• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Porvoo (jutustelua Subusta ja muustakin)

Aloittaja Hönkki, elokuu 15, 2007, 11:28:25

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 02, 2010, 17:03:57
Jos tämä toteutuu niin saataisiin aika makoisan kokoinen liiga aikaiseksi.

11. Taitaisi HeFi:kin olla pikkusarja siellä jossakin läntisillä mailla...

Upealta kuulostaa. En ole vielä ehtinyt Mikman ja Kassen kanssa asiasta keskustella.
Luulen kuitenkin että Mikma pian tämän lukee ja alkaa tekemään kuumeisesti aikataululaskelmia.

Kahdeksan joukkueen kaksinkertainen sarjahan oli meillä suunnitteilla. Tarkoitus oli tehdä aikataulu väljäksi.
Joten, uskoisin että tarpeen tullen vaikka runnoisimme 11 joukkueen tuplasarjan läpi. Niin makiaa olisi pelata tuplamatsit kymmentä joukkuetta vastaan.
Eihän tällaista tilaisuutta kerta kaikkiaan voi jättää käyttämättä hyväksi, vai mitä?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 02, 2010, 18:06:58
Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 02, 2010, 17:03:57
Jos tämä toteutuu niin saataisiin aika makoisan kokoinen liiga aikaiseksi.

11. Taitaisi HeFi:kin olla pikkusarja siellä jossakin läntisillä mailla...

Upealta kuulostaa. En ole vielä ehtinyt Mikman ja Kassen kanssa asiasta keskustella.
Luulen kuitenkin että Mikma pian tämän lukee ja alkaa tekemään kuumeisesti aikataululaskelmia.

Kahdeksan joukkueen kaksinkertainen sarjahan oli meillä suunnitteilla. Tarkoitus oli tehdä aikataulu väljäksi.
Joten, uskoisin että tarpeen tullen vaikka runnoisimme 11 joukkueen tuplasarjan läpi. Niin makiaa olisi pelata tuplamatsit kymmentä joukkuetta vastaan.
Eihän tällaista tilaisuutta kerta kaikkiaan voi jättää käyttämättä hyväksi, vai mitä?

Kovaa kamaa! Olisi todella upea liiga. Toki teidän oman sisäisen porukan sovittava käykö kaikille, mutta pakko silti innostua.

Ja me jäärät vain keskitymme epäolennaiseen.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - kesäkuu 02, 2010, 18:44:23Ja me jäärät vain keskitymme epäolennaiseen.
Juurikin näin ;D Onneks harrastajista löytyy muitakin, kun meitä kiukkuisia ja kireitä stadilaisia ja saadaan oikeasti jotain hyvääkin aikaiseksi.

Omasta puolestani toivon, että saatte aikataulut ja muut toimimaan tuon suuremman liigan läpiviemiseksi.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 02, 2010, 18:06:58
Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 02, 2010, 17:03:57
Jos tämä toteutuu niin saataisiin aika makoisan kokoinen liiga aikaiseksi.

11. Taitaisi HeFi:kin olla pikkusarja siellä jossakin läntisillä mailla...

Upealta kuulostaa. En ole vielä ehtinyt Mikman ja Kassen kanssa asiasta keskustella.
Luulen kuitenkin että Mikma pian tämän lukee ja alkaa tekemään kuumeisesti aikataululaskelmia.

Kahdeksan joukkueen kaksinkertainen sarjahan oli meillä suunnitteilla. Tarkoitus oli tehdä aikataulu väljäksi.
Joten, uskoisin että tarpeen tullen vaikka runnoisimme 11 joukkueen tuplasarjan läpi. Niin makiaa olisi pelata tuplamatsit kymmentä joukkuetta vastaan.
Eihän tällaista tilaisuutta kerta kaikkiaan voi jättää käyttämättä hyväksi, vai mitä?

Iso jal...peukku Teidän toiminnalle!!! oikeesti   :D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

mikma

Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 02, 2010, 17:03:57
Ensi kaudeksi on edelleen monta muuttuvaa tekijää vielä auki. :) Ilen kanssa keskustelin sellaista, että myös Mäntsälästä tulisi 3 henkeä(minä+pojat) pelaamaan KV-sääntöjä Porvooseen ensi kaudeksi. Lopullinen varmistus tähän asiaan saadaan myöhemmin kesällä, kun hahmottuu Mäntsälän oman toiminnan laajuus/aikataulu ja erään toisenkin paikallisemman subukuvion vaatima aika. Jos tämä toteutuu niin saataisiin aika makoisan kokoinen liiga aikaiseksi.
vai niin vai niin. sehän tarkoittaa sitä, että menee taulukot uusiksi mulla ;)

mut mukaan vaan minunkin puolesta ja tuplana vedetään. Ilmoitatte vaan heti kun tiedätte osallistutteko vai ette :)

vai että 11 joukkuetta... huhhuh

kasse

hieno homma jos saataisiin niin iso liiga!! mikmalle lisää laskemista hyvä niin!?!

mikma

ihan oikeassa olit ILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

McCarthy poistui Blackburnista. mitä mä nyt teen.  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( aaarrrgggghhhhhhh!!!!! siirtyi West Hamiin... no toisaalta olen miettinyt West Hamin hankkimista  ;) joten ehkä nyt olisi aika.....

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - kesäkuu 05, 2010, 12:55:21
ihan oikeassa olit ILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

McCarthy poistui Blackburnista. mitä mä nyt teen.  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( aaarrrgggghhhhhhh!!!!! siirtyi West Hamiin... no toisaalta olen miettinyt West Hamin hankkimista  ;) joten ehkä nyt olisi aika.....

Fiilikset ovat aika sekavat, kuultuani tuon uutisen. Pelaamisesi on jotenkin ikäänkuin kulminoitunut McCarthyyn. Olkoonkin, että asiassa on ripaus pilkettä silmäkulmassa mukana.
Älä ota tätä vakavasti, kunhan horisen:
Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa.
1) Otat uuden pelaajan Blackburnista "omaksesi", eli josta tulee joukkueesi ratkaisija ja jonka kautta tunnelatauksesi elää.
Se voi olla joku nykyisistä joukkueen muista hyökkääjistä, tai odotat kesän siirtomarkkinoita. Joku "kova luu" saattaa tulla Carthyn tilalle.
2) Hankit tosiaan West Hamin. PSK-tilastoissahan McCarthyn Blackburnissa tehdyt maalit pysyisivät tilastoissa mukana.
Subbuteowoldissä ei ole tällä hetkellä WH:ta, mutta tuolta näyttäisi löytyvän:
http://www.astrobase.it/easyStore/SchedeVedi.asp?IDCatSchede=3930&IDCatVar=
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 05, 2010, 14:23:56
Lainaus käyttäjältä: mikma - kesäkuu 05, 2010, 12:55:21
ihan oikeassa olit ILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

McCarthy poistui Blackburnista. mitä mä nyt teen.  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( aaarrrgggghhhhhhh!!!!! siirtyi West Hamiin... no toisaalta olen miettinyt West Hamin hankkimista  ;) joten ehkä nyt olisi aika.....

Fiilikset ovat aika sekavat, kuultuani tuon uutisen. Pelaamisesi on jotenkin ikäänkuin kulminoitunut McCarthyyn. Olkoonkin, että asiassa on ripaus pilkettä silmäkulmassa mukana.
Älä ota tätä vakavasti, kunhan horisen:
Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa.
1) Otat uuden pelaajan Blackburnista "omaksesi", eli josta tulee joukkueesi ratkaisija ja jonka kautta tunnelatauksesi elää.
Se voi olla joku nykyisistä joukkueen muista hyökkääjistä, tai odotat kesän siirtomarkkinoita. Joku "kova luu" saattaa tulla Carthyn tilalle.
2) Hankit tosiaan West Hamin. PSK-tilastoissahan McCarthyn Blackburnissa tehdyt maalit pysyisivät tilastoissa mukana.
Subbuteowoldissä ei ole tällä hetkellä WH:ta, mutta tuolta näyttäisi löytyvän:
http://www.astrobase.it/easyStore/SchedeVedi.asp?IDCatSchede=3930&IDCatVar=

tuota olen kyllä ajatellut mitä teen McCarthyn jälkeen. Ehkä sen takia nro17 Andrews nousi pörssissä jaetulle 2 tilalle ;)
Mutta nyt seurataan tilannetta ja näette sitten ensi kaudella kuka alkaa tekemään maaleja :P

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - kesäkuu 02, 2010, 21:02:22
Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 02, 2010, 17:03:57
Ensi kaudeksi on edelleen monta muuttuvaa tekijää vielä auki. :) Ilen kanssa keskustelin sellaista, että myös Mäntsälästä tulisi 3 henkeä(minä+pojat) pelaamaan KV-sääntöjä Porvooseen ensi kaudeksi. Lopullinen varmistus tähän asiaan saadaan myöhemmin kesällä, kun hahmottuu Mäntsälän oman toiminnan laajuus/aikataulu ja erään toisenkin paikallisemman subukuvion vaatima aika. Jos tämä toteutuu niin saataisiin aika makoisan kokoinen liiga aikaiseksi.
vai niin vai niin. sehän tarkoittaa sitä, että menee taulukot uusiksi mulla ;)

mut mukaan vaan minunkin puolesta ja tuplana vedetään. Ilmoitatte vaan heti kun tiedätte osallistutteko vai ette :)

vai että 11 joukkuetta... huhhuh

Jaba soitteli eilen, ja alustavasti sovittiin että kauden aikana voidaan pelata 1-3 ylimääräistä kertaa.
Joko "mikmattomilla" sunnuintailla, tai sitten vuodenvaihdetauolla? Tai vaikkapa pääsiäisenä?
Pientä duunia tietysti vaatii, jotta Mäntsälän ja Vuosaaren porukoiden aikataulut saadaan sovitettua, mutta onhan meillä koko pitkä kausi aikaa. Eli eiköhän me hyvällä yhteistyöllä saada asia hoidettua.
Kaiken muun positiivisen lisäksi kun meillä PSK:ssa on loistava joukkuehenki vallalla.
Siitä kuuluu kiitos jokaiselle PSK:n jäsenelle (lasken jäseniksi jo Katilat ja Mobergitkin vaikka "jäsenyys" nyt muutenkin on kaikilla epävirallista PSK:ssa)!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 07, 2010, 10:09:29
Lainaus käyttäjältä: mikma - kesäkuu 02, 2010, 21:02:22
Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 02, 2010, 17:03:57
Ensi kaudeksi on edelleen monta muuttuvaa tekijää vielä auki. :) Ilen kanssa keskustelin sellaista, että myös Mäntsälästä tulisi 3 henkeä(minä+pojat) pelaamaan KV-sääntöjä Porvooseen ensi kaudeksi. Lopullinen varmistus tähän asiaan saadaan myöhemmin kesällä, kun hahmottuu Mäntsälän oman toiminnan laajuus/aikataulu ja erään toisenkin paikallisemman subukuvion vaatima aika. Jos tämä toteutuu niin saataisiin aika makoisan kokoinen liiga aikaiseksi.
vai niin vai niin. sehän tarkoittaa sitä, että menee taulukot uusiksi mulla ;)

mut mukaan vaan minunkin puolesta ja tuplana vedetään. Ilmoitatte vaan heti kun tiedätte osallistutteko vai ette :)

vai että 11 joukkuetta... huhhuh

Jaba soitteli eilen, ja alustavasti sovittiin että kauden aikana voidaan pelata 1-3 ylimääräistä kertaa.
Joko "mikmattomilla" sunnuintailla, tai sitten vuodenvaihdetauolla? Tai vaikkapa pääsiäisenä?
Pientä duunia tietysti vaatii, jotta Mäntsälän ja Vuosaaren porukoiden aikataulut saadaan sovitettua, mutta onhan meillä koko pitkä kausi aikaa. Eli eiköhän me hyvällä yhteistyöllä saada asia hoidettua.
Kaiken muun positiivisen lisäksi kun meillä PSK:ssa on loistava joukkuehenki vallalla.
Siitä kuuluu kiitos jokaiselle PSK:n jäsenelle (lasken jäseniksi jo Katilat ja Mobergitkin vaikka "jäsenyys" nyt muutenkin on kaikilla epävirallista PSK:ssa)!

:) hyvä noin
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

AriFerra

Uutta motivaatiota haetaan uudelle kaudelle uudella joukkueella. (kyseessä siis FI-säännöillä pelattavat PSK:n sarjat)

Koska Messina pelaa Serie D:ssä (jos enää sielläkään), on kokoonpanojen saaminen työlästä, jopa tuskallista.
Mielestäni joukkueen viralliset sivutkin on päivitetty viimeksi yli vuosi sitten(?).

Siispä Soccer 3 D joukkue saa tällä hetkellä uudet peliasut, ja uusi joukkue on syntymässä:
AC Chievo Verona http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OF3OmaHp8ayngM:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/3/3f/AC_Chievo_Verona.svg/566px-AC_Chievo_Verona.svg.png

Asiaa ehkä edesauttoi se, että tullee käytyä tuolla Veronassa heinäkuussa, jospa vaikka paita tahi lippis tarttuisi mukaan.

Tausta asialle on se, että on tylsää tilastoinnin kannalta kun sama joukkue (lue: Milan) pelaa sekä KV-että FI-sarjoissa.
Milanilla toki jatketaan PoFi:ssa.
PoLi:ssa pelaa HJK. Cupissa siis Chievo. Pelkkä Soccer 3 D joukkue tuo ei tule olemaan. Laitalinkkeinä nähdään ainakin kaksi HW-figuuria.

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

Tuli muuten mieleen, että joku saattaa oudoksua, kun "joka vuosi toi vaihtelee noita joukkueita".

Mutta kattokaas kun minun subu-urani on vasta alussa.
Sata vuotias mummo pelaa vetskujen MM-kisoissa pingistä:
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?22500635

Minulla on siis rapiat 50-vuotta subu-uraa jäljellä. Sellaset 20 ekaa vuotta voi kevyesti hakea sitä itselleen sopivinta joukkuetta FI-säännöille.
Kun se löytyy, sitten aletaan kahmia niitä pokaaleja...
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - kesäkuu 09, 2010, 13:27:20
Minulla on siis rapiat 50-vuotta subu-uraa jäljellä. Sellaset 20 ekaa vuotta voi kevyesti hakea sitä itselleen sopivinta joukkuetta FI-säännöille.
Kun se löytyy, sitten aletaan kahmia niitä pokaaleja...

hahhahah :D Mä voin jo alkaa kysellä E-Suomen vanhainkodeista, jos ne haluais lähiaikoina Subbuteo-esittelyitä. Jos vaikka sais siitä semmoisen valtakunnallisen lajin noihin Suomen vaivaistaloihin.. olis sitten kentät kireinä ja maalit valmiina odottamassa sinua. Kunhan vain et dementoituisi niin paljon että pohjien sijaan vahaisit sun figuureiden kaljut. ;)

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Lasse - kesäkuu 09, 2010, 18:02:48
pohjien sijaan vahaisit sun figuureiden kaljut. ;)

Sanonko mä mikä on kalju...  ;)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!