• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-sarjat ja osallistujat 2019-20

Aloittaja kesämesu, heinäkuu 02, 2019, 16:59:30

« edellinen - seuraava »

Killer


Hönkki

Timo ei maininnut, mutta Lazion kannatuslauluja se lauleskeli Maunulan kertsillä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 18, 2019, 08:03:41
Timo ei maininnut, mutta Lazion kannatuslauluja se lauleskeli Maunulan kertsillä.

OK. Lazio toki yhä mun jengi. Tällä hetkellä ei päivitettynä.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - syyskuu 18, 2019, 08:06:31
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 18, 2019, 08:03:41
Timo ei maininnut, mutta Lazion kannatuslauluja se lauleskeli Maunulan kertsillä.

OK. Lazio toki yhä mun jengi. Tällä hetkellä ei päivitettynä.


Onkohan tämä sellainen Lazio, joka on alunperin ollut Timon ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 20, 2019, 09:57:47
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - syyskuu 18, 2019, 08:06:31
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 18, 2019, 08:03:41
Timo ei maininnut, mutta Lazion kannatuslauluja se lauleskeli Maunulan kertsillä.

OK. Lazio toki yhä mun jengi. Tällä hetkellä ei päivitettynä.


Onkohan tämä sellainen Lazio, joka on alunperin ollut Timon ?

Minun. Oli jossain vaiheessa Timolla lainassa. Kuten tällä hetkellä toisaalla lainassa : St Pauli ja West Ham

Hönkki

On olemassa myös toinen Lazio, sellainen jolla Timo pelasi 90-luvulla. Se on ehkä Vesalla. Yritän tässä selvittää.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 21, 2019, 14:02:40
On olemassa myös toinen Lazio, sellainen jolla Timo pelasi 90-luvulla. Se on ehkä Vesalla. Yritän tässä selvittää.

Timon oma Lazio on 10 pelaajan muikkujengi, jossa ehkä pari hw:tä lisänä. Meidän Serie A:ssamme (Hiirennitty) Timolla oli muistaakseni ainakin 7 eri jengiä eri aikoina. Juve, Inter, Fio, Lazio, Ascoli, Atalanta, Genoa ja ehkä joku muu. Käytännössä kaikki muikkuja paitsi Genoa, josta sittemmin tuli Stuttgart.

Hesussa käsittääkseni Majurilla Lazio. Jos tähän muutoksia halutaan, pitänee selvitellä Majurin kanssa. Hesussahan ei ole kuin yksi jokaista jengiä, eli ei vaikuta mitkä figuurit käytössä. Pelioikeus lienee asianosaisten välinen.

Minulla on jonkun verran Timon jengejä varastossa, mutta en muista mitä.

Onko Timolla nykyään sihteeri tässä asiassa, kun ei itse selvittele?

Rossonero

Voin soitella Timolle, mutta pitäisi ensin setviä millä pelaa. Lazio ei siis ole automaattisesti vapaana. Ajatus sen käyttämisestä kysymättä Jykältä on erikoinen.

Hönkki

Eiköhän Jykälle ole tähän mennessä selvinnyt että Timo haluaa pelata Laziolla. Jykä ei ole tietääkseni tulossa Serie A:han.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses