• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Porvoo (jutustelua Subusta ja muustakin)

Aloittaja Hönkki, elokuu 15, 2007, 11:28:25

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

#15
Voin lähteä, jos saan töistä vapaaksi nuo päivät. Lähteekö joku mukaan? Hönkki?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#16
Joo voin lähteä, mutta luulen että tarvitsee mennä vain jompanakumpana päivänä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

#17
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Joo voin lähteä, mutta luulen että tarvitsee mennä vain jompanakumpana päivänä.

Jep. Yksi sessio riittää.
Ja lähinnä tätä yritän Hönkin kanssa järkätä siksi, että tuolta hattrick`n kautta meillä on täällä järjestö, Itä-Uudenmaan Federaatio. Olemme järkänneet miittejä ym.

Subbuteoon ei siis liity mitenkään, mutta futiksesta niin kiinnostuneita että saattaisivat tulla katsomaankin lajia jokunen heistä.
Ja näin laji saisi kenties lisää harrastajia.
Tietystihän nämä tällaiset on aina sellaista, että koskaan ei tiedä.
Eli jos toteutuu, ei pidä pettyä vaikka tupa olisi "tyhjä".
Takuuvarmasti minä ja poikani(10-v) ollaan paikalla.

Aidat löytyy, mutta sellaiset "aidot" 80-luvun lopusta. En tiedä, kelpaavatko?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

#18
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Kaikkein parhaan kuvan pelistä ja toiminnasta saa kuitenkin vierailemalla täälläpäin turnauksessa tai liigoja katsomassa. Kannattaa, jos vielä tuon Porvoon-vierailun jälkeen (tai ennen) innostusta on.

Varmasti teemme vastavierailunkin sinnepäin alkutalvella.

ps. Hönkki: Maalit...joo. Nekin nyt on mitä on. Siitä "paketista" mistä puhelimessa kerroin... ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

#19
Mukana mahdollisuuksien mukaan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#20
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Joo voin lähteä, mutta luulen että tarvitsee mennä vain jompanakumpana päivänä.

Jep. Yksi sessio riittää.
Ja lähinnä tätä yritän Hönkin kanssa järkätä siksi, että tuolta hattrick`n kautta meillä on täällä järjestö, Itä-Uudenmaan Federaatio. Olemme järkänneet miittejä ym.

Subbuteoon ei siis liity mitenkään, mutta futiksesta niin kiinnostuneita että saattaisivat tulla katsomaankin lajia jokunen heistä.
Ja näin laji saisi kenties lisää harrastajia.
Tietystihän nämä tällaiset on aina sellaista, että koskaan ei tiedä.
Eli jos toteutuu, ei pidä pettyä vaikka tupa olisi "tyhjä".
Takuuvarmasti minä ja poikani(10-v) ollaan paikalla.

Aidat löytyy, mutta sellaiset "aidot" 80-luvun lopusta. En tiedä, kelpaavatko?


Jees jees, itsekin Hattrick-miehiä, kaudesta 24 lähtien. Tällä hetkellä kutosen kärjessä puhtaalla pelillä, ja vitonen haarukassa ens kaudeks :)
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

AriFerra

#21
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"Jees jees, itsekin Hattrick-miehiä, kaudesta 24 lähtien. Tällä hetkellä kutosen kärjessä puhtaalla pelillä, ja vitonen haarukassa ens kaudeks :)

Katos!
Mikä nikkisi siellä?
Minä samalla kuin täällä.

Oletko supporter? Perustettiin subu-järjestö HTiin. Terwetuloa mukaan.

ps. yksi (minun lisäkseni) tämän foorumin jäsenistä onkin mukana perustajajäsenenä.

Muille: Älkää pelätkö, emme ryhdy HT-spammailuun täällä. ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

#22
Jewell sitten "löysi" minut hattarista. ;D

Kaikille: Porvooseen on nyt sovittu Suomen Pöytäjalkapalloyhdistyksen järjestämä "näytöstilaisuus". Upea homma. Katsotaan/toivotaan että tämä kantaa innostusta tännekin päin.

Hönkki: Pistin sinulle privaa. Olen niin vähän käyttänyt tällaisia foorumeita, etten ole varma onnistuiko lähettäminen. ;D
Jos ei ole mitään tullut, ota yhteyttä joko tämän kautta, privana tai GSM.
Kiitos.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#23
Asia on täysin kunnossa. 21.10 klo 18 tullaan. Zeugoja minulla ei valitettavasti ole, mutta voin yrittää lainata jostain, jotta näette mitä ne oikein ovat.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#24
Mikäli olen tulossa mukaan niin repusta löytyy myös Zeugoja.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#25
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Mikäli olen tulossa mukaan niin repusta löytyy myös Zeugoja.

Allekirjoittanut kävi hankkimassa uuden auton, Volvo V40 T4:n farmarin, joten tilaa löytyy, myös repulle. Vanha ajopeli meni Liesivaaralle.  :)
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

#26
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Mikäli olen tulossa mukaan niin repusta löytyy myös Zeugoja.

Allekirjoittanut kävi hankkimassa uuden auton, Volvo V40 T4:n farmarin, joten tilaa löytyy, myös repulle. Vanha ajopeli meni Liesivaaralle.  :)
Ite kans kattelin noita T4:sia, mut alla vaan perus 2.0 peli. Oishan se mukava päästä tollasen kyytiin, ihan vaikka mielenkiinnosta...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Benali

#27
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Mikäli olen tulossa mukaan niin repusta löytyy myös Zeugoja.

Allekirjoittanut kävi hankkimassa uuden auton, Volvo V40 T4:n farmarin, joten tilaa löytyy, myös repulle. Vanha ajopeli meni Liesivaaralle.  :)

Välineurheilija

AriFerra

#28
21.10.2007 klo. 18.00 Hollituvantie 5, Eestinmäen nuorisotila

Paikka on 99-varma. Se yhden prosentin varmistus tapahtuu vielä 10.10.
Mutta eiköhän ole jo nyt ok.

Jos nyt niin heikosti kävisi, että tuo prosentin mahdollisuus toteutuisi, on vara paikkakin jo katsottu.

T4`ssa on varmaankin alligaattori ja ties vaikka autopilottikin, mutta kerronpa nyt kuitenkin ajo-ohjeet:

Helsingistä Porvoon moottoritietä kohti Pietaria. Kehä III-Treksilän liittymä:~ 28km.
Treksilän liittymässä lukee: Emäsalo. Tolkkinen. Myöskin viitoitus Haikon Kartanoon on tuossa.

Tästä liittymästä pitää siirtyä "wanhalle" Hki-Porvoon tielle. Tielle numero 170.
Tapahtuu: Aja liittymän ulosmenorampille. Käänny oikealle. 50 metriä-> käänny uudestaan oikealle.
Taas 50 metriä-> käänny kolmannen kerran oikealle.
Näin olet tehnyt 360 asteen ympyrän ja olet ajamassa wanhaa tietä kohti Porvoota. (käännöksissä myös viitoitus kohti Porvoota.)
Ei takaisin Helsinkiin, Haikkoon, Emäsaloon eikä Tolkkisiin.

Ajat wanhaa tietä(nro. 170) kohti Porvoota ~2 km. Vasemmalla St. 1-liikenneasema.
Jatkat yhä kohti Porvoota. 200 metriä ja risteys. Oikealle Gammelbacka. Vasemmalle Eestinmäki!

Käänny siis vasemmalle. Aja mäkeä ylös ~100 metriä.
Ensimmäinen tie vasemmalle on Hollituvantie. (itse asiassa toinen)
50 metriä, kauppa: Siwa.
Nuorisotila sijaitsee samassa rakennuksessa kuin tämä kauppa. Rakennuksen takana. Portaat ylös rakennuksen vasemmalta puolelta.

//http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gwi679/gSks/gwx/?todo=scale&todo2=searchfields&type=inks&branch=&lan=fi&searchword=&model=map.gws&A=ndj0hHc0eD3e0&t=6699555&b=6695586&l=3421132&r=3426424&address=Porvoo%2C+Hollituvantie+5&maparea=&spi=3423778&spp=6697570&corner1=&corner2=&is=&maptool=zoomin&ms=100000

//http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gwi679/gSks/gwx/?todo=scale&todo2=searchfields&type=inks&branch=&lan=fi&searchword=&model=map.gws&A=ndj0hHc0eD3e0&t=6699555&b=6695586&l=3421132&r=3426424&address=Porvoo%2C+Hollituvantie+5&maparea=&spi=3423778&spp=6697570&corner1=&corner2=&is=&maptool=zoomin&ms=25000

//http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gwi679/gSks/gwx/?todo=scale&todo2=searchfields&type=inks&branch=&lan=fi&searchword=&model=map.gws&A=ndj0hHc0eD3e0&t=6698205&b=6696935&l=3422931&r=3424625&address=Porvoo%2C+Hollituvantie+5&maparea=&spi=3423778&spp=6697570&corner1=&corner2=&is=&maptool=zoomin&ms=8000

Ohos? Yllättäen taisin osata linkittää nuo karttasivutkin. Kaikkea se wanha oppii... ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#29
Kiitos opastuksesta. Edelleen ollaan tulossa. Soittelivat jostain "Ilta-uusimaa" lehdestä. Onko siellä ihan oikeasti yleisöä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses