• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hefi 2014 - tulokset ja otteluohjelma

Aloittaja Hönkki, helmikuu 14, 2014, 14:53:23

« edellinen - seuraava »

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 16, 2014, 22:12:03
Hönkki - Zinga 0-1
Melkein kävi Hönkkiä sääliksi, melkein. Mulla oli pelissä ehkä kaksi paikkaa ja kolme hyökkäystä. Hönkki piti palloa noin 80% ja sai ainakin kolme aivan avopaikkaa. Tulos ratkaisee.

Hönkki

#16
Papa - Stefano 1-0
Vänä - Pasi 3-0 (!!!)
Stefano - Vänä 8-1
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 19, 2014, 01:04:05
Vänä - Pasi 3-0 (!!!)

Vänä on löytänyt "rauhan"! En saanu Vänää hetkeksikään herpaantumaan. ..ja jokaisesta
paikasta Vänä laittoi varmasti häkin! No words, parempi voitti! Toivotaan että Vänän nyt
löytämä tatsi pysyy jatkossakin, luvassa on nimittäin siinä tapauksessa todella pahoja
pelejä monellekin!

t.Pasi

Hönkki

Tilanne

Papa_____7 700 32-3 21
Zinga____7 511 28-3 16
Hönkki___8 422 22-8 14
Stefano__6 411 22-6 13
Miku_____6 321 15-8 11
Vänä____7 205 6-29  6
Miklos___6 114 2-18  4
Pasi_____7 106 7-22  3
Masse___8 017 1-38  1


Jäljellä (5)

Papa - Miku
Stefano - Miklos
Stefano - Zinga
Miku - Vänä
Pasi - Miklos

Miklos ilmoitti ettei pysty pelaamaan pelejään pitkään aikaa ja suostuu luovutuksiin. Yritän nyt aluksi kuitenkin löytää Mikloksen tasoisen korvaajan pelaamaan hänen pelinsä loppuun.
Mestaruus on jo mennyt Papalle, mutta toka sija saattaa ratketa maalierolla ja silloin 3-0 -luovutukset tuntuvat hölmöiltä.


Papadopoulos is the champion, congratulation !

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Oon koittanut saada Willeä tai/ja Puppea hoitamaan mun loput pelit. Veikkaan että seuraava vapaa viikonloppu natsaa itelle helmikuussa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

LainaaOon koittanut saada Willeä tai/ja Puppea hoitamaan mun loput pelit. Veikkaan että seuraava vapaa viikonloppu natsaa itelle helmikuussa.

Kun kerran olet tulossa hitaan SM-kisoihin 13.12.2014, niin voitaisiin yrittää järkätä sinun loput HEFI-pelit (Papa, Vänä) samalle pelikerralle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses