• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat FI-säännöillä la 19.11.2016 Hermannissa

Aloittaja Pejoka, syyskuu 30, 2016, 08:03:08

« edellinen - seuraava »

mikma

joudun perumaan osallistumiseni, selkä ei kestä. Kovat lääkkeet ja saikulla.

mikma

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 17, 2016, 17:54:34
Pidetään kisojen yhteydessä Subu ry:n syyskokous. Tiedän, että ilmoitus liian viime tingassa, mutta tää on pakko pitää nyt. Lupaan että ei kestä kauan (15 min).

Laitan virallisen ilmoituksen myöhemmin tänään.

Pitäs olla hiljaa, mutta...

Onhan sääntöjen kohta

"11. Liiton kokousten koollekutsuminen

Hallituksen on kutsuttava liiton kokoukset koolle vähintään neljätoista (14) vuorokautta ennen kokousta jäsenille postitetulla sähköpostilla."

kunnossa?

Jos joku heittäytyy hankalaksi, niin

AriFerra

Joo, kyllä mä jättäydyn pois. Sorry Pete. Mutta Hönkki hoitaa sun apuna järjestelyt paljon paremmin kuin minä olisin pystynyt.

Laitan Petelle YV:llä avainasiaa.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Zinga

Lainaus käyttäjältä: mikma - marraskuu 18, 2016, 08:47:59
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 17, 2016, 17:54:34
Pidetään kisojen yhteydessä Subu ry:n syyskokous. Tiedän, että ilmoitus liian viime tingassa, mutta tää on pakko pitää nyt. Lupaan että ei kestä kauan (15 min).

Laitan virallisen ilmoituksen myöhemmin tänään.
Jos joku heittäytyy hankalaksi, niin
Jos joku heittäytyy hankalaksi niin sitten varmaan toimii yhdistyslain 5 luvun 32§ tai 33§ mukaisesti. En tosin tiedä, kenellä olisi intressejä tähän...

Porvoon turkkilainen

Tähtään kaimani kyytiin, jotta viimeistään 7.20-30 olen Vuosaaressa

Hovimestari

Olen kondiksessa.

Osallistujia on kyllä niin vähän, että mahduttaisiin melkein Hermanniin, kun ainoalle järjestäjällekin sinne lie lyhyempi matka kuin Askolaan...

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - marraskuu 18, 2016, 15:40:09
Olen kondiksessa.

Osallistujia on kyllä niin vähän, että mahduttaisiin melkein Hermanniin, kun ainoalle järjestäjällekin sinne lie lyhyempi matka kuin Askolaan...

Hyvä idea! Bonuksena se, että siellä tuskin kukaan heittäytyy hankalaksi. Laitan Petelle wappia, että kurkistaa foorumille.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Porvoon turkkilainen

Ennättäiskö moisen siirron tekemään? Oishan se järkevää, jos ketään Porvoosta ei tule, niin sais jonkun hetken parempia yöunia alle ja vain kymmenen minuutin bussimatka.

nabel

Kannatetaan. Voin tulla hyvinkin  jeesaa kentissä ennen h-hetkeä (klo 9?).

AriFerra

Vaikuttaa, että tämä on askel kohti PSKn "lopullista niittiä"...  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Tampereelta nääs

Mulla on aamulla vielä yksi työkeikka ja päästään lähtemään Tampereelta noin klo 7-7.15.
Olemme siis aika lailla ysin pintaan vasta paikalla.
Ja ilmotelkaahan ajoissa missä pelataan...


Puppe

Sopii. Voin kans tulla roudaamaan puoli 9 pintaan. Ainut ongelma taitaa olla riittääkö 3 pöytää. 4llä menee vähän ahtaaksi. Toki ei ole niin kiire saada kisoja läpiviedyksi.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Kukko aukeaa ysiltä. Kerkeisköhän ennen turnausta käydä itseni näköisellä aamukahvilla....

Hovimestari

4. kenttä olisi hyvä, jos Hermanniin päädytään. Saisikohan sen ison pöydän jotenkin paloiksi? Silloin voisi onnistua, että nykyisillä paikoilla olisi 2 pöytää, yksi oven edessä ja yksi ison pöydän paikalla. Hiukan ahdasta olisi, mutta nykyisessä lajin konkursissa ei tavatonta.

Pejoka

Siirto Hermanniin sopii minulle.

Jos ja kun siihen siirtoon päädytään, kuka on "kisaisäntä", eli kuka laatii otteluohjelman, aikataulun ja muut käytännön järjestelyt?

Itse en ole Hermannissa muutamaan vuoteen käynyt, joten osoite olisi kiva saada, jotta löydän perille.