• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kaikenlaista subutavaraa myynnissä

Aloittaja Rossonero, lokakuu 24, 2007, 22:33:52

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Oikeastaan kaikkea subuun liittyvää on myytäväksi asti, joten jos jotain tarvitsee, niin kannattaa kysyä.

Suomalaista tai kansainvälistä, eli hidasta tai nopeaa, molempia välineitä löytyy.

mikma

#1
minua kiinostaa blackburn ja westham joukkueet. pelaako kukaan näillä joukkueilla jo?? ja hidasta ajattelin pelata. minulla on vissiin lw ukkeleita. (näin minulle ainakin sanottiin)  ;) kiitos vaan.

Rossonero

#2
Lainaus käyttäjältä: "mikma"minua kiinostaa blackburn ja westham joukkueet. pelaako kukaan näillä joukkueilla jo?? ja hidasta ajattelin pelata. minulla on vissiin lw ukkeleita. (näin minulle ainakin sanottiin)  ;) kiitos vaan.

West Ham taitaa minulta löytyä HW:na, joka on todennäköisesti tuo, mitä tarkoitat hieman isommalla pohjalla. Se on LW:tä vakaampi ja painavampi, mutta sillä pystyy pelaamaan kierrepeliä loistavasti. Se ei kuitenkaan ole junamaisen varmasti suoraan kulkeva nappula.

Noista palloista on vaikea sanoa. Jos ne ovat nyt ostettuja, ovat ne todennäköisesti painavampia kuin viralliset, mutta jos ne ovat vanhempia, niin voivat hyvin olla kevyitä. Kuvasta ne pystyy tunnistamaan, joten laita yksityisviesti, jos haluat lähettää sähköpostilla kuvan, josta asia selviää.

Zinga

#3
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "mikma"minua kiinostaa blackburn ja westham joukkueet. pelaako kukaan näillä joukkueilla jo?? ja hidasta ajattelin pelata. minulla on vissiin lw ukkeleita. (näin minulle ainakin sanottiin)  :?

mikma

#4
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"West Ham taitaa minulta löytyä HW:na, joka on todennäköisesti tuo, mitä tarkoitat hieman isommalla pohjalla. Se on LW:tä vakaampi ja painavampi, mutta sillä pystyy pelaamaan kierrepeliä loistavasti. Se ei kuitenkaan ole junamaisen varmasti suoraan kulkeva nappula.
-kiinnostunut olen
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Noista palloista on vaikea sanoa. Jos ne ovat nyt ostettuja, ovat ne todennäköisesti painavampia kuin viralliset, mutta jos ne ovat vanhempia, niin voivat hyvin olla kevyitä. Kuvasta ne pystyy tunnistamaan, joten laita yksityisviesti, jos haluat lähettää sähköpostilla kuvan, josta asia selviää.
-muistaakseni kun ostin subu-paketin käytettynä, niin silloin sanottiin et se olisi ollu aika vanha. Pallot (2) ovat muovia, valkoiset, nahkapala kuvioinnilla ja subbuteo teksti vihreällä kyljessä.
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Nykyisistä suomalaisilla säännöillä nihkuttavista vanhoista pelaajista moni pelaa HW-figuureilla lähinnä nostalgisista syistä. Uutena pelaajana aloittaisin suomalaisen tyylin pelaamisen Soccer 3D-figuureilla. Perusteena helppo saatavuus, huokea hinta ja HW-figuuria paremmat peliominaisuudet. S3D-figuurilla onnistuu sekä kierteet että suorat näpäytykset
- hittoku on näin noviisi "VIELÄ" et menee pää ihan pyörälle. Olisiko kellään mitää hyvää www sivuu tai juttuu, et mistä vois saaada selkoo noihin tyyppeihin. lw,hw,3D jne.  :?
-pitäs nyt sit vissiin miettiä viel,et mitä sitä haluaa. voisitteko avittaa minnuu?? ja vissii tätä juttuu olisi hyvä jatkaa jossain muussa topicissa ku tääl pörssissä ;)

Edit:
http://subu.fi/forum/phpBB2/viewtopic.p ... highlight= tuonne jatkoin juttua

Rossonero

#5
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Soccer 3D-figuureilla. Perusteena helppo saatavuus, huokea hinta ja HW-figuuria paremmat peliominaisuudet. S3D-figuurilla onnistuu sekä kierteet että suorat näpäytykset.

Ei voi missään nimessä sanoa yleisesti, että paremmat peliominaisuudet. HW on selvästi parempi kierrepelissä, mutta 3D menee vielä vakaammin suoraan.

Tämä on toki makuasiakin, ja liittyy lähtemättömästi käytettävään taktiikkaan. Zingan erittäin puolustuslähtöiseen taktiikkaan ja alhaalla makaavaan kenttäryhmitykseen 3D sopii paremmin, mutta Jewellin hyökkäyspyörityksessä HW toimii paremmin.

Lisää tästä varmaan muualla.

Lainaus käyttäjältä: "mikma"-muistaakseni kun ostin subu-paketin käytettynä, niin silloin sanottiin et se olisi ollu aika vanha. Pallot (2) ovat muovia, valkoiset, nahkapala kuvioinnilla ja subbuteo teksti vihreällä kyljessä.

Vaikuttavat kuvauksen perusteella (voin erehtyäkin) keskikokoisilta (nykyään suurin koko) palloilta, joita käytetään nopeassa eli kansainvälisessä pelissä. Suomalaisessa käytettävä on pienempi ja kevyempi.

Tuo pallon kova vauhti on alussa hankala hallita, mutta ajan myötä se onnistuu, ja onnistumisen elämyksiä tulee!

Rossonero

#6
Sori, West Hamia ei olekaan, vaan Aston Villa, joka on hieman samanlainen.

mikma

#7
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Sori, West Hamia ei olekaan, vaan Aston Villa, joka on hieman samanlainen.

no eihän sille mahda mitään. oon täs aatellu, et pitäskö hankkii valkeet ukot ja maalaa ite.  :lol:

AriFerra

#8
Lainaus käyttäjältä: "mikma"tuo blackburn on alkanu kiehtoon enempi. niitä on vaan tosi vaikee löytää. siis sellasii jotka itse kelpuutasin  :lol:

Subbuteoworkdistä löytyy Blackburn 3D. 9£.
Tiedä sitten kelpuutatko?

No. Vajaa vuorokausi niin käydään näitä hieman läpi.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#9
Kai Juurtelalla on vielä myynnissä 4 LW-jengiä (Argentiina, Brasilia, USSR, Italia) sekä peruspunapohjainen HW-jengi.

Voin antaa privaviestillä Kain numeron ja meilin jos jotakuta kiinnostaa. Minulla on myös valokuvia myynnissä olevista jengeistä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Myyn keppiveskoja:
5 kpl/14€
3 kpl /10€ ja
yksittäin 3,5 €
Vihreä tai harmaa paita
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - maaliskuu 13, 2015, 10:53:13
Myyn keppiveskoja:
5 kpl/14€
3 kpl /10€ ja
yksittäin 3,5 €
Vihreä tai harmaa paita

Aiot sä ostaa asunnon Ullanlinnasta?

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 13, 2015, 12:48:24
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - maaliskuu 13, 2015, 10:53:13
Myyn keppiveskoja:
5 kpl/14€
3 kpl /10€ ja
yksittäin 3,5 €
Vihreä tai harmaa paita

Aiot sä ostaa asunnon Ullanlinnasta?

En vaihda, sekin on kuulemma punainen. Pelaan lainaveskareilla.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Hönkki

Myydään
- mustapohjaisia HW-äijiä. Osa perus-HW, osa viivallaseisojia
- oranssipohjaisia viivallaseisojia
- sinipohjaisia viivallaseisojia
- useita LW-jengejä, erikoisuutena ns. zombi-LW jengi, jolla erittäin hyvät pienet kierteet.

Sovitaan hinnasta kun näette äijät.


Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses