• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Heinolan pelitapahtuma

Aloittaja miku, marraskuu 19, 2017, 11:18:05

« edellinen - seuraava »

miku

Moi. Jos jollain intoa niin ensi syksyllä sauma esitellä subbuteon Heinolassa. Olin eilen ruokahommissa Nordic Game Party -tapahtumassa ja jutustin järjestäjien kanssa. Tunsivat jopa pelin ja ihmettelivät sivustaseuraajina miten sekava Forum meillä on kaikkine sääntösekoiluineen
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

LainaaTunsivat jopa pelin ja ihmettelivät sivustaseuraajina miten sekava Forum meillä on kaikkine sääntösekoiluineen
Foorumi on sekava, mutta peli on sitäkin hienompi, millä säännöillä vaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Onneksi eivät näe whatsappia.


Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 19, 2017, 23:42:08
LainaaTunsivat jopa pelin ja ihmettelivät sivustaseuraajina miten sekava Forum meillä on kaikkine sääntösekoiluineen
Foorumi on sekava, mutta peli on sitäkin hienompi, millä säännöillä vaan.

Oliko vinkkejä/ehdotuksia selkeyttämiseksi?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

Lainaus käyttäjältä: Epis - marraskuu 20, 2017, 10:08:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 19, 2017, 23:42:08
LainaaTunsivat jopa pelin ja ihmettelivät sivustaseuraajina miten sekava Forum meillä on kaikkine sääntösekoiluineen
Foorumi on sekava, mutta peli on sitäkin hienompi, millä säännöillä vaan.

Oliko vinkkejä/ehdotuksia selkeyttämiseksi?

Siis eivät ihmetelleet forumia vaan lähinnä keskustelua sen sisällä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 20, 2017, 16:52:32
Lainaus käyttäjältä: Epis - marraskuu 20, 2017, 10:08:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 19, 2017, 23:42:08
LainaaTunsivat jopa pelin ja ihmettelivät sivustaseuraajina miten sekava Forum meillä on kaikkine sääntösekoiluineen
Foorumi on sekava, mutta peli on sitäkin hienompi, millä säännöillä vaan.

Oliko vinkkejä/ehdotuksia selkeyttämiseksi?

Siis eivät ihmetelleet forumia vaan lähinnä keskustelua sen sisällä.

Jatkot on vaikeita ja tekeminen siirtyy keskusteluihin. Ennen aamua tulee hetki jolloin kukaan ei muista kenen tää avec olikaan. Pienin ja hikisin yleensä myöhään vahtimassa. Oikeinkirjoituksen suhteen liki edellä kävijä ja aina asialinjalla. Ainoa foorumi mikä toimii myös kärpäspaperin tavoin. Muutamaa phtyitä en ole tunnistanut. Eräskin vaikutti mirjapyykkömäiseltä, kostealta silmäripseltä. Enkä tiedä miten kanthinminna taivutellaan yhdelle kielelle mut forkka vastaa vastaa kuin huutaa. Joukkulaji, vähintään kaksi kieltä ja Simon nesteet ja hiekat päälle. Keskustelu on tosiaan minimissäänkin sen sisällä. Itse pelaaminen tärkeintä ja todella harvinaista, lähes kiellettyä. Suosittelen aloittamaan lattialta.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

mikma

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 20, 2017, 16:52:32
Lainaus käyttäjältä: Epis - marraskuu 20, 2017, 10:08:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 19, 2017, 23:42:08
LainaaTunsivat jopa pelin ja ihmettelivät sivustaseuraajina miten sekava Forum meillä on kaikkine sääntösekoiluineen
Foorumi on sekava, mutta peli on sitäkin hienompi, millä säännöillä vaan.

Oliko vinkkejä/ehdotuksia selkeyttämiseksi?

Siis eivät ihmetelleet forumia vaan lähinnä keskustelua sen sisällä.

YLLÄTYS !

Porvoon turkkilainen

Melko asiallistahan tämä keskustelu täällä forumilla on ollut jo useamman vuoden.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - marraskuu 28, 2017, 21:31:59
Melko asiallistahan tämä keskustelu täällä forumilla on ollut jo useamman vuoden.

Toki yli- ja ohilyöntikin voi sattua sivullisiin.
Mielestäni keskustelun voisi siirtää Heinolan paloittelutapahtuman alle.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

SouthernBoogieCat

#10
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - marraskuu 28, 2017, 21:31:59
Melko asiallistahan tämä keskustelu täällä forumilla on ollut jo useamman vuoden.

Mitenkään tätä foorumin keskusteluasiaa sen kummemmin ottamatta laajempaan käsittelyyn niin tästä olen Kokkiksen kanssa samaa mieltä että keskustelu on täällä ollut kokonaisuutena viimeisen n. vuoden - 1,5 vuoden ajan asiallisempaa kuin esim. muutama vuosi sitten. Viimeisimmät isommat kränät täällä olivat juurikin reilu vuosi - 1,5 - 2 vuotta sitten.

Olen itse muuttanut kirjoitustapaani täällä koska kun mietin asioita jälkeenpäin niin myönnän olleeni osittain joissakin asioissa väärässä ja osa riidoista onkin syntynyt osittain minun kirjoituksistani. Siksi kirjoittelen tänne nykyään huomattavasti vähemmän ja erilaisia tekstejä kuin aiemmin. Aktiivisempi kirjoitteluni on siirtynyt lähes kokonaan toisille foorumeille joissa samanlaista räjähdysherkkyyttä ei ole ollut koskaan joihin osaan foorumeista olen kirjoitellut jo 10-15-vuotta. Tännekin jatkossakin kirjoittelen mutta huomattavasti vähemmän ja erilaisia tekstejä kuin ennen. Korostan sitä että niiden kirjoitusteni jotka aiemmin heittivät osittain bensaa liekkeihin ei ole tietoisesti koskaan ollut tarkoitus mitään konflikteja aiheuttaa. Jonkun sanamuodon tulkinta (tai vitsiksi tarkoitettu heitto) on vain aiheuttanut väärinkäsityksiä aivan kuten itsekin olen joskus käsittänyt jonkun toisen kirjoituksen väärin ja vastannut siihen tavalla joka on sitten sytyttänyt konfliktin. Päätän osaltani tämän asiasta keskustelun tähän mutta voin toki vastata tämän kirjoituksen herättämään johonkin kommenttiin (vaikka privana jos asiasta ei koeta tarpeen tässä tämän laajemmin keskustella ja itsellä tosin tarkoitus jättää tämä tähän) mutta tarkoitus on itse päättää asian kommentointi tämän enempää. Koin että oli paikka kommentoida Kokkiksen näkemystä josta olen samaa mieltä ja hyvä niin.

miku

Hei ei oteta tätä nyt turhan vakavasti. Lähinnä siis tätä järjestäjää nauratti se, miten paljon täällä foorumilla on juttua ja kuinka paljon yli ymmärryksen se meni ulkopuoliselle.

Kuitenkin. Jos joku haluaa niin tuolla on sauma esitellä sitten tulevaisuudessa peliä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

24.11. on tulossa tämä tapahtuma. Esittelypöytä saa sinne veloituksetta jos haluaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: miku - syyskuu 04, 2018, 15:53:27
24.11. on tulossa tämä tapahtuma. Esittelypöytä saa sinne veloituksetta jos haluaa.

Katotaan. Voi kyllä olla muuttoviikonloppu just silloin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses