• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Porvoo (jutustelua Subusta ja muustakin)

Aloittaja Hönkki, elokuu 15, 2007, 11:28:25

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Porvoon toiminnasta ja tunnelmasta pitkästä aikaa onnittelut ihan kirjoitettuna. Hienoa meininkiä!

Lainaus käyttäjältä: Lasse - lokakuu 01, 2010, 20:14:13
Yllättävän hyvin noillakin osaa pelata.. ollaan LW-pohjilla pelailtu muutamaan otteeseen viikon aikana.

Pakko poiketa taas mainostamaan, että käytännössä kaikki vanhat suomalaisten sääntöjen pelaajat ovat oppineet taitonsa juuri noilla pohjilla. Ja monia mestaruuksia on viime vuosinakin voitettu kokonaan lw-jengeillä.

Jos LW- ja HW -pohjilla oppii pelaamaan, oppii samalla pelaamaan kaikilla. Toki noiden hallitseminen on haastavaa, eikä kaikkien siihen väkisin kannata ryhtyä, jos se ei tunnu mielekkäältä tai vie peli-iloa. Kuitenkin etenkin lapset ja nuoret oppivat niin hyvin uusia asioita, että heidän kannattaisi pelata FI-sääntöjä hw- ja lw -pohjilla. Kun noilla oppii kunnollisen näpäytyksen (ilman on vaikea saada suoraan), onkin käytössä pohja, jolla voi sekä kiertää monipuolisesti, että mennä suoraan. Pelkistä laattapohjista koostuvalla joukkueella on aika vaikea koskaan haastaa pelaajaa, joka osaa tukkia linjat puolustuksessaan.

Mainos loppui...

p.s. Kuten totesin, on kuitenkin pelistä nauttiminen aina pääasia.

Lasse

Kiitos onnitteluista ja kehuista :) Itse olen kyllä edelleen erittäin tyytyväinen, että tutustuin ihan sattuman avittamana tähän lajiin ja pääsin Porvoon piireihin pelailemaan :)

Ja noista LW-pohjista.. mulla on nyt noita LW-pohjallisia Brasilia, Aston Villa, Man City(/Lazio), Italia. Tulossa on vielä Blackpool.. varmaan lähipäivinä.

Tuli tuossa joku aika sitten mieleen testata LW-pohjia kun Ile alko kysellä privassa että onko kiinnostusta kenties uusiin puuhastelusarjoihin. Ensin ajattelin että LW sujuu varmaan yhtä surkeasti kuin silloin kun eka kerran kokeilin yli puoli vuotta sitten, mutta ainakin näin kotioloissa peli on ollut nautittavaa ja vastustakin on löytynyt. Juju suoriin näpäytyksiin, sekä kierteisiin, on löytynyt. Myös pojilta. Se missä mä pärjään poikia selkeesti paremmin, on jatkolaukaukset(ulottuvuus nääs).

No, LW-testin innoittamana mä ajattelin että otetaan nyt noita LW-pohjia sen verran, että voi oikeasti alkaa pelaamaan noita puuhastelusarjoja ja tosiaan Aston Villa ja Blackpool on valmiita mittelöihin. Alkuun olis ainakin allekirjoittaneella tarkoitus kokeilla 100% LW-jengiä pelissä. Katotaan miten kauan kestää hermot - tällä kertaa ;)

AriFerra

Ja me "muka-wanhat-parrat" taas nauretaan kun Lasse vie PSK:n sarjaa ja me vikistään....eiku nauretaan.

Oikeesti: Loistavaa Lasse, ja hommahan on juuri niinkuin Vesa sanoi. L/W, niillä kiun osaa näpäyttää sekä suoraan että kierteitä, muut oikeesti vikisee. Tosin teikäläinen on saanut meidät vikisemään jo PoLi:ssakin...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

No helppohan se on huonompiaan voittaa, mutta olen ihan varma että kun kausi tästä etenee ja kohtaan kaikki vastustajat niin mä tipun kärjen taakse.

AriFerra

Paskamane on Linnajoella!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 30, 2010, 10:36:14
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 30, 2010, 10:15:33
Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 30, 2010, 09:53:21
Mulla kova "WestHam" metsästys käynnissä

West Ham ja Aston Villa, taitaa olla melko samanlainen ykkösasu?
Mutta diskit maalaamalla saa hyvin erottumaan toisistaan.

on kyllä  :-\

west ham tulossa FI pelityylille

WestHam valmiina valioliigaan  8) ;D

AriFerra

#516
Hyvän näköiset nuo sarjataulukot nyt, kun ovat "samalla kohdin".
Hienoa duunia Mikmalta taas.

Juuri tuossa Kaitsun kanssa pohdittiin, pystyisikö pysyvien aiheiden järjestystä muuttamaan. Vaikuttaa siltä, että ei.
Ellei sitten laita viestiä otsikoihin siinä järjestyksessä kuin ne haluaa olevan.

Halutta järjestys olisi kenties tämä:
PoLi
PoFi
PSK Cup IV
PSK Valioliiga
PSK joukkueet
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

#517
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - lokakuu 05, 2010, 20:43:42
Hyvän näköiset nuo sarjataulukot nyt, kun ovat "samalla kohdin".
Hienoa duunia Mikmalta taas.

Juuri tuossa Kaitsun kanssa pohdittiin, pystyisikö pysyvien aiheiden järjestystä muuttamaan. Vaikuttaa siltä, että ei.
Ellei sitten laita viestiä otsikoihin siinä järjestyksessä kuin ne haluaa olevan.

Halutta järjestys olisi kenties tämä:
PoLi
PoFi
PSK Cup IV
PSK Valioliiga
PSK joukkueet

topicci joka sisältää uusimman viestin nousee autom. ylimmäs... tuolla  sticky merkinnällä saadaan vain erottumaan normi topiceista.... en tiedä pystyykö paikkaa määrittelemään sen tarkemmin

AriFerra

Ai jai jai jai...
Nythän vasta palaset loksahti kohdalleen. Miksi mies valitsee juuri West Hamin:

West Ham
10 McCarthy

Juuust niin...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

#519
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - lokakuu 05, 2010, 21:23:45
Ai jai jai jai...
Nythän vasta palaset loksahti kohdalleen. Miksi mies valitsee juuri West Hamin:

West Ham
10 McCarthy

Juuust niin...

;D

oikeasti westham on ollut kokoajan mun toinen vaihtoehto Blackburnille


AriFerra

Tuli tänään kirjekuoressa Roman decalsit. Kiitos ko. henkilölle.
Jere oli iloinen saadessaan ne heti, vaikka 1.5 viikon päästä nähdäänkin.

Ja niin...kirjeen lähettäjän nimen paikalla luki:
PoLi-Mestari 2010-2011
PoFi-Mestari 2010-2011

;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - lokakuu 07, 2010, 19:50:16
Tuli tänään kirjekuoressa Roman decalsit. Kiitos ko. henkilölle.
Jere oli iloinen saadessaan ne heti, vaikka 1.5 viikon päästä nähdäänkin.

Ja niin...kirjeen lähettäjän nimen paikalla luki:
PoLi-Mestari 2010-2011
PoFi-Mestari 2010-2011

;D

mut enhän mä ole mitään lähettänyt ???!!!

Lasse

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - lokakuu 07, 2010, 19:50:16
Ja niin...kirjeen lähettäjän nimen paikalla luki:
PoLi-Mestari 2010-2011
PoFi-Mestari 2010-2011


::)

mikma

huomenna olisi avaimen haku.... joten sunnuntaina päästään askolaan :) mikäli saavat hälytykset vielä pois äältä ;) tai opastavat minua sen suhteen

AriFerra

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!