• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

To 27.8

Aloittaja kesämesu, elokuu 18, 2020, 08:11:47

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Paikalla jos pelejä.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari


Puppe

Onnistuu aikainen aloitus. Poistuttava töihin 19.20...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

nabel


Killer

#4
Out.
Ehkä.

kesämesu

Klo 15-15.30 aloitus sopisi mulle hyvin. Kokkis ja Rosso mihin aikaan tulossa jos jompaa kumpaa vastaan liiga.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Savon poika kyllä tulossa - "puhelimessa vaan niin hidas netti"....
:lollero

kesämesu

15.30 aloitus minä ja Puppe.
Tuuri klo 16,kokkis ja Rosso tulossa mutta ajankohta?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Voin tulla 19.45 jos vastustajia vielä paikalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Aikataulu selviää tarkemmin vasta ehkä tiistaina. Tuli autohuolia, joten riippuu siitä onko 1 vai 2 autoa ajokunnossa torstaina. Jos vain yksi, pääsen vasta n. viideksi. Jos on 2, niin varmaan joku 14.30-15 voisi onnistua.

Porvoon turkkilainen

Pääsen klo 15. Pelit jannea ja rossoa vastaan, niin kausi Evertonin osalta paketissa. Bundesisaa ja viekkiksessä pelejä vielä jäljellä runsaasti, joten joutuu tarkkaan ensi kauden osalta miettimään, mihin pelimääriin omat rahkeet riittävät. Tän kauden osalta poikkeuksellinen tilanne ei kenenkään osalta ole voinut olla vaikuttamatta.

nabel

Koitan päästä viimeistään kuudeksi. Pystyn kyllä olemaan vähän pidempään, eli kyllä se kolmekin peliä ok!

Porvoon turkkilainen

Mun pitää to kuudeksi ennättää konalaan, joten ois ihan jees, jos sais aloitettua jo klo 14.30 ja pelit rossoa sekä jannea vastaan putkeen

Hönkki

Mulla on jo jäljellä enää Puppe ja Katila. Ilmeisesti kumpikaan ei illalla paikalla joten jätän väliin tällä kertaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer