• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-sarjojen jatkuminen.

Aloittaja kesämesu, toukokuu 23, 2020, 20:12:05

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Cupit toki onnistuvat ja osa muustakin.

Kaipaisin nyt oikeasti tätä keskustelua tänne. Se mitä täällä on kirjoitettu ei anna minulle yhtään kuvaa siitä minkä verran kukakin on pelaamassa ja mitä sarjoja aiotaan pelata loppuun. On todella olennaista tietää esim. pelataanko edelleen vain ma ja to iltaisin, vai käyvätkö muutkin päivät ja kellonajat.

Vaikea päättää, kun ei ole mitään tietoa. Tarkkoja pelimääriä voi laskeskella, kun on jonkinlaista tietoa.

Lisäksi olisi hyvä tietää millä aikavälillä näitä on tarkoitus pelata. Perinteisesti kausi on paketoitu Juhannuksena vain rippeitä on pelattu satunnaisesti myöhemmin. Heinäkuussahan ihmiset perinteisesti ovat aika vähän paikalla. Ja onko tietoa milloin oikeat sarjat ym. jatkuvat?

Jos aikaväli on esim. tästä syyskuun loppuun, niin ehdin pelata vaikka kaikki sarjat. Jos taas pelataan tästä heinäkuun loppuun, niin puhutaan todella tarkasta laskemisesta.

Todella paljon vaikuttaa myös se, saadaanko pelejä yhdellä kerralla minkä verran. Jos rajoitus on 6, ja ilmoittautumisjärjestys ratkaisee, on käytännössä mahdotonta sitoutua mihinkään.

Hönkki

#16
Henkilökohtaisesti olen valmis pelaamaan loppuun kaiken sen mitä olen aloittanut. Olen myös valmis pelaamaan tätä kautta vielä syyskuun lopulla.

edit. olen mukana seuraavissa: Hesu, Serie A, CL, Divari ja FA Cup
Tietysti myös Hölpatti. Ehkä sittenkin parasta vetää pudotuspelit lyhyellä kaavalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Eiköhän kaikki halua pelata sarjat loppuun.
Englannissa uudet sarjat alkavat todennäköisesti syyskuussa. Valioliiga pelataan aikataululla 17.6-25.7 loppuun ja FA cupin Finaali 1.8
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Tarkoitus pelata bundes, hesu, viekkis ja hölpatti loppuun sekä mestarieden liiga. Jatkossa ykköstoive pelipäiväksi on torstai.

Hönkki

LainaaOn todella olennaista tietää esim. pelataanko edelleen vain ma ja to iltaisin, vai käyvätkö muutkin päivät ja kellonajat.

Mitä mieltä olette tästä ? Kesäkuussa ma ja ke klo 18-20.30 en pysty olemaan paikalla. Muuten pitäisi aika hyvin sopia. Heinäkuussa on ainakin lasten treenien osalta hiljaista, mutta sitten voi olla muita menoja. Varmasti minulle heinäkuussakin löytyy sopivia ajankohtia, mutta ne pitää aina sopia erikseen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Halu ja tarkoitus pelata sarjat loppuun on varmasti monella.

Tässä vain on todella monta kysymysmerkkiä auki, kuten näkyy Hönkinkin viestistä.

Jos lähdetään pelaamaan kaikkea, on todella suuri riski, että ilman oikeasti hyvää suunnitelmaa osa sarjoista venyy ensi kauden puolelle (toki ensi kausi on suuri kysymysmerkki toisen aallon takia, mutta se on toinen juttu tässä vaiheessa).

Kun mietitään miten haastavaa on välillä saada tiettyjä pelejä pelattua normaalitilanteessakin, on perusteltua miettiä tätä hieman enemmän ensin.

Jos osa rajaa pelipäivät yhteen viikonpäivään viikossa, ja osa etenkin heinäkuussa ehkä johonkin satunnaisiin päiviin, ja lisäksi kuistetaan 6 hlön rajoitus, ollaan tilanteessa, joka ei tule toimimaan tai johon on mahdotonta sitoutua.

Rossonero

Toivoisin, että kaikki mukana olevat osallistusivat tähän pyörittelyyn (täällä) ja kertoisivat näkemyksensä sarjojen pelaamisen aikavälistä sekä mahdollisuuksista pelata kesällä.

Se on ainoa tapa saada tähän jotain tolkkua.

Pelejä on todella paljon jäljellä, ja niiden pelaaminen esim. 2 kk:n sisällä normaalikaudellakin ilman kesäaikaa olisi iso haaste.

kesämesu

Mulle käy lähtökohtaisesti kaikki päivät kunhan saa pelit pois alta. Mahdolliset rajoitteet PuMun pelit ja Silmäpiikit.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

kesämesu

Oletko Rosso laskenut sun jäljellä olevat varmat pelit.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

nabel

Ainakin HeSu, koska perinteet.
Bundes koska jatkuu oikeasti ja HSV.
Viekkis koska jatkuu oikeasti ja hyvä sarja.


(CL jos jatkuu oikeasti mutta pelimäärät haasteelliset eli kaikki sitoutuvat siihen sitten.
Seria samoin kuin CL jos pelimäärä kohtuullinen kaikilla (en ole tsekannut).)

Mulla lienee ensi viikko etähommia eli pelaamisen aikataulu helppo. Juhannusviikko huono mutta sitten 2 viikkoa lomaa eli hommat onnistunee isosti.

Hönkki

#25
LainaaEiköhän kaikki halua pelata sarjat loppuun.

Majuri on mukana divarissa ja Serie A:ssa. Onko valmis pelaamaan ne loppuun ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

LainaaOn todella olennaista tietää esim. pelataanko edelleen vain ma ja to iltaisin, vai käyvätkö muutkin päivät ja kellonajat.
Rosso, mitkä pelipäivät kävisivät sinulle ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Laskin, että 17 peliä ilman cupeja on mulla jäljellä. Yritän pelata kaikki, jos muut pystyvät pelaamaan.

5 Rossoa (Spurs, Bayern, Milan, Sevilla, Wolves)
4 Nabelia (Newcastle, Genoa, TPV x 2)
2 Puppea (Dortmund, Palermo)
2 Katilaa (Eibar, Viikingit)
1 Leskinen (Kiffen)
1 Janne (Chelsea)
1 Jykä (Swansea)
1 Kokkis (Everton)

Näiden lisäksi on Rosso Liigacupin finaalissa ja Rosso myös FACissa. CL on osaltani auki, maksimissaan vain 1 joukkue on jatkossa (Bremen).

Pystyn järkkäilemään suht hyvin päiviä, kuitenkin nyt kesäkuussa vain ilta-aikoja, joka tarkoittaa aloitusta 17 jälkeen. Loppukuusta olen osin Hangossa, mutta käyn Helsingissä parina päivänä viikossa. Heinäkuun alku mennee samaan tyyliin kuin kuun loppu, joskin oletettavaa on, että olen silloin myös pitemmän pätkän Helsingissä putkeen ja päiväpelit myös ok.

Jatkaisin Hesua mielellään vasta 20. päivän jälkeen, jos/kun Quprun pelit jatkuvat, ja näkee vähän ketä on kentällä. Saman tien pelikuntoisia ovat ainakin Bremen ja HPS.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 01, 2020, 14:42:01
LainaaEiköhän kaikki halua pelata sarjat loppuun.

Majuri on mukana divarissa ja Serie A:ssa. Onko valmis pelaamaan ne loppuun ?


Serie A ehkä, Divaria en.
Viekkis K!

Rossonero

En ole ehtinyt katsoa omista papereista. Kuuteen viikkoon oli kaksi vapaapäivää mukaanlukien viikonloput, vaput jne. Ja nyt pitää tehdä rästiin jääneitä asioita tällä viikolla. Tiirasin nyt  pelimäärät nopeasti otsikoista.

Kesä on aivan auki. Periaatteessa kaikki päivät voivat sopia, mutta varmasti ei voi sanoa yhtään.

Aikaikkuna tälle kaudelle on minulle tärkein.

Jotakuinkin tällaisia pelimääriä jäljellä:
La Liga 4
Divari 3 (ilman Jykää)
Hesu 9
Bundes 8
Serie A 3
CL alkulohkot 4
FA Cup 1-3
Liigacup 1

33-35 peliä plus CL-jatkopelit. Aikamoinen määrä siis. FAC ja liigacup ovat aika selkeitä pelattavia. La Liga hyvästä alusta huolimatta voidaan skipata. Jos CL ei jatku oikeasti, skipataan se. Divarissa vähän, mutta ei ole olennainen, siis skipattavissa. Serie A mahdollinen. Bundesissa ja Hesussa aika tahkoaminen, mutta Hesu oleellinen ja Bundes aina tärkeä.

Jos aikaa on heinäkuun loppuun, pitää ehkä leikata rajummin. Jos aikaa on syyskuun loppuun, menee kaikki. Jne.