• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 29.8 Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, elokuu 25, 2016, 09:52:17

« edellinen - seuraava »

Killer


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 25, 2016, 14:34:20
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - elokuu 25, 2016, 10:55:18
Tulossa noin viideksi.

Paikalla samoihin aikoihin.

Olen lähdössä noin klo 16.44 lähtevällä bussilla joten olen kerholla noin klo 17.20 eli en liian aikaisin enkä liian myöhään.

Killer

Kokkonen perui.
Txt: Joudun vähän sihteerinä käyttämään, kun en pääse forumille. Oon aika lailla flunssassa, joten jää pelit tänään väliin

SouthernBoogieCat

#18
Onkos Hovi tulossa kuitenkin? Ja onkos avaimet sellaisella joka on tulossa esim. Hovilla?

Pikaista paranemista Majurille Kokkikselle.

Edit: Ilmeisesti Majuri ei olekaan kipeä vaan Kokkis on. Luin huonosti tuon lauseen joka näköjään olikin Kokkiksen tekstarista ilmeisesti.

Hovimestari

Olen vielä kotona, mutta voin tulla ja hakea avaimet. Muita tosin ei ole tulossa, joten voimme siirtääkin, jos haluat...

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - elokuu 29, 2016, 16:30:12
Olen vielä kotona, mutta voin tulla ja hakea avaimet. Muita tosin ei ole tulossa, joten voimme siirtääkin, jos haluat...

Minulle sopii tänään. Jos sinä et halua yhden pelin takia tulla niin voidaan siirtää. Päätös on sinun. Tosin en tiedä milloin seuraavan kerran pääsen.

Hovimestari

OK, siirretään ja ei mennä tänään, kun ei ole tulijoita.

SouthernBoogieCat

#22
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - elokuu 29, 2016, 16:34:11
OK, siirretään ja ei mennä tänään, kun ei ole tulijoita.

Tehdään niin. Ilmoittelen kun pääsen seuraavan kerran. Ajankohta on vielä täysin auki. Voi olla että menee ensi elokuuhun mutta voi olla että on ensi kuussa. Täytyy katsoa. Nyt vielä aikatauluja muuttaa entisestään mahdollisesti pian alkava työvoimakoulutus (johon olen hakenut, koskee taloushallintoa) joten pelikerroista ei vielä mitään tietoa.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 27, 2016, 18:46:59
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 27, 2016, 18:18:28
Nimi "Hakkarainen" tulee idästä Laatokan seudulta.

Sittenhän Hönkkiä voisi kiinnostaa isiensä maiden (Laatokan seutu nykyisin Venäjää, ennen toki osa Suomea) lätkä. Nyt olisi tilaisuus päästä kauden kolmeen ensimmäiseen KHL-peliin Arenalla alennuksella ( -30 %). Sain alennuskupongin jolla saa noihin kolmeen peliin lippuja niin kauan kuin niitä riittää.

Ensimmäinen kotiottelu on 17.9, toinen 19.9 ja kolmas 21.9. Mikäli haluat johonkin noista (tai mahdollisesti useampaan) niin ota yhteyttä niin ostan liput Lippu.fi:stä ja laskutan sinua sitten kun alennettu hinta selviää joka on arviolta noin 20 € (riippuen toki mihin katsomoon saa lippuja).

Laitoin vielä varmistustiedustelun Lippu.fi:n ja kysyn onko tuo alennuskoodi kertakäyttöinen eli vain yhteen noista kolmesta matsista voi lippuja ostaa alennuksella vai voiko kaikkiin kolmeen esim. ostaa.

Eli sain vastauksen kysymykseeni että voiko alennuskoodia käyttää useasti ja Lippu.fi:n mukaan voi. Eli useaan otteluun noista kolmesta yo. mainitusta on mahdollista saada alennuslippuja. Eli jos Hönkki (tai joku/jotkut muut) ovat kiinnostuneita pääsemään -30 % alennuksella katsomaan KHL:ä syyskuussa niin ottakaa minuun privana yhteys niin sovitaan osto- ja maksuasioista. Tarjous voimassa niin kauan kuin lippuja riittää ja tietenkin ennen kuin ko. ottelu on pelattu.