• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Divari 2017/18

Aloittaja Killer, elokuu 09, 2017, 16:01:17

« edellinen - seuraava »

Killer

Mukana (tällä hetkellä):

Epis = SUFC
Nabel = Birmingham
Majuri = Coventry
Pejoka = Forest
Puppe = Portsmouth
Hovi = Bristol R
Terwari = West Ham
Turkkilainen = Cardiff *

Hyvän kokoinen, 2kertainen sarja. Tykkää.

* Haagan Tuomiokapitulin tuomitsema.

nabel


Killer

#2
CCFC - uutena ja ehompana.

Porvoon turkkilainen


Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

SUFC - ennakkoluulottomasti..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel



Pejoka

#8
Lehdistötiedote

Julkaistavissa 15.08.2017 klo 15.08

Fonziella oli Richietä enemmän stydimpi tyyli
Milwaukee USA:ssa "kuvauspaikaksi" aikoinaan niille allokoitu
(avaruuteen=alus muinaishämäläinen=tavasti)

Alustavasti tarkoittaa tässä vaiheessa sitä, että pelipäivät saadaan sopimaan muiden kanssa. Tällä hetkellä mulle käyvät arki-illoista parhaiten ma, ti ja ke. Tarkoitukseni olisi, että en missään nimessä tulisi "jarrumieheksi" pelien suhteen Hermanniin, vaikka "heittopussin" rooli onkin odotettavissa.

Divarin lisäksi myös jokin muu liiga tai pari voisi mahtua kalenteriini, jos sopivia sarjoja on tarjolla. Myös jotkut Cupit kiinnostavat. "Koemaistoin" viime kaudella FA-cupin. Siinä ei kauaa nokka tuhissut. Yksi ottelu ja heti ulos. Näistä muista sarjoista ja cupeista voidaan jatkaa juttelua joko täällä forumilla tai sitten joskus lähitulevaisuudessa Hermannissa, jos teillä on tapana pitää joku tulevan kauden pohjustus tmv.

AriFerra

Mä voisin harkita, jos n 1 x / kk riittäisi, eli riippuu kai aika paljon montako osallistujaa on ja montako kierrosta pelataan. Maanantai, tiistai tai torstai alkuilta olisi paras pelipäivä mulle. Ja tosiaan niin, että suunnilleen kerran kuukaudessa pelaisin 2-4 peliä.

Osaavatko viisaat arvioida, voisiko tällainen fantasia toteutua?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 11, 2017, 15:20:57
Mä voisin harkita, jos n 1 x / kk riittäisi, eli riippuu kai aika paljon montako osallistujaa on ja montako kierrosta pelataan. Maanantai, tiistai tai torstai alkuilta olisi paras pelipäivä mulle. Ja tosiaan niin, että suunnilleen kerran kuukaudessa pelaisin 2-4 peliä.
No
Osaavatko viisaat arvioida, voisiko tällainen fantasia toteutua?

Ihana fantasia!  :clap

Uskon, että onnistuu. Vielä toki epäselvää montako jengiä mukana, mutta mutta... Pannaan onnistumaan! :ohaba

Jo tässä vaiheessa: olet sydämellisesti tervetullut!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 11, 2017, 15:20:57
Mä voisin harkita, jos n 1 x / kk riittäisi, eli riippuu kai aika paljon montako osallistujaa on ja montako kierrosta pelataan. Maanantai, tiistai tai torstai alkuilta olisi paras pelipäivä mulle. Ja tosiaan niin, että suunnilleen kerran kuukaudessa pelaisin 2-4 peliä.

Osaavatko viisaat arvioida, voisiko tällainen fantasia toteutua?

Oikeasti hieno fantasia, vaikka tuskin divariin tulenkaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 11, 2017, 15:20:57
Mä voisin harkita, jos n 1 x / kk riittäisi, eli riippuu kai aika paljon montako osallistujaa on ja montako kierrosta pelataan. Maanantai, tiistai tai torstai alkuilta olisi paras pelipäivä mulle. Ja tosiaan niin, että suunnilleen kerran kuukaudessa pelaisin 2-4 peliä.

Osaavatko viisaat arvioida, voisiko tällainen fantasia toteutua?

Täältäkin todella iso/vahva toive (HJK:n?) osallistumisesta :respect
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - elokuu 11, 2017, 19:51:41
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 11, 2017, 15:20:57
Mä voisin harkita, jos n 1 x / kk riittäisi, eli riippuu kai aika paljon montako osallistujaa on ja montako kierrosta pelataan. Maanantai, tiistai tai torstai alkuilta olisi paras pelipäivä mulle. Ja tosiaan niin, että suunnilleen kerran kuukaudessa pelaisin 2-4 peliä.

Osaavatko viisaat arvioida, voisiko tällainen fantasia toteutua?

Täältäkin todella iso/vahva toive (HJK:n?) osallistumisesta :respect

Paitsi että Divari on ainakin ennen ollut brittijoukkueiden sarja mutta divarin päättäjien asia on päättää voiko esim. HJK osallistua. Olen itse ulkopuolinen joten asiaan en voi ottaa kantaa muuta kuin että pelasivathan Barca ja Real 1990-luvullakin peräti HeSu-liigassa. Mutta linja on voinut sittemmin muuttua ja kun itse pelasin yhden kauden Divarissa viime vuosikymmenellä niin se oli vain brittiseuroille.

nabel

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 11, 2017, 18:24:37
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 11, 2017, 15:20:57
Mä voisin harkita, jos n 1 x / kk riittäisi, eli riippuu kai aika paljon montako osallistujaa on ja montako kierrosta pelataan. Maanantai, tiistai tai torstai alkuilta olisi paras pelipäivä mulle. Ja tosiaan niin, että suunnilleen kerran kuukaudessa pelaisin 2-4 peliä.

Osaavatko viisaat arvioida, voisiko tällainen fantasia toteutua?

Oikeasti hieno fantasia, vaikka tuskin divariin tulenkaan.

Fantasiassa on neljä täytettä, putkimies vain tietää eilisen saldon.