• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

subu.fi

Aloittaja Epis, kesäkuu 12, 2006, 16:07:32

« edellinen - seuraava »

Zinga

#15
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Huvikseni testasin ja ilokseni huomasin, että subu.fi on googlessa parantanut sijoitustaan. Suomenkielisistä sivuista hakusana 'subbuteo' antaa sijoituksen 1 ja 'subu' sijan kaksi, heti päihdesivuston jälkeen. Kaikilla kielillä haettuna ollaan sanalla 'subbuteo' sijalla 9 ja 'subu' antaa sijan 3.

Eli eteenpäin on tässäkin menty. Hyvä ME!!
Niin, ja vielä kun saadaan sivut siihen kuntoon, että kaikilla alasivuilla on asiaa. Onko sivujen päivitystä mahdollista jakaa vai onko jatkossakin kaikki päivitysvastuu Kaitsulla? En tarkoita, että laittaisimme mitään hienoa julkaisujärjestelmää pystyyn, mutta esimerkiksi hallituslaiset voisivat avustaa tuottamalla sivumateriaalia SUBU ry:n toimintaan liittyen. Miku voisi kirjata tiedotteita suoraan uutis-sivulle ja minä voisin uploadata uusimmat tulokset ja rankinglistat suoraan nettiin.

Entä onko sivujen grafiikkaa mahdollista päivittää siten, että siihen linkittäisi yhdistyksen logon?

miku

#16
Ehdottomasti jeesaan jos vain osaan..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

#17
Joo, sivujen päivitystä olisi kyllä pakko jakaa, jotta ne olisivat toimivat. Yksin Kaitsulle homma on varmaan turhan suuri, koska on muutakin elämää.

Esim. liigojen tulokset ja sarjataulukot voisi päivittää jokaisen liigan aktiivinen edustaja. Itse otan mielelläni osaa ainakin näihin päivityksiin, jos niin halutaan ja, Mikun sanoin, jos osaan.

Epis

#18
Tota liigojen päivittämistä on Hönkin kanssa muutamalla lauseella/idealla mietitty yksinkertaisemmaksi ja nopeammaksi päivityksen kannalta. Tämä toteutus tosin vaatii hieman vielä mietintää ja toteutus apuvoimia/-osaamista.Tällä hetkellähän sarjataulukoiden päivitys on kokonaan käsin tehtävä homma ja jokseenkin hidas+kömpelö.

Mutta joo.. tuon web-sivuston toteutuksen ja sisällön tuottamisen voisi jotenkin tarkemmin suunnitella ja toteuttaa. Zingan mainitsema logon lisäys on myös toteutettavissa ja uskoisin homman hoituvan samalla, kun 'Suomen Subbuteoliitto' vaihtuu yläpalkista sallitumpaan muotoon.

Eri osa-alueiden jakaminen muutaman henkilön kesken voisi olla erittäin toimiva systeemi ja täytyy keskustella parhaasta toteutustavasta asian suhteen.

Jos joltain löytyy PHP-osaamista MySQL-tietokantoihin ja niiden sisällöillä kikkailuun liittyen niin ilmoitusta vaan. Hönkki on tietokanta-ammattilainen, joten se osa-alue on kunnossa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

mikma

#19
Ilolla huomaan, subu.fi sivujen hieman päivittyneen. Vaikkakin siellä vielä tyhjääkin on. Mielelläni näkisin ne säännöt siellä sääntö sivulla  :roll:  
mielestäni:
etusivun ja esittely sivun jutut nyt hieman päällekkäisiä.
yhdistys sivu turha, koska tiedot löytyvät vissiin yhteystiedot sivulta.  en halua moittia, mutta huomasin vaan tuollaisia asioita. 8)

Zinga

#20
Lainaus käyttäjältä: "mikma"Ilolla huomaan, subu.fi sivujen hieman päivittyneen. Vaikkakin siellä vielä tyhjääkin on. Mielelläni näkisin ne säännöt siellä sääntö sivulla  :roll:  
mielestäni:
etusivun ja esittely sivun jutut nyt hieman päällekkäisiä.
yhdistys sivu turha, koska tiedot löytyvät vissiin yhteystiedot sivulta.  en halua moittia, mutta huomasin vaan tuollaisia asioita. :wink:

Rossonero

#21
Lainaus käyttäjältä: "mikma"en halua moittia, mutta huomasin vaan tuollaisia asioita. 8)

Palaute on aina tarpeellista ja johtaa parannuksiin tehokkaammin kuin vaikeneminen.

Zinga

#22
Käykää tsekkaamassa: //http://subu.fi/Hki_Open_08/

Sivut on nyt ainakin olemassa ja Hönkki voisi ilmoittaa sivuista FISTF:lle. Sisältöä sivuille voi toimittaa minulle, niin minä päivitän sivuja.

mikma

#23
:wink: niin ja subu.fi:lle linkki tuolle http://subu.fi/Hki_Open_08/ sivulle ;)

miku

#24
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Käykää tsekkaamassa: //http://subu.fi/Hki_Open_08/

Sivut on nyt ainakin olemassa ja Hönkki voisi ilmoittaa sivuista FISTF:lle. Sisältöä sivuille voi toimittaa minulle, niin minä päivitän sivuja.

pitäis koittaa kaivaa helppoja lentolinkkejä, majoituspaikkoja jne. mä koitan vaikka ennättää tänään listaamaan niitä illasta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#25
Lainaapitäis koittaa kaivaa helppoja lentolinkkejä, majoituspaikkoja jne. mä koitan vaikka ennättää tänään listaamaan niitä illasta.

Ootko ehtiny ? Jokuaika sitten kun yritin etsiä näitä lentolinkkejä, niin monilla halpalentoyhtiöillä ei vielä ollut tarjouksia toukokuun lopulle.

Lähetin Zingalle hotellilinkkejä.

Meidän pitäis päättää se turnauspaikka, koska jos joku aikoo varata hotellin niin sen tarttis tietää turnauspaikan sijainti.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#26
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
Lainaapitäis koittaa kaivaa helppoja lentolinkkejä, majoituspaikkoja jne. mä koitan vaikka ennättää tänään listaamaan niitä illasta.

Ootko ehtiny ? Jokuaika sitten kun yritin etsiä näitä lentolinkkejä, niin monilla halpalentoyhtiöillä ei vielä ollut tarjouksia toukokuun lopulle.

Lähetin Zingalle hotellilinkkejä.

Meidän pitäis päättää se turnauspaikka, koska jos joku aikoo varata hotellin niin sen tarttis tietää turnauspaikan sijainti.

laitoin just aika pitkän meilin koko aiheesta..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#27
LainaaKäykää tsekkaamassa: http://subu.fi/Hki_Open_08/

Sivut on nyt ainakin olemassa ja Hönkki voisi ilmoittaa sivuista FISTF:lle. Sisältöä sivuille voi toimittaa minulle, niin minä päivitän sivuja.

Nyt alkaa jo näyttämään siltä että sivua kehtaa vähitellen mainostaa. Hienoa. Vielä sinne pitäisi saada tieto, että kaikki yksilökategoriat pelataan, jos tarpeeksi osanottajia (vaikka sinne INFO-kohtaan). Pelaaja saa osallistua korkeintaan kahteen kategoriaan, esim. U19 ja Open. Jotta kategoria pelataan niin tarvitaan FISTF:n sääntöjen mukaan muistaakseni 3 pelaajaa.

 Myös tieto osanottomaksusta tarvitaan. Olisko 15 euroa hyvä koko viikonlopusta ja 8 euroa yhdestä päivästä ? Mehän joudutaan maksamaan vuokraa missä ikinä sitten pelataankaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#28
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaKäykää tsekkaamassa: http://subu.fi/Hki_Open_08/

Sivut on nyt ainakin olemassa ja Hönkki voisi ilmoittaa sivuista FISTF:lle. Sisältöä sivuille voi toimittaa minulle, niin minä päivitän sivuja.

Nyt alkaa jo näyttämään siltä että sivua kehtaa vähitellen mainostaa. Hienoa. Vielä sinne pitäisi saada tieto, että kaikki yksilökategoriat pelataan, jos tarpeeksi osanottajia (vaikka sinne INFO-kohtaan). Pelaaja saa osallistua korkeintaan kahteen kategoriaan, esim. U19 ja Open. Jotta kategoria pelataan niin tarvitaan FISTF:n sääntöjen mukaan muistaakseni 3 pelaajaa.

 Myös tieto osanottomaksusta tarvitaan. Olisko 15 euroa hyvä koko viikonlopusta ja 8 euroa yhdestä päivästä ? Mehän joudutaan maksamaan vuokraa missä ikinä sitten pelataankaan.

Osallistumismaksut jees, muistaakseni ainakin norjassa hinta oli kovempikin.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#29
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaKäykää tsekkaamassa: http://subu.fi/Hki_Open_08/

Sivut on nyt ainakin olemassa ja Hönkki voisi ilmoittaa sivuista FISTF:lle. Sisältöä sivuille voi toimittaa minulle, niin minä päivitän sivuja.

Nyt alkaa jo näyttämään siltä että sivua kehtaa vähitellen mainostaa. Hienoa. Vielä sinne pitäisi saada tieto, että kaikki yksilökategoriat pelataan, jos tarpeeksi osanottajia (vaikka sinne INFO-kohtaan). Pelaaja saa osallistua korkeintaan kahteen kategoriaan, esim. U19 ja Open. Jotta kategoria pelataan niin tarvitaan FISTF:n sääntöjen mukaan muistaakseni 3 pelaajaa.

 Myös tieto osanottomaksusta tarvitaan. Olisko 15 euroa hyvä koko viikonlopusta ja 8 euroa yhdestä päivästä ? Mehän joudutaan maksamaan vuokraa missä ikinä sitten pelataankaan.

Mun mielestä 10e/päivä ei ole kohtuuton maksu...tosiaan Norjassa maksu oli ainakin turisteilta kovempi :roll:  ja Englannissa 8 puntaa...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..