• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

To 14.12. Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, joulukuu 10, 2017, 21:42:57

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Jos jompikumpi Nabel tai Majuri (tai molemmat) ovat tulossa torstaina niin pääsisin pelailemaan Coppa Italiaa näillä näkymin eli hyvin todennäköisesti koska bänditreenejä ei tuolloin ole eikä KHL:ä Arenalla. Tarkempi aika vielä ei tiedossa mutta laitan tänne lähempänä ajan joilloin arvioin että olen kertsillä.


nabel

Ikävä kyllä ei onnistu tällä viikolla.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - joulukuu 12, 2017, 09:45:50
Ikävä kyllä ei onnistu tällä viikolla.

Harmi. Mutta peli ehditään kyllä pelata - jos ei ennen joulua niin sitten tammikuussa. Sama pätee Majuriin. Eli itse en ole torstaina tulossa ellei sitten Majuri ole sittenkin tulossa tai sinun tilanteesi muuttuu.

Killer

Ehkä ensi viikolla - sitäkin tosin vahvasti epäillen...

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 14, 2017, 15:58:44
Ehkä ensi viikolla - sitäkin tosin vahvasti epäillen...

Jos pääset ensi torstaina niin ilmoittele. Maanantaina en pääse. Sama Nabelille että jos olet ensi torstaina tulossa niin ilmoittele.

SouthernBoogieCat

#6
Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - joulukuu 14, 2017, 22:40:38
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 14, 2017, 15:58:44
Ehkä ensi viikolla - sitäkin tosin vahvasti epäillen...

Jos pääset ensi torstaina niin ilmoittele. Maanantaina en pääse. Sama Nabelille että jos olet ensi torstaina tulossa niin ilmoittele.

Sekä ma että to on Arenalla KHL:ä mutta torstain pelistä olen valmis tinkimään eli tulemaan kerholle pelistä huolimatta. Kausikorttini käyttö on ollut sen verran aktiivista jo nyt eli kortin hinta on jo kuoletettu ja säästöä on tullut joten joka matsiin ei välttämättä tarvitse mennä. Toki pyrin käymään niin monessa matsissa kun pystyn mutta jos esim. Majuri ja/tai Nabel pääsevät torstaina niin olen valmis jättämään sen illan pelin väliin. Toki maanantainkin matsin väliin jättäminen onnistunee vaihtoehtoisesti jos jompikumpi vastustajistani pääsee paikalle. Tosin maanantaina suunnitelmissa on mennä ensin Töölöön josta myöhemmin Arenalle joten mieluiten tulisin tarvittaessa torstaina mutta joustavuutta tilanteen mukaan löytyy kyllä jos peli/pelit Coppa Italiassa saadaan pelattua. Ensi viikon jälkeen pääsen luultavasti seuraavan kerran vasta tammikuun puolella.