• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 6.5. Heruli

Aloittaja Killer, huhtikuu 27, 2019, 22:58:57

« edellinen - seuraava »

Killer

En tulossa.
Tarkoitus olis.

Pejoka

Tarkoitus olisi tulla, jos pelejä mulle tiedossa (inhimilliseen aikaan) ja tauti ei pahene viikonlopun aikana.

Puppe

Pääsen ajoissa jos vastustajia. Työt kutsuu 19.15
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari


Rossonero

Tulossa. Voisin päästä jo hyvissä ajoin, eli ehkä joskus klo 16.

Pupen kanssa olisi hyväö pelata ML-puolivälierä sekä liiga. Liigan vika kierros pitää pelata samanaikaisesti (S'land-QPR sekä Che-Spurs), joten olisi hyvä saada liiga siihen vaiheeseen.

Mikä on Peten inhimillinen aika? Ei liene sama kuin Hönkillä...

Hönkki

LainaaMikä on Peten inhimillinen aika? Ei liene sama kuin Hönkillä...

Olen täysin epäinhimillinen. Ei taida maanantaisin onnistua Norwich - Nottingham. Pitää alkaa metsästämään jotain viikonloppuaikaa.
Pääsisin noin klo 19.45 maanantaina.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Ei sittenkään tällä kertaa.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 04, 2019, 19:27:12
Mikä on Peten inhimillinen aika? Ei liene sama kuin Hönkillä...

Meikäläisen inhimilinen aika on se, että aloitus maanantaisin viimeistään klo 17 ja siitä eteenpäin 2-4 peliä siten, että lähtö kotia kohti pääsääntöisesti viimeistään klo 20. Toki jos peli kesken klo 20, pelaan matsin loppuun tietty.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 04, 2019, 23:15:39
Ei taida maanantaisin onnistua Norwich - Nottingham. Pitää alkaa metsästämään jotain viikonloppuaikaa.
Pääsisin noin klo 19.45 maanantaina.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Onhan tässä toukokuussa vielä useampi maanantai.

En lupaa satavarmasti, mutta jos tulet tänään klo 19.45, niin hyvässä lykyssä päästään heti vastakkain, jos pöytiä vapaana ja mulla ei "pelit täynnä" tältä illalta.

Itse tulen paikalle noin klo 17.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - toukokuu 06, 2019, 07:55:49
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 04, 2019, 23:15:39
Ei taida maanantaisin onnistua Norwich - Nottingham. Pitää alkaa metsästämään jotain viikonloppuaikaa.
Pääsisin noin klo 19.45 maanantaina.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Onhan tässä toukokuussa vielä useampi maanantai.

En lupaa satavarmasti, mutta jos tulet tänään klo 19.45, niin hyvässä lykyssä päästään heti vastakkain, jos pöytiä vapaana ja mulla ei "pelit täynnä" tältä illalta.

Itse tulen paikalle noin klo 17.

ok, näillä näkymin tulossa 19.45
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen