• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

To 19.9.2019 Heruli

Aloittaja Hönkki, syyskuu 19, 2019, 09:50:42

« edellinen - seuraava »

Hönkki

jos jollekin sattuisi käymään ja avaimetkin saisi, niin pääsisin töiden jälkeen
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari


nabel

Leffahommia, maanantaina vois iltaisempaa vuoroa yrittää.

SouthernBoogieCat

#3
Lainaus käyttäjältä: nabel - syyskuu 19, 2019, 10:41:48
Leffahommia, maanantaina vois iltaisempaa vuoroa yrittää.

Ootko siirtynyt leffa-alalle vai ovatko kyseessä harrasteleffat? Itsekin olen ollut mukana (aika pitkälti taustalla) yhden harrasteleffoja tekevän porukan toiminnassa jo melko kauan. Toimenkuvani on ollut musiikin säveltäminen niihin ja biisejäni onkin käytetty muutamassa niistä. Olen myös ollut yhdessä toisena käsikirjoittajana ja kirjoitin joku aika sitten kokonaan oman käsikirjoitukseni jonka lähetin sen porukan päätuottajalle. Voi olla että se päätyy jossain vaiheessa filmattavaksi. Musiikkiani on jokatapauksessa ollut niissä mukana enemmän vaikka ei joka leffassa. Ovat melko tuotteliasta porukkaa. Sinä ainana kun olen ollut mukana ovat varmaan parisenkymmentä lyhytelokuvaa tehneet. Porukassa on muutama ammatikseenkin tuolla alalla ollut joten kokemusta siellä on ja ovat siten osanneet organisoida hommat että kuvaukset menevät joutuisasti ja editointi hoituu ammattitaidolla ja erinomaista jälkeä on tullut. Valitettavasti en ole syystä tai toisesta itselleni saanut kopioita noista leffoista missä olen yhtenä tekijänä. On ehkä päässyt unohtumaan mutta aion pyytää kyllä ainakin parista niistä joissa musiikkiani on. Ihan kiva on ollut tehdä musaa noihin ja tuo oma kässäri.

He ovat perustaneet yhdistyksen jonka alla he tekevät noita leffoja. Sain läppärin lainaan (kun pitkään minulla ollut läppäri keväällä hajosi) heiltä jonka lainaa vastaan autan noissa hommissa jotakin pientä mm. yhdistyksen kirjanpitoa teen jossa vielä ei ole ollut paljoa hommia. Mutta tuollaisessa harrasteleffaskenessä olen ollut taustalla mukana jo yli vuoden ajan - kohta lähenee kaksi vuotta. Ei se juuri aikaa vie mutta ihan mukava on ollut väsätä leffamusaa ja laittaa sitä heille. Osa leffoissa kuulluista biiseistä on ollut jo aiemmin suurelta osin tehtyjä mutta osa on uusia. Ja siinä yhdessä autoin lyhyesti käsikirjoittamisessa. Tuo oma kässäri oli hieman isompi juttu jota tein pidempään pikkuhiljaa ja se perustui toisen yhdistyksen lehteen kirjoittamaani tieteistarinasarjaan.

Nuo heidän tekemänsä lyhytelokuvat ovat olleet korkeatasoisia harrasteleffoiksi ja ovat suunnittelemassa niiden lähettämistä jonnekin mm. rahoituksen hankkimiseksi isompiin juttuihin jne. En pidä mahdottomana että he saisivat rahoitusta joihinkin isompiin juttuihin joten kannattaa pysyä mukana koska ei tiedä vaikka joskus tuosta tulisi ihan oikeaa työtä - ainakin jotenkin tuon ympärille heidän kauttaan jne. Ei välttämättä toteudu mutta hyvä porukka tuolla on kasassa ja mahdollisuuksia on että tuo yhdistys alkaisi pyörimään kunnolla ja tuottamaan elokuvia joita saataisi jonnekin levitykseen ja siten tuon toiminnan ympärille ammattimaisempaa toimintaa. Saa nähdä.

Hönkki

Varmaan Nabel menossa Rakkautta ja anarkiaa- festivaaleille.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 19, 2019, 11:53:11
Varmaan Nabel menossa Rakkautta ja anarkiaa- festivaaleille.

Ok. Asia selvä.

nabel

Ihan Oodin Reginaan menossa katsomaan Infernon illalla. Rakkautt & Anarkiaa ohjelmistoon en ole ehtinyt perehtyä, pitää varmaan jotain mennä katselemaan miten duunista ym ehtii.

Killer

#7
R&A vie tänään voiton. Harrasteleffa 'Koirat eivät käytä housuja'.

Kiireiden vuoksi avaimia tuskin tänään saa; menisi niin säätämiseksi. Jatkossa avaintarpeet hyvissä ajoin. Kiitos.