• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Huonojen päivien iloksi

Aloittaja Hysteerinen rage quittaaja, tammikuu 22, 2008, 23:54:02

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 25, 2015, 12:55:30
Tässä mielestäni vuoden 2015 paras vitsi:
Minulta kysyttiin miksi syön jugurttia ilman housuja ? Vastasin että eihän jugurtilla ole housuja.

ja päästä meidät pahasta...

Epis

Kuin kaksi marjaa..

Todd Giebenbain


Turkkilainen Kebabsalaatti
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!


SouthernBoogieCat

#873
Ostin Jokereiden play-off-kortin KHL-play-offseihin jotka alkavat helmikuun lopulla. Minulle soitettiin aiemmin viikolla Jokereista kun olin käynyt tällä kaudella muutamissa heidän kotiotteluissaan ja tarjottiin Play-off-korttia. Tartuin tarjoukseen, koska se takaa paikat finaaleihin mikäli Jokerit niihin sattuu pääsemään (finaalit myydään varmasti loppuun) ja jos pelit loppuvat ennen aikojaan niin toteutumattomat ottelut hyvitetään ensi kauden runkosarjan kausikortissa ja hyvitystä voi tulla jopa 200 € joten tuolla hyvityksellä saisi puoli-ilmaiseksi parin halvimman kategorian kausikortit ja pääsisi seuraamaan huippulätkää pilkkahintaan ensi kaudella. Taktisesti siis hyvä oivallus. Mikäli ottelut jatkuvat pitkälle play-offseissa keväällä niin kortille tulee hyötyä säästönä kuin jos ostaisi kaikkiin otteluihin liput erikseen (säästöä liki 200 € parhaassa tapauksessa). Jo 9-10 toteutunutta kotiottelua (kahdeksankin ottelua melkein tuo hinnalle vastineen) takaa kortin hinnalle vastineen tänä keväänä. Jos siis pelit loppuvat lyhyeen niin hyvitystä tulee sitten ensi kauden kortista. En voi siis hävitä mitään. Haluan nähdä kustannustehokkaasti tällä (ja mahdollisesti myös ensi kaudella) huippulätkää paikanpäällä olematta Jokereiden fani (tiedoksi erityisesti Majurille) joten kortti on taktisesti oiva veto ja hyvä tuuri kävi kun minulle soitettiin. Sain paikat hyvästä katsomosta joten diili oli erinomainen. Täytyy toivoa ensisijaisesti että jokainen sarja menisi 7 otteluun (josta tulisi parhaassa tapauksessa 3-4 kotiottelua per play-off-sarja riippuen vastustajasta). Tai toissijaisesti jos huonosti menee niin täytyy toivoa että Jokerit putoaisi ekalla kierroksella suoraan neljässä pelissä niin saisi maksimi hyvityksen ensi kauden kortista. Toki tokalla kierroksella putoamisestakin saisi ihan hyvin hyvitystä.

Mr. Posh

http://www.amazon.com/God-Dont-Never-Change-Johnson/dp/B019GAUPJA

Myöhempien World Cuppien Pyhän Patrickin todistajana, ihmettelen suuresti
juutalaisten levynjakelua ja piilottelua. Ollaan suvakkeja toisillemme.
Kiekko ja pikkukivaa poljentoa löytyy soundcloudin sovelluksesta hakemalla
Alligator Records

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Epis

Näitä pitäisi hankkia Hesun teikkauksiin..
Jos päätätte tilata, niin voin ostaa setistä itsellenikin yhden..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Seuralogo jostain sieltä Kongon naapurista

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Vegeys on vielä kaukana. Röökiäkin on mut en polta. Opettelen meditoimaan muuten.
Oon menossa melkein suosikkiprinsessani vai olikse lähestulkoon suosikkimeteorologini mukaan nimetyssä metodissa.
Tästä ei mahdollisesti saata tulla uutta harrastusta tai intohimoa mutta kaikkia sieniä on maisteltava.
Ensin otan selvää miten ne "leikataan". Oisko Hei-kosella tallessa vanhaa hyvää oululaista sieniopasta?

Tällaista setti menossa:"Tuska auttaa. Myötätunto virtaa kuin vesi alas vuoren rinnettä avautuessamme tuskalle. Metta-lauseilla on hämmästyttävä kyky tyynnyttää meitä, kun meillä on todella paha olo. Tutki itse kuinka erilaiselta metta-meditaatio tuntuu ollessasi onnellinen verrattuna siihen, kun olet onneton.

Jos rakastava asenne itseä kohtaan tuntuu mahdottomalta, kannattaa aloittaa suuntaamalla rakastavaa asennetta sellaiseen kohteeseen, joka ei aiheuta vastarintaa esimerkiksi kotieläimeen, lapseen tai ystävään. Ajattele jotakuta rakastamaasi, joka kärsii samalla tavalla kuin sinä. Pidä tuntemasi luonnollinen myötätunto sydämessäsi ja ujuta sitten itsesi mukaan kuvaan. "

Jännittää jo pelkkä ajatuskin kotieläimen hankkimisesta.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"


Fabio

#879
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 21, 2016, 11:31:33
Kaikkien aikojen mylly!

https://www.facebook.com/interestingthings24/videos/10152533209813084/

Loistava pätkä!!  :D

Tuttu laji.. WTF-Taekwondo.. (WTF ei muuten ole "What The Fuck" vaan "World Taekwondo Federation"  ;D)
Treenasin parikymppisenä kolmisen vuotta!
Hyviä muistoja!!

t.Pasi

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 21, 2016, 15:49:27
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 21, 2016, 11:31:33
Kaikkien aikojen mylly!

https://www.facebook.com/interestingthings24/videos/10152533209813084/

Loistava pätkä!!  :D

Tuttu laji.. WTF-Tae Kwon Do.. Treenasin parikymppisenä kolmisen vuotta!
Hyviä muistoja!!

t.Pasi

Tae Kwon Do on kieltämättä näyttävä laji, mutta se on minulle jäänyt epäselväksi miten siinä lajissa ollaan keskitytty henkiseen puoleen ja henkiseen kasvuun joka on olennainen osa esim. japanilaisia lajeja kuten Judo, Ju Jutsu sekä myös kiinalaisia/okinawalaisia lajeja kuten Karate. Mielestäni henkinen näkökulma pitää olla budolajissa mukana. Sellainen budolaji ei oikein ole mistään kotoisin missä on keskitytty vaan esim. lyönteihin ja potkuihin ilman harrastajan henkisen puolen kehitystä.

Fabio

#881
Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 21, 2016, 15:54:56
Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 21, 2016, 15:49:27
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 21, 2016, 11:31:33
Kaikkien aikojen mylly!

https://www.facebook.com/interestingthings24/videos/10152533209813084/

Loistava pätkä!!  :D

Tuttu laji.. WTF-Tae Kwon Do.. Treenasin parikymppisenä kolmisen vuotta!
Hyviä muistoja!!

t.Pasi

Tae Kwon Do on kieltämättä näyttävä laji, mutta se on minulle jäänyt epäselväksi miten siinä lajissa ollaan keskitytty henkiseen puoleen ja henkiseen kasvuun joka on olennainen osa esim. japanilaisia lajeja kuten Judo, Ju Jutsu sekä myös kiinalaisia/okinawalaisia lajeja kuten Karate. Mielestäni henkinen näkökulma pitää olla budolajissa mukana. Sellainen budolaji ei oikein ole mistään kotoisin missä on keskitytty vaan esim. lyönteihin ja potkuihin ilman harrastajan henkisen puolen kehitystä.

Asiallinen kysymys.. Täytyy myöntää että "henkinen puoli" ei ole juurikaan treeneissä esillä.. (Kummaruksia lukuun ottamatta). Jotain "sääntöjä" oli tietysti (Kunnioita vanhempia, älä käytä lajia tappeluun jne..). Mutta hiljentymistä, meditaatiota jne ei kyllä ole ainakaan alkeistasolla juuri lainkaan. En sitten tiedä miten edistyneimmillä on..

En kovin henkisenä lajia pidä itsekään, mutta todella siisti laji se on silti! Potkutekniikat on todella tehokkaita, nopeita ja näyttäviä!! (Huomattavasti suoraviivaisempia ja vaikeampia torjua kuin muissa potkulajeissa, joissa potkun voima on ratkaiseva tekijä. Takwondossahan riittää verrattain kevytkin osuma pisteen saantiin). Laji saanut alkunsa jonkun tarinan mukaan kun jalkaväen sotilaat opettelivat potkaisemaan ratsastavia sotilaita hevosen selästä. (Lyönnithän ovat lajissa aika harvinaisia.)

Eli olen samaa mieltä "henkisyyden korostamattomuudesta", mutta silti diggaan kovasti lajista!

t.Pasi

SouthernBoogieCat

Näyttävä laji epäilemättä Tae Kwon Do on. Itse jotenkin pidän enemmän japanilaisista ja Kiinasta (Okinawasta) tulleista lajeista. Minulle Karate ja Ju Jutsu-harrastuksissani oli tuo henkinen puoli (mietiskely) erityisen tärkeää - yhtä tärkeää kuin varsinaisen tekniikan opiskelu. Harrastin vähän aikaa yhdessä vaiheessa Ju Jutsua. Se sitten loppui valitettavasti kun aika ei riittänyt kaikkeen.

Suunnittelen yhä aloittavani joskus jonkun budolajin. Eniten kiinnostavat Karate, Judo ja Aikido. Budolajeissa on hyvä, että ne voi aloittaa minkäikäisenä ja suunnilleen minkä kuntoisena tahansa (kovaa pohjakuntoa ei alussa vaadita).

SouthernBoogieCat

Mikäli joskus valitsen lajiksi Karaten niin täytyy ensin perehtyä eri Karate-tyyleihin joita on olemassa kymmeniä erilaisia ja tehdä harkiten valinta. Judossa ei käsittääkseni ole monia eri tyylejä. Aikidossa myös on ymmärtääkseni useampi tyyli olemassa.

Killer

Tällä kertaa spugeista. Olen tunnistavinani yhden hahmoista...

http://areena.yle.fi/1-2156449?autoplay=true