• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hovimestari

Puu pääsee duunista vasta illalla, joten ei ole tulossa. Närhellä olisi siis 2 peliä minua vastaan, jos ei muita ole tulossa. Vaivautuukohan niiden takia paikalle? Itse voin kyllä tulla, että saan kauden Roversilla pakettiin.

Arabia olisi varmaan molemmille lähempänä, mutta näin lyhyellä varoitusajalla ei varmaan onnistu.

Hovimestari

Koska olen evakossa Hesarilla Kampin taannoisen vesivahingon takia, niin täälläkin voisi pelata. Kävin tarkistamassa, että vanha levyni ja siinä kiinni oleva kangaskenttä löytyvät vintilta. Nopeasti silmäiltynä vaikuttivat olevan ihan OK kondiksessa. Maalit ja aidat löytyvät myös.

Hönkki

Asia hoidettu niin että Närhi tulee Hesarille klo 17. Toivottavasti teillä on pikkupallo.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Memorial Ground on nyt viritetty, verka vaikuttaa todella nihkeältä. Force majeure -syistä maaleina on sellaiset 70-luvun peruspakkauksessa olleet, joiden kiinnitys hoidettu sinitarralla. Ruskeat alkuperäisverkot. Pikkupallo ja kellokin on.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - toukokuu 18, 2010, 16:33:37
Memorial Ground on nyt viritetty, verka vaikuttaa todella nihkeältä. Force majeure -syistä maaleina on sellaiset 70-luvun peruspakkauksessa olleet, joiden kiinnitys hoidettu sinitarralla. Ruskeat alkuperäisverkot. Pikkupallo ja kellokin on.

Jotenkin tuohon kokonaisuuteen olisi kyllä kuulunut ruskea kuntopallo ja seinäkellon sekuntiviisari.

Tunnelma on kova, ja ensi kaudeksi pitää kyllä miettiä esim. divarin pelaamista kokonaan veralla!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 18, 2010, 17:46:02
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - toukokuu 18, 2010, 16:33:37
Memorial Ground on nyt viritetty, verka vaikuttaa todella nihkeältä. Force majeure -syistä maaleina on sellaiset 70-luvun peruspakkauksessa olleet, joiden kiinnitys hoidettu sinitarralla. Ruskeat alkuperäisverkot. Pikkupallo ja kellokin on.

Jotenkin tuohon kokonaisuuteen olisi kyllä kuulunut ruskea kuntopallo ja seinäkellon sekuntiviisari.

Tunnelma on kova, ja ensi kaudeksi pitää kyllä miettiä esim. divarin pelaamista kokonaan veralla!

Mulla on aika joutava vanha ikinihkuverka vanerin päälle liimattuna. Sen vois hyvin tuoda kertsille säilytykseen, pystys pelaamaan jos haluais  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Lainaadivarin pelaamista kokonaan veralla!

Olis loistavaa. Kakkosdivarissa sama homma ja ainoastaan muikkujengejä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 19, 2010, 00:15:37
Lainaadivarin pelaamista kokonaan veralla!

Olis loistavaa. Kakkosdivarissa sama homma ja ainoastaan muikkujengejä.

Hieno idea!

Hovimestari

Saataisiinko HeSu pelattua ennen kesäkuun alkua pois? Olen alkukuusta pois kaupungista jonkun verran.

Muut päivät paitsi tuleva pe käyvät, olen paikalla ehkä vielä ensi maanantaina.

Rossonero

Minulle sopii melkein kaikkina päivinä (tiistai varmasti huono) jopa aiemmin päivällä. Muut voisivat ehdottaa sopivia aikoja. Myös esim. viikonloppuna päivällä voisi olla hyvä sauma pelata paljonkin.

Onko ajan tasalla olevaa listaa jäljellä olevista peleistä?

kesämesu

muuttokiireiden johdosta olen paikalla vasta ma 31.5 ja olen valmis pelaamaan silloin liigan loppuun, jäljellä Man.City,Man.Utd ja Tottenham. Pekkala ainakin paikalla.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Ma 31.5 tarkoitus tulla duunien jälkeen, eli mestoilla kuuteen mennessä. Pelit vielä Kaitsua, Vesaa ja Pekkalaa vastaan, joten voin pelata kauden alta pois, jos kaikki edellä mainitut ovat paikalla.

Jos Killer tulossa, niin eiköhän jonkun harkkamatsinkin ennätä pelaamaan.

Hovimestari

Pääsen maanantaina paikalle, joten liiga saataneen loppuun, jos Hönkki ja Vesa pääsevät.

Rossonero

Vaikealta näyttää, kun en pääse huomenna ja sitten kisat jo alkavat. Maijaan pääsy on aika satunnaista kisojen aikana ja sitten lähden reissuun. Elokuussa taas keskityn pelkästään nopeaan, jos lähden MM-kisoihin.

Toivotaan, että löytyy sopivia kertoja. Syksyllä on nihkeätä aloittaa edellisen kauden peleillä.

Hysteerinen rage quittaaja

#959
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 06, 2010, 16:28:00
Vaikealta näyttää, kun en pääse huomenna ja sitten kisat jo alkavat. Maijaan pääsy on aika satunnaista kisojen aikana ja sitten lähden reissuun. .

Voitko pyytää Stefanolta minulle omistetun, hänen omaan valokuvaansa kirjatun nimikirjoituksen tekstillä: "For Puu, one of my best friend". En oikein muuten etene tässä Suomen subuhierarkiassa, mutta tämä FISTF:n nokkamiehen huomionosoitus saattaisi tuoda minulle lisää respectiä, feimiä ja vaikutusvaltaisia ystäviä, jotka saattaisivat auttaa minuakin etenemään johtavaan asemaan maailman subupiireissä. Laitoin jo Stefanolle naamakirjan kautta kaveripyynnön, josta Stefano TYKKÄSI. Jos Stefano hyväksyy kaverikutsuni, pystyn nokittamaan sinut, koska sä olet vain sen foorumikaveri, mä sentään naamakirjakaveri, josta se TYKKÄÄ.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.