• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Porvoo (jutustelua Subusta ja muustakin)

Aloittaja Hönkki, elokuu 15, 2007, 11:28:25

« edellinen - seuraava »

Killer

#900
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 16, 2017, 14:43:22
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 16, 2017, 12:36:55
Ferra, onko liikaa pyydetty jos selvität mitä hra Mikma pohtii kautensa purkkiin saamiseksi?

Etukäteen kiittäen.

99- varmasti lukee nämä, vaikka ei kirjaudukkaan. Vai mitä Mikma?  :D

Lukeminen ei riitä. Vastausta odottaen.

Porvoon turkkilainen

Arvostan ja kunnioitan hönkin aktiivisuutta. Mut silti se ei voi toimia niin että jos tässä on kolme viikkoa ilmottanut pääsevänsä mutta ei kuulu mitään, joten siinä epävarmuudessa sovin jo perjantaina tälle päivälle jotain muuta.

Hönkki

Niin Mikman kuin minunkin kohdalla tilanne oli sellainen, että kertsille pääsyn sai tietää vasta aika loppumetreillä. Mikma on ollut sairas ja minulla avovaimo oli tänään töissä, niin ettei etukäteen tiennyt kuinka pitkän päivän hän tekee. Hyvin saatiin kuitenkin PSK:n sarjoja eteenpäin ja kesäkuussakin pystyy vielä järjestämään pelikertoja Askolassa, niin että ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - toukokuu 22, 2017, 00:56:06
Niin Mikman kuin minunkin kohdalla tilanne oli sellainen, että kertsille pääsyn sai tietää vasta aika loppumetreillä. Mikma on ollut sairas ja minulla avovaimo oli tänään töissä, niin ettei etukäteen tiennyt kuinka pitkän päivän hän tekee. Hyvin saatiin kuitenkin PSK:n sarjoja eteenpäin ja kesäkuussakin pystyy vielä järjestämään pelikertoja Askolassa, niin että ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.

Hoituiko kolmessa vartissa dushista dushiin?
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

kesämesu

Sivusta seuranneena ihmettelen PoLin kautta! PoLi kuolemassa ? Toivottavasti ei,koska loistavia sällejä ja pelimiehiä :)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

AriFerra

PoLi:sta on ManU-Leeds pelattu, mutta ei ole tilastoa päivitetty. Minun syy.

Muutama muukin pelattu matsi päivittämättä, mm Jeren voitto Hönkistä.

Eiköhän ens viikolla taas ehdi, kun pääsee takaisin töihin.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Ongelmat tuskin tilastoinnissa tai niiden päivittämisessä...

AriFerra

Sen verran täytyy sanoa, että se kun te ei -PSKlaiset laitoitte matsinne PSK järjestää...-topikkiin, niin oli todella helppoa, vaivatonta ja nopeaa siirtää ne PoLin alle. Huomattavasti helpompaa kuin ottelupöytäkirjasta. Kiitos siis tästäkin.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Luovuttanut HIFK roikkuu vielä tilastoissa ??? Eikö whatsup- tai muu tuomiokapituli ole vielä tehnyt ratkaisua?

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 30, 2017, 12:20:04
Luovuttanut HIFK roikkuu vielä tilastoissa ??? Eikö whatsup- tai muu tuomiokapituli ole vielä tehnyt ratkaisua?

Menee mun voimien yli, että pitäisi mitätöidä jokainen ifk:n pelaama matsi, ja laittaa kaikki pisteet ja tm ja pm maalit uuteen kuosiin.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 30, 2017, 13:35:22
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 30, 2017, 12:20:04
Luovuttanut HIFK roikkuu vielä tilastoissa ??? Eikö whatsup- tai muu tuomiokapituli ole vielä tehnyt ratkaisua?

Menee mun voimien yli, että pitäisi mitätöidä jokainen ifk:n pelaama matsi, ja laittaa kaikki pisteet ja tm ja pm maalit uuteen kuosiin.


Onko sitten vaan loput HIFK:n matsit 0-3 luovutuksia ? Ikävää, mutta ei vissiin muuta voi.

Mitenköhän Jerellä ja Henkalla olisi aikaa lähiaikoina pelata Papaa vastaan ? Voin roudata Papan Askolaankin jos päivät sopivat ja kertsille pääsee.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Voisiko mitenkään ajatella, että kauden 2016-2017 loput pelit pelattaisiin tulevan syksyn aluksi ? Kausi oli rankka.

Polin olen pelannut omalta osalta loppuun, mutta Pofissa olisi pelejä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 15, 2017, 22:28:14
Avoin kysymys Mikmalle. Uskotko pelaavasi kauden loppuun? Aikamoinen määrä pelejä jäljellä..

Entäs itse??  Minulla muutama peli enempi kuin sinulla.

mikma

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 16, 2017, 12:36:55
Ferra, onko liikaa pyydetty jos selvität mitä hra Mikma pohtii kautensa purkkiin saamiseksi.

Etukäteen kiittäen.

Miksi et itse ota selvää? Saa soittaa, jos siltä tuntuu.