• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FISTF

Aloittaja Hönkki, kesäkuu 24, 2008, 13:24:08

« edellinen - seuraava »

Epis

Kuka käytti tuplanikkiä vai luulivatko Emiliä mun (tai Vesan) nikiksi? Vaikka banni oli jokseenkin odotettavissa, niin mielestäni meidän viestien sisällön taso pysyi pääpiirteittäin asiallisena vaikkakin oli kritisoivaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 18, 2011, 11:32:01
edit: jaaha näköjään Kaitsukin

Lainaausing double nicks

Eikös Kaitsu sulla ole tuplanikki tälläkin foorumilla?  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

LainaaKuka käytti tuplanikkiä

voisin veikata Emil The Tree = Emil Thetre

Adminhan näkee käyttäjien todelliset nimet, joten tuskin luulivat sinun nikeiksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 18, 2011, 11:45:52
LainaaKuka käytti tuplanikkiä

voisin veikata Emil The Tree = Emil Thetre

Adminhan näkee käyttäjien todelliset nimet, joten tuskin luulivat sinun nikeiksi.
Tuolla myös voi lennossa vaihtaa nimeä.. Eli Emil The Tree == Emil Thetre
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 18, 2011, 11:45:52
Adminhan näkee käyttäjien todelliset nimet

Mistä näkee? Jos teet itsellesi s-postin keksityllä nimellä ja sillä rekkaat, eikö se onnistu?
(asia kiinnostaa lähinnä liittyen FutisForum 2:een)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

#275
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 18, 2011, 11:39:45
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 18, 2011, 11:32:01
edit: jaaha näköjään Kaitsukin

Lainaausing double nicks

Eikös Kaitsu sulla ole tuplanikki tälläkin foorumilla?  ;D
No on.. ja tosin nyt on myös SN forumilla :D Kävin laittamassa yhen vastauksen ja adminille privaa ;D

LainaaMistä näkee? Jos teet itsellesi s-postin keksityllä nimellä ja sillä rekkaat, eikö se onnistu?
(asia kiinnostaa lähinnä liittyen FutisForum 2:een)
Admin näkee vain tiedot, jotka käyttäjä syöttää. Niin ja IP-osoitteen, josta yhteys tulee.

Edit:
Ylläpidon yhteenvedossa kylläkin läkyy lista IP-osoitteista ym
LainaaViimeisin IP-osoite:    xxx.xxx.xxx.xxx (editoitu tietoturvasyistä)
Kirjoitettaessa käytetty IP-osoite :    xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx,xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx Tässä iso lista IP-osoitteita
Virhetilanteissa käytetty IP-osoite:    xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx, xxx.xxx.xxx.xxx
Mahdollisesti samoista osoitteista tulevat jäsenet:    subu, Hönkki, Juho, Zinga
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Saitko, Kaitsu, jonkun viestin tuolta? Minulle tulee vain viesti "Guest, olet ikuisessa porttikiellossa" jo ennen kuin olen kirjautumassa. En voi edes lukea foorumia, ja kirjautuessa tulee sama viesti.

Mielenkiitnoista sinänsä, koska en saanut varoitusta, enkä kirjoittanut mitään sen pahempaa kuin vaikkapa Piero Kaitsulle (haukkui, että Kaitsu ei ole koskaan tehnyt mitään, ei pidä koko lajista, provosoi pelkästään jne). Minusta se oli aika henkilökohtainen hyökkäys FISTF:n pj:ltä.

Kun vielä huomioidaan täysin riittämättömät vastaukset sähköpostilla tehtyihin kysymyksiin mm. Garnierin lupauksista äänestyksen suhteen, on pakko löytää FISTF:lle vaihtoehto, jos haluan olla jatkossa kv-jutuissa mukana.

Homma on mennyt sellaiseksi, että joudun arvioimaan uudestaan myös mielenkiintoni toimia Helsinki Openissa kisapomona. Mitään intressiä minkään FISTF:ään liittyvän pyörittämiseen ei ole.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 19, 2011, 23:46:06
Saitko, Kaitsu, jonkun viestin tuolta? Minulle tulee vain viesti "Guest, olet ikuisessa porttikiellossa" jo ennen kuin olen kirjautumassa. En voi edes lukea foorumia, ja kirjautuessa tulee sama viesti.
Toi tuli silloin mullekkin, kun olin bannissa. Nyt kun tunnukseni on deletoitu kokonaan, niin pystyn lukemaan vieraana forumia. Adminit ovat tehneet rekisteröitymisestä helppoa ja uusia tunnuksia voisi luoda joka minuutti jos vaan haluaisi, mutta enpä taida jaksaa..

Tuon banniviestin voi kiertää poistamalla forumin tallentamat evästeet tai kokeilla toisella selaimella (jolla et ole forumille koskaan kirjautunut). Mikäli tämän jälkeen (varsinkin toisella selaimella kokeiltuna) tulee edelleen tuo sama viesti (Guest, you have been banned..) kuin Puullakin, niin kyseessä voi olla IP-osoitteeseen perustuva banni ja silloin edes forumin lukeminen ei onnistu ilman IP-osoitteen muuttumista/muuttamista. Tähän on pari eri keinoa riippuen siitä, minkälaisen yhteyden ja laitteiston takaa surffaat netissä.

Itse en myöskään luo kauheasti odotuksia fistf.info -osoitteessa mahdollisesti aukeavalle forumille, sillä samat kaverit siellä kontrolloivat käyttäjien toimia. Sinäänsä hauskaa, että tuolla SN forumillakin moni muu kirjoitti samanlaisia asioita adminien toimista, kuin mitä itselläni oli. Nämä henkilöt kuitenkin saavat jatkaa kirjoittelua, koska ovat BoD:n entuudestaan tuntemia henkilöitä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

Tuplanikki?

Luuliko ne Emil the Treetä (aka Thetré) minun tuplakseni, vai mistä on kyse tuossa tuplassa?

Tässä muuten Puulle sopivia kulkuneuvoja, vaatteita jne  ;)

http://www.scribd.com/doc/6771942/Carpenter-From-Venice

Hysteerinen rage quittaaja

ja ohessa FISTF:n "hallitukselle" omistettu kipale..

http://www.youtube.com/watch?v=Mx7oNdcnn8g
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Kannattaa kuitenkin säilyttää keskusteluyhteys FISTF:n hallitukseen (kuten Zinga on tehnytkin). Ilman keskusteluyhteyttä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta vaikuttaa asioihin. Psykologiselta kantilta tilanne muistuttaa minusta jollain lailla toimintaelokuvissa olevia panttivankitilanteita. Jos keskusteluyhteys katkeaa, panttivangit kuolevat.

Muistakaa diplomatia, vaikka taitaakin olla liian myöhäistä muistuttaa siitä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Taitaa olla meidän asema ja mahdollisuus vaikuttaa kohtalaisen pieni, vaikka yhdistyksemme johto onkin pitänyt hillitymmän asialinjan. Taitaa olla panttivankitilanne päiväkahvittelua tuohon fistaukseen verrattuna. Mielestäni Mafiaan verstaaminen tahi haasteuhkailuja aiheuttanut Gaddafin kuvatus ovat lähempänä totuutta. Onko muuten se maltalainen (?) asianajaja kysellyt mun tietoja jo?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Minä en ainakaan kirjoitellut mitään, muuta kuin peräänkuulutin sääntöjen noudattamista. Hyssyttely, kriittisyys ja bensa liekkeihin ovat eri asioita. Keskitietä minä kuljin tuolla FISTF:ssä.

En tiedä mikä arvo on olla diplomaattisesti mukana jossakin, joka ei noudata omia sääntöjään (mm. Kreikan Major, josta on moni kysellyt jo puolen vuoden ajan, mutta kukaan ei vastaa).

Eikä mitään vaikutusmahdollisuutta käytännössä ole edes Gersiellä ja Saksalla. Miten voisi vaikuttaa, jos ei saa olla kriittinen ja kysellä? Tyhjänpäiväisiin huonosti tehtyihin kyselyihin vastailu ei ole vaikuttamista.

zaccy

Vedonlyöntiä, kumpi saa bannit ensin - Yrjö eller Zinga?

Kumpainenkin kritisoi nykyjohtoa, hyi hyi