• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Jungleboogie: Africa Cup of Nations 2017

Aloittaja nabel, marraskuu 25, 2016, 09:16:13

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Tänään tuli tieto että valitettavasti valinta työvoimakoulutukseen ei osunut minun kohdalleni joten olisin voinut osallistua mutta koska turnaus on jo hyvässä vauhdissa niin osallistuminen ei varmaankaan ole mahdollista enää koska lohkot lienevät jo loppuvaiheessa. Muutamia päiviä liian myöhään tuli tieto asiasta.

Porvoon turkkilainen

Ei Afrikassa niin tiukkaa ole, joten hyvinkin voi päästä mukaan. Nyt näyttää niin hyvältä, että taidan päästä torstaina.

SouthernBoogieCat

Korostan että väkisin en ole tuppautumassa mukaan turnaukseen sen ollessa jo hyvässä vauhdissa. Mikäli yksikin osallistuja ei hyväksy mukaan jälki-ilmoittautunutta niin jään mielelläni sivuun. Mielelläni olen mukana mikäli yksimielisesti kaikki osallistujat niin hyväksyvät.

Pelit voisin aloittaa ensi viikolla alkaen keskiviikkona esim. mikäli kutsu turnaukseen tulee myöhäisestä ajankohdasta huolimatta.

nabel

Toinen lohko ei ole vielä startannut joten kyllähän sinne mahtuu. Eurosportin  selostajat muistelivat juuri subua Mar-Civ matsissa joten taas voi todeta: parhaat kisat.

Killer

Tarvittaessa neljän lohkoon mahtuu viideskin. Sopu sijaa antaa. Yhdellä faaraolla vielä treenikausikin avaamatta... ;)

h-kone

Ach juu, entistä paremmin mahtuu nyt, kun Docpoint-festari viekin Egyptin faaraot mukanaan.

Kazellaan sit seuraavia buugeja paremmalla ajalla, ok.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 24, 2017, 23:02:26
Tarvittaessa neljän lohkoon mahtuu viideskin. Sopu sijaa antaa. Yhdellä faaraolla vielä treenikausikin avaamatta... ;)

Eli tämä turnauksen johtajan lausunto tarkoittanee että voin osallistua (kun vastustusta ei ole muualtakaan tullut)? Egyptin faaraoiden manageri tämän ketjun aiemman viestin mukaan jättää turnauksen väliin joten minä voisin manageroida Egyptiä (mikäli jengi ei ole Heikosen tai tehdä toisen joukkueen joka on Egypti). Näin 9 pelaajaa turnaukseen ei tarvittaisi ja molemmat lohkot voisivat olla 4 joukkueen lohkoja jolloin pelejä molemmissa per joukkue olisi 3.

Killer


Killer

#98
Muistuksena

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 18, 2017, 21:45:45
Lohkot arvottu:

A: RDC, Senegal, Norsunluurannikko, Algeria.
B: Kamerun, Egypti, Gabon, Ghana.



Killer

Jos Jake aiemmin puhuttu ensikertalainen Guinea-Bissau, niin korjataan tietoihin.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 01, 2017, 00:03:59
Muistuksena

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 18, 2017, 21:45:45
Lohkot arvottu:

A: RDC, Senegal, Norsunluurannikko, Algeria.
B: Kamerun, Egypti, Gabon, Ghana.




Asia selvä! Eli Egypti ja Ghana ovat samassa lohkossa. Muistelin että Epis on Ghana joten ollaan samassa lohkossa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 01, 2017, 00:05:51
Jos Jake aiemmin puhuttu ensikertalainen Guinea-Bissau, niin korjataan tietoihin.

Puhuttiin aiemmin Guinea-Bissausta mutta joukkue muutettiin Egyptiksi koska manageri vaihtui ja tuntui tarkoituksenmukaisemmalta vaihtaa manageria kuin ottaa yhdeksäs jengi mukaan. Näin ainakin tulkitsin.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - helmikuu 01, 2017, 00:10:06
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 01, 2017, 00:05:51
Jos Jake aiemmin puhuttu ensikertalainen Guinea-Bissau, niin korjataan tietoihin.

Puhuttiin aiemmin Guinea-Bissausta mutta joukkue muutettiin Egyptiksi koska manageri vaihtui ja tuntui tarkoituksenmukaisemmalta vaihtaa manageria kuin ottaa yhdeksäs jengi mukaan. Näin ainakin tulkitsin.

Kummalla jengillä pelaat, vaiko määrätäänkö Uganda? Viimein mahdollisuus valita.

Leopardilakkini on kuuma.

SouthernBoogieCat

#103
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 01, 2017, 00:27:07
Kummalla jengillä pelaat, vaiko määrätäänkö Uganda? Viimein mahdollisuus valita.

Pelaan Egyptillä. Olin siinä käsityksessä että joukkue oli selvä kun Egyptin manageri vaihtui ja samoihin aikoihin kävi ilmi että minulla olisi mahdollisuus osallistua. Guinea-Bissauta mietittiin aiemmin mutta se hyllytettiin ymmärtääkseni hiljaisella sopimuksella kun näytti että en voi osallistua turnaukseen. Kun osallistumiseni vahvistettiin Egyptin managerin vaihdon jälkeen olen ollut siinä käsityksessä että manageroin Egyptiä.

Epis

Sitten vaan rosteri ja kynsi kuntoon, huomenna jysähtää!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!