• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kaikenlaista subutavaraa myynnissä

Aloittaja Rossonero, lokakuu 24, 2007, 22:33:52

« edellinen - seuraava »

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 20, 2015, 11:34:57
Myydään
- mustapohjaisia HW-äijiä. Osa perus-HW, osa viivallaseisojia
- oranssipohjaisia viivallaseisojia
- sinipohjaisia viivallaseisojia
- useita LW-jengejä, erikoisuutena ns. zombi-LW jengi, jolla erittäin hyvät pienet kierteet.

Sovitaan hinnasta kun näette äijät.

Mustapohja&oranssijengi varattu!!?(viivallaseisojat)



Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Porvoon turkkilainen

Milloin myyntitykki Hakkarainen tuo miehiä näytille? Joistakin mustapohjaisista voisin olla kiinnostunut Kupsiin.

nabel

Oisko mahkuja saada listaa lw-jengien ref-numeroista (olettaen että ovat bokseissa)?

Hönkki

Äijiä on mennyt jo aika hyvin. Jäljellä on enää mustapohjaisia varattuna Kebabille ja yksi sinipohjainen viivallaseisova jengi, joka sopisi hyvin Jaken Veronan täydennykseksi.
Lisäksi on vielä LW-jengejä, joiden ref-numeroita en muistanut tarkistaa. Jengit ovat kertsillä  club edition -pahvilaatikossa matalassa kaapissa "keittiön" vieressä. Ainakin siellä on vielä LW-Brasilia jäljellä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 21, 2015, 10:57:29
yksi sinipohjainen viivallaseisova jengi, joka sopisi hyvin Jaken Veronan täydennykseksi.

Jaken Verona on koottu yksittäin valituista erinomaisista/hyvistä sinisistä pohjista, joilla on hyvä pelata tiukkoja pelejä. Sinne ei ole syytä sotkea kokonaista kiikkerää viivallaseisovaa jengiä. Ne ovat niiden pelaajien heiniä, jotka dominoivat sarjoja.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 21, 2015, 22:13:17
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 21, 2015, 10:57:29
yksi sinipohjainen viivallaseisova jengi, joka sopisi hyvin Jaken Veronan täydennykseksi.

Jaken Verona on koottu yksittäin valituista erinomaisista/hyvistä sinisistä pohjista, joilla on hyvä pelata tiukkoja pelejä. Sinne ei ole syytä sotkea kokonaista kiikkerää viivallaseisovaa jengiä. Ne ovat niiden pelaajien heiniä, jotka dominoivat sarjoja.

Jaken Veronaan ei tarvitse "sotkea" kaikkia niitä sinipohjaisia viivallaseisovia, joita olen myymässä. Myynnissä olevasta jengistä voi poimia parhaat päältä ja ne ovat kyllä riittävän hyviä.
Eivät ne nyt niin kiikkeriä ole. Itse ottaisin Manuun mielellään muutaman hyvän viivallaseisojan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Veronaan ei tarkoituksella niitä otettu ja muutenkin aika tarkkaan katsottiin figuurit. Kyllä niitä olisi minullakin ollut erittäin hyviä viivamiehiä, mutta ne ovat silti viivamiehiä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 22, 2015, 10:17:20
Itse ottaisin Manuun mielellään muutaman hyvän viivallaseisojan.

Niin sinä, mutta et tainnut lukea allaolevaa kirjoittamaani.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 21, 2015, 22:13:17
Ne ovat niiden pelaajien heiniä, jotka dominoivat sarjoja.

Mikä ihmeen pakko on tehdä Veronasta epävermempi, kun juuri nyt se on Jakelle erittäin hyvä, ja tarvittaessa löytyy lisää sitä tavaraa, jota jengissä jo on. Jos sulla on hyviä kuoppapohjia tai muuten vakaita perus-hw -ukkoja, niin anna/myy niitä Veronaan.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 22, 2015, 23:13:01
Veronaan ei tarkoituksella niitä otettu ja muutenkin aika tarkkaan katsottiin figuurit. Kyllä niitä olisi minullakin ollut erittäin hyviä viivamiehiä, mutta ne ovat silti viivamiehiä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 22, 2015, 10:17:20
Itse ottaisin Manuun mielellään muutaman hyvän viivallaseisojan.

Niin sinä, mutta et tainnut lukea allaolevaa kirjoittamaani.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 21, 2015, 22:13:17
Ne ovat niiden pelaajien heiniä, jotka dominoivat sarjoja.

Mikä ihmeen pakko on tehdä Veronasta epävermempi, kun juuri nyt se on Jakelle erittäin hyvä, ja tarvittaessa löytyy lisää sitä tavaraa, jota jengissä jo on. Jos sulla on hyviä kuoppapohjia tai muuten vakaita perus-hw -ukkoja, niin anna/myy niitä Veronaan.

Hohhoijaa. Olemme näköjään kilpailevia myyjiä.

Tarjoan Jakelle mitä tarjoan ja hän ottaa vastaan mitä ottaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 23, 2015, 08:55:27
Hohhoijaa. Olemme näköjään kilpailevia myyjiä.

Tarjoan Jakelle mitä tarjoan ja hän ottaa vastaan mitä ottaa.

Veronassa on tällä hetkellä tarpeeksi hyviä figuureita (kun ostin juuri lisää Vesalta, jotka ovat tällä hetkellä maalauksessa Hovilla) joten en ole kiinnostunut tällä hetkellä viivallaseisojista.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - huhtikuu 23, 2015, 09:05:47
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 23, 2015, 08:55:27
Hohhoijaa. Olemme näköjään kilpailevia myyjiä.

Tarjoan Jakelle mitä tarjoan ja hän ottaa vastaan mitä ottaa.

Veronassa on tällä hetkellä tarpeeksi hyviä figuureita (kun ostin juuri lisää Vesalta, jotka ovat tällä hetkellä maalauksessa Hovilla) joten en ole kiinnostunut tällä hetkellä viivallaseisojista.


Ok, asia selvä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Joo, mulla on tosiaan reilu 10 lisämiestä tulossa Jaken Hellakseen ensi kaudeksi, jolloin kenttäpelaajien luku on yli 30. Se lie riittävä määrä.

Voisin Hönkki olla itse kiinnostunut viivallaseisovista. Ovatko äijät Hermannissa?

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - huhtikuu 23, 2015, 09:43:28
Joo, mulla on tosiaan reilu 10 lisämiestä tulossa Jaken Hellakseen ensi kaudeksi, jolloin kenttäpelaajien luku on yli 30. Se lie riittävä määrä.

Voisin Hönkki olla itse kiinnostunut viivallaseisovista. Ovatko äijät Hermannissa?

äijät ovat Hermannissa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 23, 2015, 08:55:27
Hohhoijaa. Olemme näköjään kilpailevia myyjiä.

Emme ole. Minua kiinnostaa tässä se, että Jake saa oikeasti hyvän jengin, jolla on hyvä pelata. Minulle on ihan sama keneltä ukot tulevat.

Jos hoidat Jakelle 30 hyvää vakaata figuuria, niin voin ottaa omani takaisin. (Luonnollisesti Jake ei tähän ryhdy.)

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 23, 2015, 08:55:27Tarjoan Jakelle mitä tarjoan ja hän ottaa vastaan mitä ottaa.

Siis vähän niinkuin Sepon Jakelle, Kebabille ja ties kuinka monelle muulle tarjoamat jengit, joilla on ollut huono pelata.

Onko todella niin vaikea ymmärtää sitä, että liigoissa alemmille sijoille sijoittuvien olisi syytä saada vähintään samantasoiset ja juuri itselle sopivat pelinappulat kuin itsellä on.

Jakella on ollut liian huonoja figuureja niin kauan kuin olen hänet tuntenut, ja minua on ruvennut sellainen suoraan sanottuna nyppimään, kun kuitenkin jengit ovat usein tulleet pelaajilta, jotka hyvin tietävät mikä on hyvä figuuri ja mikä taas on tietylle pelaajalle sopiva figuuri.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 23, 2015, 22:54:00


Jos hoidat Jakelle 30 hyvää vakaata figuuria, niin voin ottaa omani takaisin. (Luonnollisesti Jake ei tähän ryhdy.)


En ole vaihtamassa jo olemassa olevia figuureita. Jossain vaiheessa voin ostaa lisää kun esim. juniorijengit tulevat ajankohtaisiksi yms. mutta vaihtamaan en rupea.

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 23, 2015, 22:54:00

Siis vähän niinkuin Sepon Jakelle, Kebabille ja ties kuinka monelle muulle tarjoamat jengit, joilla on ollut huono pelata.

Onko todella niin vaikea ymmärtää sitä, että liigoissa alemmille sijoille sijoittuvien olisi syytä saada vähintään samantasoiset ja juuri itselle sopivat pelinappulat kuin itsellä on.

Jakella on ollut liian huonoja figuureja niin kauan kuin olen hänet tuntenut, ja minua on ruvennut sellainen suoraan sanottuna nyppimään, kun kuitenkin jengit ovat usein tulleet pelaajilta, jotka hyvin tietävät mikä on hyvä figuuri ja mikä taas on tietylle pelaajalle sopiva figuuri.

Sain takavuosina huonoja pelaajia mutta en pelkästään Vesalan suunnalta vaan myös Ebaystä ostettuina.

Minulle on tärkeätä pelata mahdollisimman hyvillä figuureilla koska annan jo liikaa tasoitusta pelitaitojeni perusteella joten käytössäni olevien välineiden tulee olla aivan parasta A-luokkaa.


SouthernBoogieCat

Puutteellisesta Subufiguuriasiantuntemuksesta johtuen joudun luottamaan myyjään - ellei puolueetonta asiantuntemusta ole ostohetkellä tarjolla. Minulla ei ole tietämystä ja ennenkaikkea kokemusta erilaisten Subupohjien ominaisliikkuvuudesta yms. seikoista joten siltä osin olen edelleen - vaikka olenkin ollut Subupiireissä jo yli 20-vuotta - aloittelijatasolla. Olen lähes koko Subu-urani pelannut niillä figuureilla joita on ollut käytettävissä piittaamatta siitä mitä pohjia niissä on ollut joten huteja on tullut takavuosina. Hellas Verona on ensimmäinen Subujengini jossa pohjat on tarkoin valittu ja lisäksi ne ovat saaneet - myyjän lisäksi - useammankin puolueettomankin tahon siunauksen.