• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 11.6 Hermanni

Aloittaja Puppe, kesäkuu 04, 2018, 12:53:18

« edellinen - seuraava »

Puppe

Tähän nyt sit. Kaisu, Nobel, Kokkis...täältä maalta kun lähtee niin toiveissa paljon pelejä. Kokkis jos pääset tässä niin ota torstaina avaimet haltuun, aikainen aloitus sopii...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari


Rossonero

Tulossa. Mukavaa olisi, jos Coppa Italian Lazio-Juve -puolivälierä saataisiin pelattua niin, että voisi välieränkin pelata tällöin.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#4
Tuskin tulen. En.
Lazion voi halutessa sijaismanageri ottaa haltuun.

nabel

Voisin päästä tarpeen vaatiessa ehkäpä jo klo 16.00.

Pejoka

Tulossa, jos/kun serie B:tä luvassa. Näillä näkymin klo 16 aloitus myös minulle ok.

Hovimestari

Avaimet ovat mulla, aikaisempi startti pitäisi sopia hyvin. Voisin päästä jo esim. kolmeksi, mutta palataan tähän.

Mulla on lähinnä Puppea vastaan pelejä (x3)  ja lisäksi yksi Rosso ja yksi Nabel-peli jäljellä. Koko kautta en ehkä ihan saa pakettiin, mutta lähelle olisi tarkoitus päästä.

Puppe

15 aloitus sopii. 3*Tuuri,1*Rosso,1*Nabel,1*Närhi, 1*Hönk ainakin jäljellä...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

nabel

Kolmelta loppuu alustavasti päivä Hakiksessa, tullaan siitä sitten kertsille suoraan.

Killer

HUOM!
Tiistaina asukaskokous, joten paikat kondikseen pelien jälkeen. Kiitos.