• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

To 3108 Hermanni

Aloittaja Killer, elokuu 30, 2017, 12:12:52

« edellinen - seuraava »

Killer

En pelkää ketään!

Rosso v Hönkki  klo 20.

Muitakin mahtuu.

T varasihteeri

nabel

Oravat pähkinöillä about klo 18.

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 30, 2017, 12:12:52
En pelkää ketään!

Rosso v Hönkki  klo 20.

Muitakin mahtuu.

T varasihteeri

Melkein yhtä laimeata tässä vaiheessa kuin lauantain McGregor-Mayweather -farssi. AInoa ero, että me emme tienaa sataa miljoonaa tästä...

Hovimestari


Pejoka


Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Mites Pogban tilanne ? Minulla on itsetehty Pogba pelannut jo useamman pelin, mutta Hovi meinaa silti antaa minulle oikean Pogban Juvesta. Lisäksi kiinnostaa mitä äijiä voin yleensä peluuttaa viimekauden vikassa pelissä ? Kyllä tästä on laimeus kaukana  :)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 31, 2017, 09:18:54
Lisäksi kiinnostaa mitä äijiä voin yleensä peluuttaa viimekauden vikassa pelissä ?

Helppoa elämää - viime kauden pelaajia.  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=8T_oNn6OkBk

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 31, 2017, 09:18:54
Mites Pogban tilanne ? Minulla on itsetehty Pogba pelannut jo useamman pelin, mutta Hovi meinaa silti antaa minulle oikean Pogban Juvesta. Lisäksi kiinnostaa mitä äijiä voin yleensä peluuttaa viimekauden vikassa pelissä ? Kyllä tästä on laimeus kaukana  :)

Laitanpa ihan aamun avaukseksi oman näkemykseni jolla ei liene mitään merkitystä kuten yleensä. Nähdäkseni/kokemukseni mukaan merkitystä on ainoastaan että joukkueiden ringit ovat ajantasalla - ei sillä onko figuuri ns. aito Pogba tai muu pelaaja. Esim. itsellänikin ainoa ns. aito siirto on ollut Subu-urallani kun sain Puulta vuonna 1993 PSV:n Romarion kun tämä siirtyi Barcaan tuon vuoden kesällä. Sittemmin - esim. Veronalla - olen päivittänyt kokoonpanoa figuurien puitteissa eli ei ole tapahtunut figuurien vaihtoa siirtojen tapahtuessa. Kannatan realistisuutta rinkien osalta mutta aina välttämättä Subussa ei kannata vaihdella figuureja vaan päivittää olemassaolevia figuureja siirtojen tapahtuessa.

Hovimestari

Jos olet Hönä tehnyt Pogban, niin pidä se. Säilytän nykyisen tulevaisuutta varten.

Viime kauden peli eli viime kauden kokoonpanot.

Rossonero

Joo, viime kauden pelaajat luonnollisesti kehiin. Jos edellinen kausi on kesken ei kannata vielä jengiä muuttaa niiden pelaajien osalta.

Jokainenhan käyttää niitä figuureita, joita valitsee käyttävänsä. Ihan yleistä on etenkin vähemmän tunnettujen pelaajien kohdalla, ettei edes muista jonkun pelaajan kuuluvan toisen joukkueeseen, joten tekee oman. Sitten sitä on peluutettu kerran ja joku tuo figuurin kerholle. No, eipä sitä oikein enää voi vaihtaa, kun on jo pelattu.

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - elokuu 31, 2017, 09:36:17
Laitanpa ihan aamun avaukseksi oman näkemykseni jolla ei liene mitään merkitystä kuten yleensä. Nähdäkseni/kokemukseni mukaan merkitystä on ainoastaan että joukkueiden ringit ovat ajantasalla - ei sillä onko figuuri ns. aito Pogba tai muu pelaaja. Esim. itsellänikin ainoa ns. aito siirto on ollut Subu-urallani kun sain Puulta vuonna 1993 PSV:n Romarion kun tämä siirtyi Barcaan tuon vuoden kesällä. Sittemmin - esim. Veronalla - olen päivittänyt kokoonpanoa figuurien puitteissa eli ei ole tapahtunut figuurien vaihtoa siirtojen tapahtuessa. Kannatan realistisuutta rinkien osalta mutta aina välttämättä Subussa ei kannata vaihdella figuureja vaan päivittää olemassaolevia figuureja siirtojen tapahtuessa.

Tämä Gavrilon prinsiippi on yksi tapa toimia lukuisten muiden joukossa. Aivan samoin kuin Gavrilon Principin toiminta Mustassa Kädessä. Ei ehkä maistu kaikille, mutta jokainen taaplaa tyylillään.

SouthernBoogieCat

Kun aloitin lajin uudelleen vuonna 2014 niin mietin lähteväni siirtorulettiin mukaan (eli antamalla pois siirtyvän pelaajan). Kuitenkin tilanne oli silloin se että Hellas Veronasta lähti enemmän pelaajia kuin tuli sisään ja olisin todennäköisesti joutunut figuuripulaan jos olisin alkanut antamaan figuureja pois. Hellaksen rinki oli kuitenkin vuosina 2014-2016 niin laaja oikeasti että ilman siirtorulettiin lähtöäkin figuurit eivät riittäneet puhumattakaan jos olisin antanut niitä pois. Kaiken lisäksi Hellaksen figuurit ovat niin hyvälaatuisia että niitä ei mielellään anna pois vaan päivittää uuden pelaajan siirtyneen tilalle tiettyyn figuuriin. Onneksi Rosso kokeneempana pelaajana ehdotti ettei minun kannata lähteä antamaan figuureja pois. Tässä tapauksessa kannatti kuunnella kokeneempaa pelaajaa.