamme joitain hitaan pelejä. Silloin voisi varmaan nopeatakin pelata.

Etenkin, jos Sakulle, Timolle ja Zaccylle kävisi, kannattaisi pelata.

Miten muuten Massen ottaminen mukaan sarjaan ohjelman ulkopuolella? Hänhän sanoi, että myöhemmin syksyllä alkaisi taas sopia maanantait, jolloin voisi pelata enemmän kerralla. Onko tietoa tästä kellään? Ja onko ok, jos tulee mukaan?

Hönkki

#21
LainaaMiten muuten Massen ottaminen mukaan sarjaan ohjelman ulkopuolella? Hänhän sanoi, että myöhemmin syksyllä alkaisi taas sopia maanantait, jolloin voisi pelata enemmän kerralla. Onko tietoa tästä kellään? Ja onko ok, jos tulee mukaan?

En tiennyt että maanantait sopivat hänelle myöhemmin syksyllä. Minulle sopii, jos haluaa tulla mukaan. Koko sarjalle tämä merkitsee sitä, että pitää ottaa uudelleen harkintaan pelataanko kaksin- vai kolminkertainen sarja.

9 pelaajaa, kolminkertainen sarja => 108 peliä
10 pelaajaa, kaksinkertainen sarja => 90 peliä
10 pelaajaa, kolminkertainen sarja => 135 peliä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#22
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaMiten muuten Massen ottaminen mukaan sarjaan ohjelman ulkopuolella? Hänhän sanoi, että myöhemmin syksyllä alkaisi taas sopia maanantait, jolloin voisi pelata enemmän kerralla. Onko tietoa tästä kellään? Ja onko ok, jos tulee mukaan?

En tiennyt että maanantait sopivat hänelle myöhemmin syksyllä. Minulle sopii, jos haluaa tulla mukaan. Koko sarjalle tämä merkitsee sitä, että pitää ottaa uudelleen harkintaan pelataanko kaksin- vai kolminkertainen sarja.

9 pelaajaa, kolminkertainen sarja => 108 peliä
10 pelaajaa, kaksinkertainen sarja => 90 peliä
10 pelaajaa, kolminkertainen sarja => 135 peliä

Pelaajaa kohti luvut ovat siis 24, 18 ja 27. Minun puolestani kolme lisäpeliä on ok.

Toki koko juttu pitää vielä Masselta tarkistaa.

zaccy

#23
Torstait on mulla varattuna sulkapallolle

Juho

#24
Toki Masse mukaan mikäli vaan aikataulullisesti sopii kaikille. Ei ne lisäpelit ikinä pahasta oo, eli pidetään vaan kolminkertaisena.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

Hönkki

#25
4.10 la klo 12 Kala-Maijassa hitaan pelejä. Voi käyttää hyväksi ja mennä pelaamaan myös HeFiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#26
Masse on kiinnostunut Hefistä ja valmis aloittamaan maanantaisin marraskuun alusta. Jos ei vastalauseita tule, niin pelataan kymmenen pelaajan kolminkertainen sarja.

Kurvin kentät ovat kunnossa, joten muutaman ylimääräisen pelipäivän (muun kuin maanantain) voisi sopia Kurviin lokakuulle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#27
ma 6.10 pelit Kaitsun kertsillä (mikäs se osoite taas olikaan ?) klo 16.45 alkaen.

Otan myös hitaan jengit mukaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#28
Ma 13.10 0n hitaan pelivuoro, mutta 1-2 pöytää voidaan antaa nopean pelaamiseen. Pääsevätkö Saku, Zaccy, Zinga ja Timo ? Voisi myös ajatella pelejä Juholla, jos vain isännälle käy.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

#29
Jeps olen siis tulossa Kalamestoille jos vain matsi/matseja järjestyy