• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

25.3.2019 Hermanni

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 23, 2019, 20:55:09

« edellinen - seuraava »

Hönkki

subutinder: etsitään peliseuraa maanantai-illaksi tositarkoituksella. Noin klo 19.30 alkaen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Olen tulossa, mutta joudun poikkeuksellisesti poistumaan jo n. klo 19. Aikaisempi aloitus sopii.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 23, 2019, 20:55:09
subutinder: etsitään peliseuraa maanantai-illaksi tositarkoituksella. Noin klo 19.30 alkaen.

Pyyhin vasemmalle.

Killer

15.30-16 pintaan aloitus. Ajoissa pois.

Rossonero

Voisin yrittää päästä neljäksi.

Puppe

Flunssan takia työt ei häiritse mut täytyy kattoa huomenna pelikunto...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Pejoka

Saumaa olisi tulla, koska ensi maanantaina en paikalla.

Tällä hetkellä ilmoittautuneista mulla peleja Rossoa ja Hönkkiä vastaan, mutta heidän "aikahaarukka" aika laaja.

Mitenkä Kokkis ja Nabel, oletteko tänään tulossa ja jos olette, niin mihin aikaan?

Hönkki

LainaaAjoissa pois.

Meillä on menossa päiväsäde ja menninkäinen -vaihe. Majuri pitää olla himassa ennen auringonlaskua ja minä pääsen silloin vasta liikkeelle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen


Killer

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 24, 2019, 14:00:48
Voisin yrittää päästä neljäksi.

Noin tunti sitten Rossolta tieto, ettei pääsekään tänään:'(

Pejoka

Koska mun vastustajista vain Hönkki näyttää olevan paikalla, niin jää multakin tänään väliin. Uusi yritys kahden viikon päästä.

Hönkki, kolmen viikon päästä (15.4.2019) voisi jopa yövuoro olla mulle mahdollinen, jos joko heität mut lentokentälle seuraavana aamupäivänä (ti 16.4.2019) tai maksat taksin lentökentälle. Kentällä pitäisi olla viimeistään 10.30.

Miltä kuulostaa?  :)

Hönkki

LainaaHönkki, kolmen viikon päästä (15.4.2019) voisi jopa yövuoro olla mulle mahdollinen, jos joko heität mut lentokentälle seuraavana aamupäivänä (ti 16.4.2019) tai maksat taksin lentökentälle. Kentällä pitäisi olla viimeistään 10.30.

Miltä kuulostaa?  Smiley


Voin heittää sut himaan 15.4 illalla mutta noin muuten kuulostaa sellaiselta kuviolta että ei onnistu
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ei taida olla ketään enää paikalla klo 19.30, joten jätän väliin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 25, 2019, 13:50:14
LainaaHönkki, kolmen viikon päästä (15.4.2019) voisi jopa yövuoro olla mulle mahdollinen, jos joko heität mut lentokentälle seuraavana aamupäivänä (ti 16.4.2019) tai maksat taksin lentökentälle. Kentällä pitäisi olla viimeistään 10.30.

Miltä kuulostaa?  Smiley


Voin heittää sut himaan 15.4 illalla mutta noin muuten kuulostaa sellaiselta kuviolta että ei onnistu

Kiitos tarjouksesta, mutta himaan löydän illalla omin avuin.