• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

EM-kisat 2008

Aloittaja Benali, maaliskuu 09, 2008, 00:45:06

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#90
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Pyydän/vaadin forumin lopettamista, tuloksethan ja taulukot näkee subusivulta.

tämä vaan saastuttaa viimisetkin innostukset mihinkään, tuleepahan vaivaa vaivautua kerholla ja siellä keskustella asiat halki ei tämä ole oikea tapa.

pyydän samalla nimimerkkini poistamista


Kiitos Pakkanen on puhunut.

Itse taas olen täysin päinvastaista mieltä. Tämä foorumi on mielestäni parasta mitä Subulle on tapahtunut viimeisen reilun vuosikymmenen aikana. Jokaisessa vakavassa tai vähemmän vakavassa harrasteessa on nykyisin tämäntyyppinen foorumi netissä joka saattaa samasta harrasteesta kiinnostuneet yhteen tavalla joka ei olisi ollut mahdollista vielä 1990-luvun alkupuolella. Foorumi auttaa uusia ja vanhoja harrastajia löytämään pelikavereita. Foorumi auttaa myöskin löytämään Subutavaraa helposti niin Suomesta kuin ulkomailta mikä on täysin uusi ilmiö ja lähestulkoon täysin internetin sekä tämän foorumin ansiota.

Mielestäni tätä foorumia ei saa lopettaa! Jokaisella foorumilla on henkilöiden välillä kiistoja (tiedän sen kun olen seurannut ja seuraan edelleen monia eri alojen foorumeita) ja näiden kiistojen osapuolten pitää sopia ne kiistat keskenään ilman että foorumi tuhoutuu. Internet on siunaus Subbuteolle ja sitä pitää vaalia eikä tuhota muutamien kiistojen takia! Paiskatkaa kättä ja jatketaan pelejä! Rapatessa roiskuu ja suomalainen Subu ei saa tämän takia kuolla subupuuttoon!

Rossonero

#91
Lainaus käyttäjältä: "Benali"kun suurin osa meistä on töissä käyviä perheellisiä

Tämän takia olisi hyvä listata mitkä ovat käytössä. Ei kai ole mitään järkeä ruveta väsäämään jengejä, jotka löytyvät muutenkin sellaisina, jotka kelpuuttaa. Siinä se aika menee hukkaan.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Se oli ihan hienoa että olit tarjoamassa 7 LW-jengiä kisoihin. Minun silmissäni tilanne vain eteni näin:

Ja minun nähdäkseni näin:

Puhuimme Jykän kanssa, että ensin pitäisi listata jengit, jotta tiedetään mitä kannattaa ruveta ensisijaisesti tekemään.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"- Pelaat itse HW-Hollannilla

Ei kukaan ole päättänyt, että pelaan Hollannilla. Toki olen Hollantia eurojengeistä kannattanut jo n. vuodesta 1986, kun klassiselta Sky Channelilta tuli Hollannin liigaa. Joukkue on ollut minulla pelkässä maajoukkuekäytössä (ei kameleonttijoukkueena) muistaakseni vuodesta 1989, joten on luonnollista, että se on ykköstoiveeni.

Oletan, että olisin saanut tai joutunut pelaamaan useammalla joukkueella, joten muikuillakin olisin pelannut. Olisin voinut myös pelata Jussin muikku-Hollannilla.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"- tarjoat LW-Saksaa

Kuten kirjoitin, listasin ne jengit, joista tiesin. Tietääkseni sinulla ei ole Saksaa, joten en sitä listannut. Sitäpaitsi kukaan ei ole jengejä jakanut, joten en tarjonnut Saksaa kenellekään, vaan ilmoitin sen olemassaolosta.

Sinä et listannut yhtään jengiä, mutta katsoit asiaksesi piruilla listaamistani muikkujengeistä.

Ainakin koin asian piruiluna, ja se harmitti. Ehkä et sitä tarkoittanut.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"- haluan pelata HW-Saksalla, jonka olen valmis itse hankkimaan. Tämä ei mielestäni ole sinulta mitään pois.

Miksi et siis listannut, että hoidat HW-Saksan? Tarkoitus oli listata keneltä löytyy joukkueita.

Miksi on varmaa, että pelaat Saksalla, kun pelipäiviä ei ole sovittu, eikä lomia tiedä monikaan? Jos lupaat hommata Saksan, mutta et pääse mukaan, niin lainaatko muille? Saksa muuten pelaa nykyään aika avointa ja viihdyttävää peliä pelaava joukkue.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"- suutut

Suutun, koska täällä on sellainen asenne monella, että halutaan itse päästä mahdollisimman vähällä. Kuka sitten tekee ne jengit, jotka puuttuvat, jotta saadaan kaikki jengit?

Toki suuttumukseni on monen asian summa, mutta se on laantumaan päin.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Pyydän anteeksi että kutsuin kirjoitteluasi "paasaukseksi". Edeltävän kommenttisi sävy oli vain aika kärkäs.

Oli, mutta kaiken sen vaivan jälkeen, mitä itse olen nähnyt kaiken toiminnan eteen, en jaksa kommentteja, joissa kerrotaan, ettei viitsitä tehdä jotain.

Hönkki

#92
edit: huomasin että muutit kirjoitustasi, joten minäkin muutin.


Haluat että listaudun Saksalla, no ok.


Sveitsi - löytyy Arselta muikkuina. Hienot sveitsinliput pohjissa.
Tšekki - Rossonerolla muikkuina. Valkoinen kakkosasu, jota toki käyttävät nykyään jopa enemmän. Suorastaan upeat liput pohjissa...
Portugali - JS:llä muikkuina
Turkki - ? muistelen, että JS:llä on, mutta en ole varma.
Itävalta - Hovimestari taisi sanoa omistavansa.
Kroatia - Rossonerolla muikku-ukkoina. Pohjaratkaisu on vielä kehitteillä.
Saksa - HW-jengi jonka Hönkki hankkii ja voi lainata muillekin jos ei itse pysty osallistumaan ja jos se nyt yleensä on ok että se on HW
Puola - ?
Alankomaat - Rossonerolla parilla muikulla täydennetty HW.
Italia - Arsella muikkuina, Rossonerolla muikkuina. Jos pelaan Italialla, teen siihen myös vanhoja mukaan.
Romania - Rossonerolla muikkuina.
Ranska - JS:llä muikkuina, joissa muistaakseni lippu pohjissa. Rossonerolla muikkuina.
Kreikka - ? Vanha asu Arsella viivallaseisovina.
Ruotsi - Arsella erinomainen HW/LW-jengi, jota kaikki ovat kehuneet hyväksi ja pelanneet sillä hyvin.
Espanja - Rossonerolla muikuilla ja parilla Hasbrolla täydennetty HW.
Venäjä - JS:llä muistaakseni.



LainaaSinä et listannut yhtään jengiä, mutta katsoit asiaksesi piruilla listaamistani muikkujengeistä.

Ainakin koin asian piruiluna, ja se harmitti. Ehkä et sitä tarkoittanut.

Sen hymiön tarkoitus oli nimenomaan pehmentää sitä kommenttia. Olen tarjoutunut hankkimaan Saksan ja lisäksi olen tarjonnut paria HW-jengiä, joista en tosin tiedä sopivatko ne miksikään EM-maaksi. Kyseessä siis Shaktar, jolla pelattu vaivaiset 3 peliä sekä vielä nimeämätön vihreäpohjainen jengi. Kun en ole tiennyt kelpaavatko nuo jengit, niin en ole niitä listannut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#93
Koska Kreikka ja allekirjoittanut ovat molemmat hallitsevia mestareita, haluaisin kovasti pelata Kreikalla, ja olen joukkueen valmis myös itse tekemään.

Mikäli Italialle ei ole ottajia, voin pelata myös sillä. Uskon kuitenkin että Hovimestari olisi luonnollinen valinta Italian peräsimeen, mikäli Rossonero ei halua pelata Italialla.

Kolmas maa listallani on Ranska.

Mutta pelaan niillä mitkä annetaan.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.