• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hölpatin tulevaisuus

Aloittaja Killer, tammikuu 28, 2020, 10:29:52

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Kuulijan korvat ovat ihan kunnossa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 30, 2020, 00:36:26
Kuulijan korvat ovat ihan kunnossa

En ota siihen kantaa. Kauneushan on katsojan silmissä, joten neste kai vastaavasti kuulijan korvassa.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - tammikuu 30, 2020, 10:51:16
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 30, 2020, 00:36:26
Kuulijan korvat ovat ihan kunnossa

En ota siihen kantaa. Kauneushan on katsojan silmissä, joten neste kai vastaavasti kuulijan korvassa.

neste voi myös olla sanojan suussa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Muistaakseni Hönkki huuhtelutti korvansa viime vuonna, joten luotan noihin korviin; vaikka ikääntyneet ovatkin.
Oman pääni neste ilmeisen pysävää.

Pahoittelen mahdollista henkistä aidoitusta.

Toivon kaikkea parasta Hölölle, kuten kaikille muillekin erilaisia vaihtoehtoja tarjoaville sarjoille.


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 30, 2020, 11:10:38
Muistaakseni Hönkki huuhtelutti korvansa viime vuonna, joten luotan noihin korviin; vaikka ikääntyneet ovatkin.
Oman pääni neste ilmeisen pysävää.

Pahoittelen mahdollista henkistä aidoitusta.

Toivon kaikkea parasta Hölölle, kuten kaikille muillekin erilaisia vaihtoehtoja tarjoaville sarjoille.



Ihan kiva että pahoittelet, mutta anteeksipyynnöt tai pahoittelut eivät ole ratkaisu jos sama kuvio vaan toistuu ja toistuu. Tämähän on jatkunut jo vuosia. Jos vaan rajoittaisit niitä "heittojasi" niin asia on ok. Jos mä alan vastaamaan samalla mitalla pikku vittuiluihin, niin meillä on sota.

Niin makaat kuin petaat. Vissiin joku muukin joskus niin sanonut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#20
Näkemyksesi ymmärretty.

Killer

Hönkki
Öisin
Lautamajassaan
Pohtii
Andersonia
Tajuamatta
Toisenlaista
Intohimoa

From Heruli with love  :-*

Hönkki

Kyllä minä ymmärrän sen että Hesussa halutaan pelata oikeilla kokoonpanoilla, mutta ne rangaistukset kokoonpanovirheistä ovat täysin ylimitoitetut. Ne aiheuttavat sellaista katkeruutta mitä moni ei ymmärrä. Siinä yksi iso syy miksi Hölpatti on olemassa.

Muuten, jos välttämättä haluatte pelata oikeilla kokoonpanoilla, niin Kiinan liiga varmaan alkaa pian. Siellähän korona on kohta talttunut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Jatkuuko Hölpatti normaalisti viruksesta huolimatta?

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 14, 2020, 12:34:27
Jatkuuko Hölpatti normaalisti viruksesta huolimatta?

Jos managerit tuntevat itsensä terveiksi niin mikä ettei. Käsidesi kertsillä voisi olla hyvä. Itse olen vielä pikkasen flunssassa ja jätän seuraavan maanantain väliin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Itellä 2 ottelua Massea vastaan + mahd. pudotuspelit, joiden osalta vaihtoehtojen harkinta edelleen käynnissä..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Porvoon turkkilainen

Tilanteen takia meidän on pelattava 4 joukkueen pudotuspelit.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 14, 2020, 12:47:36
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 14, 2020, 12:34:27
Jatkuuko Hölpatti normaalisti viruksesta huolimatta?

Jos managerit tuntevat itsensä terveiksi niin mikä ettei. Käsidesi kertsillä voisi olla hyvä. Itse olen vielä pikkasen flunssassa ja jätän seuraavan maanantain väliin.

Teidän sijassanne miettisin toistaiseksi Subutoiminnan jäädyttämistä kuten oikeissa sarjoissa on tehty. Oireettomatkin voivat tartuttaa ja näin korona siirtyä huomaamatta lähipiirienne mahdollisille riskiryhmille. Esimerkiksi meillä toisessa bändissä on toiminta seis toistaiseksi ja toisessa bändissä ei ole vielä asiasta keskusteltu kun ei treenejä ole ollut mutta tulen ehdottamaan toiminnan keskeyttämistä toistaiseksi. Omalta osaltani harrastetoiminnassa ainoastaan FIFA/NHL joukkuepelit jatkuvat (siis toiminta muiden kanssa) koska siinä pelataan onlinessa ja tartuna vaaraa ei ole suoraan. Toki joukkueiden jäsenet voivat sairastua joten pelejä ei silloin saada mutta itse toiminnan kautta tartuntavaaraa ei ole. Eli ehdotuksena tuo että vielä kannattanee miettiä onko järkeä jatkaa kerhotoimintaa toistaiseksi.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - maaliskuu 14, 2020, 16:41:31
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 14, 2020, 12:47:36
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 14, 2020, 12:34:27
Jatkuuko Hölpatti normaalisti viruksesta huolimatta?

Jos managerit tuntevat itsensä terveiksi niin mikä ettei. Käsidesi kertsillä voisi olla hyvä. Itse olen vielä pikkasen flunssassa ja jätän seuraavan maanantain väliin.

Teidän sijassanne miettisin toistaiseksi Subutoiminnan jäädyttämistä kuten oikeissa sarjoissa on tehty. Oireettomatkin voivat tartuttaa ja näin korona siirtyä huomaamatta lähipiirienne mahdollisille riskiryhmille. Esimerkiksi meillä toisessa bändissä on toiminta seis toistaiseksi ja toisessa bändissä ei ole vielä asiasta keskusteltu kun ei treenejä ole ollut mutta tulen ehdottamaan toiminnan keskeyttämistä toistaiseksi. Omalta osaltani harrastetoiminnassa ainoastaan FIFA/NHL joukkuepelit jatkuvat (siis toiminta muiden kanssa) koska siinä pelataan onlinessa ja tartuna vaaraa ei ole suoraan. Toki joukkueiden jäsenet voivat sairastua joten pelejä ei silloin saada mutta itse toiminnan kautta tartuntavaaraa ei ole. Eli ehdotuksena tuo että vielä kannattanee miettiä onko järkeä jatkaa kerhotoimintaa toistaiseksi.

Kiitos varoituksesta. Jokainen menee kertsille omalla vastuulla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero