• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Porvoo (jutustelua Subusta ja muustakin)

Aloittaja Hönkki, elokuu 15, 2007, 11:28:25

« edellinen - seuraava »

mikma

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 15, 2010, 13:53:14
Yhteystiedot menivät minulle, sinulle (Mikma) ja Yhdistyksen puheenjohtajalle, eli Hönkille.
Eli meidän kolmen yhteystiedot annoin Hannulle.
Ja muille tiedoksi, että Mikma teki jälleen huippuvedon ja lupasi Askolalaisena (jos Askolan kunta asiaan yhtään ryhtyy) toimia yhteyshenkilönä.
Hienoa!

Nyt on ollaan hommassa hieman edetty. Olen huomenna iltpäivällä menossa tapaamaan Askolan nuoriso- ja kulttuurisihteeri Risto Vänttistä. Katsotaan mitä Askolalla on tarjota.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 21, 2010, 14:47:41
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 15, 2010, 13:53:14
Yhteystiedot menivät minulle, sinulle (Mikma) ja Yhdistyksen puheenjohtajalle, eli Hönkille.
Eli meidän kolmen yhteystiedot annoin Hannulle.
Ja muille tiedoksi, että Mikma teki jälleen huippuvedon ja lupasi Askolalaisena (jos Askolan kunta asiaan yhtään ryhtyy) toimia yhteyshenkilönä.
Hienoa!

Nyt on ollaan hommassa hieman edetty. Olen huomenna iltpäivällä menossa tapaamaan Askolan nuoriso- ja kulttuurisihteeri Risto Vänttistä. Katsotaan mitä Askolalla on tarjota.

Hienoa. Lahjusta et liene vielä ota mukaan...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Lainaus käyttäjältä: mikma - syyskuu 21, 2010, 14:47:41
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 15, 2010, 13:53:14
Yhteystiedot menivät minulle, sinulle (Mikma) ja Yhdistyksen puheenjohtajalle, eli Hönkille.
Eli meidän kolmen yhteystiedot annoin Hannulle.
Ja muille tiedoksi, että Mikma teki jälleen huippuvedon ja lupasi Askolalaisena (jos Askolan kunta asiaan yhtään ryhtyy) toimia yhteyshenkilönä.
Hienoa!

Nyt on ollaan hommassa hieman edetty. Olen huomenna iltpäivällä menossa tapaamaan Askolan nuoriso- ja kulttuurisihteeri Risto Vänttistä. Katsotaan mitä Askolalla on tarjota.

Täten voinen ilmoittaa, että PSK vaihtaa pelipaikkaa Askolaan. Olemme sopineet, että saamme pelata Askolan koulun vanhassa siivessä. Tila/huone jota oli suunniteltu meille, ei ollut oikein sopiva, mutta rakennuksen pitkällä käytävällä voimme kuitenkin pelata. Sinne saamme kentät peräkkäin ja tilaa jää kentän ympärille.
Muutto tapahtunee ensi pelikerran yhteydessä.

AriFerra

Wahoo! Loistavaa Mikma. Upeaa PSK. Hyvä Me!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

No jopas! Erittäin miellyttävä uutinen!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Lasse - syyskuu 23, 2010, 07:36:26
No jopas! Erittäin miellyttävä uutinen!

Aivan. Tässä on paljon hyviä puolia, mutta myös ainakin yksi huono.
Hyviä on niin paljon, että en ala edes luettelemaan. Huono on se, että Vuosaaren porukan matka pidentyy entisestään.
Hieman harmittaa, että en ennen kauden alkua tajunnut varoittaa tästä. Toki tämä tilaisuus avautui vasta kun kausi oli jo ihan ovella, oliko viikko ennen kick-offia?
Täytyy toivoa, että tämä ei latista Viikinkien intoa.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

jepulis!!!

PSK Areena:
linnankoskentie 49
Askola

PSK Areena
tuossa hieman kuvaa alueesta

Lasse

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 23, 2010, 09:42:46
Huono on se, että Vuosaaren porukan matka pidentyy entisestään.

Tuo on hyvin totta. Kehitellään joku ratkaisu tähän. Tarjotaan vaikka limsaa ja pullaa kaukaa tuleville :)

mikma

päivitinpä tuonnekin tilanteen ;)
http://www.subu.fi/psk/

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Lasse - syyskuu 23, 2010, 17:09:50
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 23, 2010, 09:42:46
Huono on se, että Vuosaaren porukan matka pidentyy entisestään.

Tuo on hyvin totta. Kehitellään joku ratkaisu tähän. Tarjotaan vaikka limsaa ja pullaa kaukaa tuleville :)

Pääasia on varmaan se, että PSK saa asialliset pelitilat.

Into tuskin latistuu, mutta jos nyt pitää arvioida tilannetta, niin välttämättä emme ehdi pelata niin montaa ottelua kerralla kuin ennen. Nytkin välillä on ollut tiukkaa ajalliseti pelata kaikkia matseja.

Katsotaan sitten tarkemmin, kun olemme eka kerran tulleet uudelle peliareenalle, että paljonko menee enemmän aikaa matkoihin.

mikma

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - syyskuu 23, 2010, 23:10:34
Lainaus käyttäjältä: Lasse - syyskuu 23, 2010, 17:09:50
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 23, 2010, 09:42:46
Huono on se, että Vuosaaren porukan matka pidentyy entisestään.

Tuo on hyvin totta. Kehitellään joku ratkaisu tähän. Tarjotaan vaikka limsaa ja pullaa kaukaa tuleville :)

Pääasia on varmaan se, että PSK saa "asialliset" pelitilat.

Into tuskin latistuu, mutta jos nyt pitää arvioida tilannetta, niin välttämättä emme ehdi pelata niin montaa ottelua kerralla kuin ennen. Nytkin välillä on ollut tiukkaa ajalliseti pelata kaikkia matseja.

Katsotaan sitten tarkemmin, kun olemme eka kerran tulleet uudelle peliareenalle, että paljonko menee enemmän aikaa matkoihin.

Todella vaatimaton paikka.

AriFerra

#491
Tein taas seurakaupat. Mulla on sitten optio Fulhamiin. Kiitos.

Bundesliigasta optio on FC Schalke 04.
LaLiiga, jos ikinä joudun pelaamaan (toivottavasti en), Valencia CF.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

#492
Lauantain SM-rankingturnaukseen (KV-säännöt) osallistui siis PSK:sta kolme pelaajaa, minä, Jere ja Miko.
Mikolla oli alla peräti seitsemän "virallista" (PoFi) ottelua, ja pari kolme reenimatsia kesällä.

Jere joutui turnauksessa kuolemanlohkoon, eikä peli muutenkaan tainnut olla ihan parasta?
Minulla perushuttua, kaksi tappiota lohkossa. Tosin ihan positiiviset fiilarit jäi, sillä olin etukäteen tsyykannut itseäni pelaamaan puolustuksen kautta. Ja hyvin kiusasinkin isompia. Sekä Mikua että Zingaa vastaan pidin tilanteen todella kauan nollanollassa. Lopulta Miku teki kaksi, ja Zinga neljä. Aiemmissa kohtaamisisa Zingan kanssa pienin lukema on ollut 0-6.
Jatkopeleissä maalitilikin aukesi, ja jopa yksi voitto.

Mutta sitten siihen itse asiaan. Miko. Kerta kaikkiaan. Johan oli lähellä paukkua, eka turnaus ja jatkopaikka lohkosta. Maalieroon kaatui kuitenkin sensaatio. Mutta huippusuoritus oli tämäkin, sillä Miko hävisi Jarkolle "vain" 0-6. Niinikään ensikertalaisen Miron Miko voitti 2-0, ja suurin saavutus oli se, että Zaccy taipui tasuriin, 1-1.
Jatkopelissä vielä Mikolle 2-0 voitto Jonista.
Tämä teki varmasti hyvää uudelle pelaajalle. Kuka olis uskonut etukäteen, että kaveri pelaa edes yhtään tasuria ensikertalaisena, saatikka sitten voittoja? Intoa tuli varmasti paljon lisää ja tietysti hyvää kokemusta. Hyvä PSK!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

#493
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 24, 2010, 10:48:59
Tein taas seurakaupat. Mulla on sitten optio Fulhamiin. Kiitos.

Bundesliigasta optio on FC Schalke 04.
LaLiiga, jos ikinä joudun pelaamaan (toivottavasti en), Valencia CF.

Meidän poppoon Valioliigaseuraostokset:
Blackpool
Aston Villa
Arsenal(?)

Serie A:
Lazio


mikma

Lainaus käyttäjältä: Lasse - syyskuu 30, 2010, 03:50:24
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - syyskuu 24, 2010, 10:48:59
Tein taas seurakaupat. Mulla on sitten optio Fulhamiin. Kiitos.

Bundesliigasta optio on FC Schalke 04.
LaLiiga, jos ikinä joudun pelaamaan (toivottavasti en), Valencia CF.

Meidän poppoon Valioliigaseuraostokset:
Blackpool
Aston Villa
Arsenal(?)

Serie A:
Lazio

Mulla kova "WestHam" metsästys käynnissä