• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Unkarin MM-kisat

Aloittaja Killer, heinäkuu 11, 2016, 22:43:26

« edellinen - seuraava »

Killer

#30
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - heinäkuu 17, 2016, 23:01:27
Nämä ovat vain ehdotuksia
Ja sellaisiksi jäävät.

Harkinnassa myös 128 *KORJAUS* 126 maan kisat, jotta saataisiin Suomikin (Kokkis) mukaan.

32 tai 64, ei missään nimessä! Mun epäonnenlukuja.


SouthernBoogieCat

128 joukkuetta on 64 jälkeen toimiva luku koska sillä saadaan myöskin pudotuspelijoukkueet selville vähentämällä tasaisesti. Sillä saataisiin 32 kpl 4 joukkueen lohkoja joista joko voittajat jatkoon tai kaksi parasta jolloin ensinmainitussa 32 joukkuetta pudotuspelien avauskierrokselle ja jälkimmäisessä 64 joukkuetta 1. kierrokselle ja siitä vähentämällä tasaisesti: 1.vaihtoehdossa 16 neljännesvälieriin ja 2. vaihtoehdossa 32 2. kierrokselle jne.

Killer

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 17, 2016, 23:13:41
*KORJAUS* 126 maan kisat


Olin epähuomiossa lyönyt väärin. Ei kisoja voi sentään mahdottomasti paisuttaa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - heinäkuu 17, 2016, 23:24:25
128 joukkuetta on 64 jälkeen toimiva luku koska sillä saadaan myöskin pudotuspelijoukkueet selville vähentämällä tasaisesti. Sillä saataisiin 32 kpl 4 joukkueen lohkoja joista joko voittajat jatkoon tai kaksi parasta jolloin ensinmainitussa 32 joukkuetta pudotuspelien avauskierrokselle ja jälkimmäisessä 64 joukkuetta 1. kierrokselle ja siitä vähentämällä tasaisesti: 1.vaihtoehdossa 16 neljännesvälieriin ja 2. vaihtoehdossa 32 2. kierrokselle jne.

Kovin monimutkainen systeemi. Ei kiitos, ei tarvitse selittää.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 17, 2016, 23:30:43
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - heinäkuu 17, 2016, 23:24:25
128 joukkuetta on 64 jälkeen toimiva luku koska sillä saadaan myöskin pudotuspelijoukkueet selville vähentämällä tasaisesti. Sillä saataisiin 32 kpl 4 joukkueen lohkoja joista joko voittajat jatkoon tai kaksi parasta jolloin ensinmainitussa 32 joukkuetta pudotuspelien avauskierrokselle ja jälkimmäisessä 64 joukkuetta 1. kierrokselle ja siitä vähentämällä tasaisesti: 1.vaihtoehdossa 16 neljännesvälieriin ja 2. vaihtoehdossa 32 2. kierrokselle jne.

Kovin monimutkainen systeemi. Ei kiitos, ei tarvitse selittää.

Ei ollenkaan monimutkainen. Huomattavasti monimutkaisempi on 126 joukkueen kisat jossa pitäisi kunnon pudotuspelit aikaan saadakseen ottaa mukaan kolmosia ja jopa nelosia ehkä ja sitten vielä miettiä siitä eteenpäin jatkopelikaavioita enemmän kuin tasaisesti vähennettävissä olevissa esim. 128 maan kisoissa. Vain kaksi joukkuetta lisää tuohon 126:n niin saataisiin yksinkertainen ja toimiva systeemi. Onko todellakin niin että minun ehdottamani systeemi ei kelpaa vain sen takia koska se on minun ehdottamani?  :) Ihmettelen vain. 16,32,64 ja 128 ovat matemaattisesti järkevämpiä lukuja turnausformaattiin kuin esim. 15, 20, 24, 28, 54, 56 tai 126. En halua haastaa riitaa mutta suosittelen harkitsemaan ehdottamiani 64 joukkueen tai 128 joukkueen formaatteja. Kun mietit asiaa todella niin varmasti tulet olemaan samaa mieltä kuin minä.

Killer

Puhelinneuvottelun jälkeen päätös: 47 joukkuetta.

Keskustelu päättynyt.


Killer

Huom! Toivomuksesta keskustelua jatketaan kertsillä ad 31.7.

Eihän tämä ole maahanmuuttokeskustelua, joten kyllä Unkarissa joustoa löytyy.  ;)


Puppe

Ainakin Espanja mukana jos huolitaan...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer

Melkein kaikki huolitaan. Jos sille päälle satun.

h-kone

Käsitinkö oikein notta oikeilta maajoukkueilta hyväksytään myös vanhoja oikeita kokoonpanoja? Sekä vanhoja asuja?

Vaan laitetaanpa astetta kinkkisemmäksi: entäpä Skotlanti, jonka syvntummansininen peliasu näyttäytyi 70-luvun painotekniikalla AINA ihan mustana, jopa Shoot-lehden vakiolukijoille ja futiskorttien vakiokeräilijöille?  Itse uskoin hittovie pitkälle 80-luvulle, että Skotlanti todellakin pelaa mustissa:








NIIN ETTÄ HYVÄKSYTÄÄNKÖ MUSTAPAITAINEN JOUKKUE 70-LUVUN SKOTLANNIKSI?

h-kone

Lisäksi pannaan hakupaperit vetämään Palestiinalle, Jamaikalle, Angolalle, Tanskalle ja Brasilialle.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: h-kone - heinäkuu 18, 2016, 20:55:05
Itse uskoin hittovie pitkälle 80-luvulle, että Skotlanti todellakin pelaa mustissa:

Minäkin luulin ennen että Skotlanti pelaa mustissa. Ennen tosin ehkä ei olisi saanut pelata mustissa koska erotuomareilla oli ennen vain musta-asu. Nykyään erotuomareilla on erivärisiä paitoja joten mustat peliasut lienevät sallittuja.

Noista kokoonpanoista mitä hyväksytään MM-kisoihin en tiedä. Majuri kommentoikoon asiaa aikanaan.

h-kone

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - heinäkuu 18, 2016, 21:01:23
Ennen tosin ehkä ei olisi saanut pelata mustissa koska erotuomareilla oli ennen vain musta-asu. Nykyään erotuomareilla on erivärisiä paitoja joten mustat peliasut lienevät sallittuja.

Näkyyks toi kolmas kuva kaikille? Siinähän on linjatuomarilla just punanen paita, jottei menis sekasin Skotlannin komean asun kaa...

nabel

Majurin vihkosta löytynee lisenssiehdot. Viime kisoissa on ainakin pelannut mm. Liechtenstein. Palestiinan kiusaksi Israel? Malmön asutkin natsais...