• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FISTF

Aloittaja Hönkki, kesäkuu 24, 2008, 13:24:08

« edellinen - seuraava »

Händikäp

#405

Saako ehdottaa, että hallitus keskustelee asiasta ja kartoittaa tilanteemme esim. FISTF:n turnausten järjestämisen osalta?
[/quote]


Olisi myös mukava tietää kaikkien pelaajien mielipide.. Oliskos äänestys mitään?

Eli kartoitusta myös jäsenyyden suhteen.
SAATANAN TUNARIT

zaccy

Jäsenyyden suhteen voi muutenkin tulla puhuttavaa, koska seuraavassa "meetingissä" luultavasti aikovat nostaa jäsenmaksuja... Olisko tarkoitus savustaa puuhastelijat ulos.

zaccy

Väärää infoa eli ei kyse olekaan jäsenmaksuista vaan palkkioista (luultavasti valuu suoraan DeF:n taskuihin???)

Lainaa
FISTF CONGRESS

I want to announce that, during the World Championship in Palermo, will be held a Congress where will be discussed the following points:

· General Situation.
· Waspa and other associations.
· New rules about producers and materials.
· Proposals about tournaments and F.I.S.T.F. fees.
· Proposals about World Championship, categories, tournament formulas, etc.
· Calendar 2011-2012 and variation's proposals for 2012-2013.
· New statute.

Yours in Sport.
Piero Capponi
F.I.S.T.F. President

Itse olen edelleen sitä mieltä että voisimme siirtyä syrjään FISDF:n toiminnasta ja keskittyä omiin sarjoihin/turnauksiin. Ehken muutama WASPA turnaus voitaneen järjestää.
Ehdotan myös että poistumme virallisesti myös tuolta DeF:n foorumilta. Luultavasti DeF:n napsuttelisi moiselle päätökselle karvaisia käsiään yhteen hetken jos toisenkin, mutta annettakoon hänelle se ilonhetki.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - kesäkuu 28, 2011, 09:36:00Olisi myös mukava tietää kaikkien pelaajien mielipide.. Oliskos äänestys mitään?

Eli kartoitusta myös jäsenyyden suhteen.
Hallitus varmaan järjestää jonkinlaisen äänestyksen, mikäli sellaiseen nähdään tarvetta. Voihan olla, että hallitus katsoo ettei tilannetta tarvitse muuttaa edellisvuosista.

Lynx on aktivoitunut kansainvälisellä tasolla muita enemmän ja ymmärrän mielenkiinnon pysyä kuvioissa mukana, vaikka pari spämmäriä onkin toimillaan viilentänyt välejä FISTF:n johdon kanssa. Eiköhän tässä löydetä jokin kaikkia palveleva ratkaisu, kun ollaan muutenkin mietitty noita kotimaassa järkättäviä kv-turnauksia. Niin kauan, kun WASPA:n toiminnassa mukana olemista ei katsota rangaistavaksi ei pelaajillakaan ole esteitä osallistua FISTF:n turnauksiin.

Jään odottelemaan hallituksen lisätietoja tähän liittyen.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

Oma mielipiteeni on, että FISTF:ssä jäsenenä pysyminen ja siellä vaikuttaminen on yksi keskeinen yhdistyksen tehtävä. Jos FISTF:n toiminta on aivan posketonta, on toki punnittava vaihtoehtoja. Itselle kuitenkin MM-kisat, kansainväliset turnaukset ja Helsinki Open ovat aika painavia juttuja.

Yhdistys ei voi olla WASPA:n jäsen sillä WASPA:ssa ideana on juuri tuo yksilöjäsenyys. Toki voimme miettiä Helsinki Openin tai muun kansainvälisen kilpailun järjestämistä WASPA:n kilpailuna, mutta FISTF:n kautta on potentiaalia ainakin tällä erää saada kovempia pelaajia Suomeen.

Hönkki

Pysyisin FISTF:ssä. Jos jäsenmaksu kohoaa järjettömäksi, niin ollaan sitten vaikka "partner nation". Tämä vain mielipiteeni. Äänestyksen/kyselyn voi toki järjestää.

Millään kansainvälisellä foorumilla politikointi ei kiinnosta kyllä yhtään. En pelaa subua, jotta saisin väitellä Kreikan tilanteesta tai Handbookin statuseista. Keskityn paljon mielummin vain ja ainoastaan itse peliin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

Tainut zinga käydä tässä mun himakoneella, kun ilmoittelee noista zingan banaaneista????

zaccy

vai onko DeF antanut banaania suomitason reitittimelle??

Händikäp

Ok, kyselyä tuossa tarkoitinkin aikaisemmin.


Lainaus käyttäjältä: Zinga - kesäkuu 28, 2011, 15:35:05
siellä vaikuttaminen on yksi keskeinen yhdistyksen tehtävä

Mten tämän saisi ihan oikeasti käytännössä toimimaan?

Lainaus käyttäjältä: Zinga - kesäkuu 28, 2011, 15:35:05
Jos FISTF:n toiminta on aivan posketonta, on toki punnittava vaihtoehtoja.

Missä menee mielestäsi raja?
SAATANAN TUNARIT

Zinga

Lainaus käyttäjältä: zaccy - kesäkuu 28, 2011, 18:04:08
Tainut zinga käydä tässä mun himakoneella, kun ilmoittelee noista zingan banaaneista????
Ooon varmaan joskus käynyt. Aika ammattimaista toimintaa SdF:ltä...  ???

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - kesäkuu 28, 2011, 19:30:04
Lainaus käyttäjältä: Zinga - kesäkuu 28, 2011, 15:35:05
siellä vaikuttaminen on yksi keskeinen yhdistyksen tehtävä
Mten tämän saisi ihan oikeasti käytännössä toimimaan?
Nythän käytännössä vaikuttamiskanavat on rajattu aika tarkasti congressiin ja mahdollisiin EGM:iin. SdF lähettää aika ajoin kyselyitä, joihin liitot voivat vastata, mutta joiden vaikutukset käytännössä ovat olleet aika vaatimattomia. Näyttäisi siltä että forum-keskustelun vaikutusmahdollisuudet ovat olemattomat.

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - kesäkuu 28, 2011, 19:30:04
Lainaus käyttäjältä: Zinga - kesäkuu 28, 2011, 15:35:05
Jos FISTF:n toiminta on aivan posketonta, on toki punnittava vaihtoehtoja.
Missä menee mielestäsi raja?
Hyvä kysymys. Itse skippaisin koko FISTF:n välittömästi, jos en näkisi kansainvälisten kontaktien tuomaa lisäarvoa pelaamiseen ja yhdistyksen toimintaan. Jossain toki raja menee, mutta en sitä en osaa arvioida missä.

zaccy

Nyt oli senveta "lynx" -fiilis jotta lähti kyssäri jotta mitä sviddua mua bananoitte - zingahan se evil on sviddu!!! - eli saas nähdä tuleeko vastinetta?????

Zinga

Lainaus käyttäjältä: zaccy - kesäkuu 30, 2011, 03:40:21eli saas nähdä tuleeko vastinetta?????
Sut luultavasti bananoidaan...  ;D

Zinga

Lainaus käyttäjältä: zaccy - kesäkuu 30, 2011, 03:40:21
lähti kyssäri jotta mitä sviddua mua bananoitte - zingahan se evil on sviddu!!!
Mihin sä laitoit tuon kyssärin? Jos laitoit forumille, on se ainakin siivottu sieltä pois.

Hönkki

Minulla tilanne on se, että pääsen kotikoneelta SN Forumille ja pystyn kirjautumaankin. Työkoneelta en pääse edes lukemaan SN foorumia. SdF ehdotti ratkaisuksi, että loisin uuden tunnuksen. Se ei vaan auttaisi yhtään mitään, sillä en edelleenkään pääsisi lukemaan SN foorumia työkoneelta. Banaani IP-osoitteen perusteella on edelleen sama.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses