• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-sarjojen jatkuminen.

Aloittaja kesämesu, toukokuu 23, 2020, 20:12:05

« edellinen - seuraava »

terwari

#30
Olen mukana Hesussa ja toistaiseksi FA cupissa ja pelaan ne loppuun. Pystyn järjestämään pelaamiseni niin maanantaina kuin torstainakin, tosin aloitusaika venynee tuonne klo 19 tienoille molempina päivinä. Mikäli viikonloppuna pelaillaan niin ne katson tapauskohtaisesti. Olen kesän liki kokonaan Helsingissä joten sen suhteen ei tule ongelmia.

Hönkki

Pystyisimmekö päättämään mihin mennessä kauden pitää olla paketissa?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 02, 2020, 05:27:02
Pystyisimmekö päättämään mihin mennessä kauden pitää olla paketissa?
Tuskin,kun ei aikaisemminkaan HeSun historiassa  :o
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Torstaina 11.6 on tarkoitus tulla pelaamaan seuraavan kerran klo 17. Rossoa vastaan paljon pelejä, kuten bundesia ja mestareiden liigaa, jos hesusta ei ole varma. Sama tanssikutsu koskee muitankin, joita vastaan pelejä. Itse voin pelata kaikkia

nabel

Huomenna selviää olenko ensi viikon etänä, jos näin niin pääsen pelaamaan parit pelit (20.15 Reginassa menee  Nazi Love Camp 27 ja lipare on pilvessä).

Puppe

Äkkiä laskeskeltua mutta 19 varmaa+ cl-jatkot ja suomen cup jatko, fa-cup uusinta...hoitunee kesän aikana mutta mielestäni takaraja täytyy asettaa, esim. Elokuun loppu. Syyskuu maalailua ja lokakuussa uutta jo?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

nabel

Sarjat elokuun loppuun, siirto- eli maalausikkuna ja uusi kausi.

Kannatan.

:hitler

Killer

Ehdotan syyskuun puoliväliä. Tarvittaessa tahkoviikonloppu la-su 12.-13.9.; luulisi että useimmille mahdollinen jos hyvissä ajoin merkkaa kalenteriin.

(Omiin suht vähäisiin peleihin elokuun loppu riittää kyllä hyvin.)

Hönkki

Sarjojen takarajan suhteen mulle käy niin syyskuun puoliväli kuin elokuun loppukin.

Serie A ja Valioliiga alkavat oikeasti parin kolmen viikon päästä. Voimmeko me aloittaa noiden sarjojen pelaamisen ennen kuin ne oikeasti alkavat ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Mulle käy mutta ollaan tarkkoja kokoonpanojen kanssa. Transfermarkt.com auttaa!

MUTTA, mitä sarjoja me nyt pelataan? Onko mistään mitään päätöstä?

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - kesäkuu 03, 2020, 11:49:12
Mulle käy mutta ollaan tarkkoja kokoonpanojen kanssa. Transfermarkt.com auttaa!

MUTTA, mitä sarjoja me nyt pelataan? Onko mistään mitään päätöstä?

Mä pelaisin nämä ja aloittaisin heti.
- Hesu
- Bundes
- Viekkis
- Serie A
- FA cup
- liigacup

Rosso ehkä erikoistapaus ja hänen pitää erikseen miettiä ehtiikö pelata nuo kaikki (Viekkistä ei tietenkään) ?
Jos Rosso jättää jonkun sarjan väliin, niin hänen jo pelatut pelinsä mitätöidään.


Ei ainakaan näitä
- La liga
- divari


CL:n tilanteen kattoisin elokuussa. Pelataanko oikeasti ja onko meillä mitään mahdollisuuksia ehtiä pelata CL ennen syyskuun puoltaväliä ?
Suomen cupin päättäkööt muut.

Hölpatti erikoistapaus. Tottakai pelataan vaikka menis jouluun asti.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Itseasiassa Katilakin on erikoistapaus ja häneen pätee pitkälti sama kuin Rossoon, eli mitä sarjoja pystyy pelaamaan loppuun syyskuun puoleen väliin mennessä ? Jos manageri ei pysty pelaamaan jotain sarjaa, niin hänen pelinsä mitätöidään.

Raaka pelihän tässä pitää olla, pahoittelen.

Näin siis minä tekisin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ehdotinko liian paljon sarjoja pelattavaksi vai liian vähän vai sopivasti ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Rosso voisi toki laittaa kalenteriin itselleen sopivia pelipäiväehdotuksia.

Pikku :ball16  pyörimään!

Hönkki

Minulla jäljellä Manulla
liiga: Newcastle, Nottingham, West Ham
FA Cup: Sunderland/WHU
CL: pudotuspelit jos pelataan

Interillä
Serie A: Lazio
CL: vielä hyvin pienet saumat pudotuspelehin, jos pelataan

Oletan että divaria ei pelata.

Serie A:ssa ei yleensäkään ole montaa peliä jäljellä ja se olisi helppo paukuttaa loppuun, jos vaan saadaan oikeat tyypit kertsille.



Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses