• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kebabin ja KeijoAnnikin taktiikkaniksinurkka

Aloittaja Killer, kesäkuu 27, 2016, 13:50:23

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - joulukuu 27, 2016, 20:02:37
Hellaksen pelaajat noudattivat prikulleen pelikirjaa. Taktiikkana oli päästää 1 tai 2 maalia jotta yhdellä päästetyllä olisi yksi tehty maali riittänyt jatkoajalle ja kahdella päästetyllä kaksi tehtyä riittänyt suoraan jatkopaikkaan.

Tämä tullee jäämään legendojen joukkoon!

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 27, 2016, 22:17:59
Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - joulukuu 27, 2016, 20:02:37
Hellaksen pelaajat noudattivat prikulleen pelikirjaa. Taktiikkana oli päästää 1 tai 2 maalia jotta yhdellä päästetyllä olisi yksi tehty maali riittänyt jatkoajalle ja kahdella päästetyllä kaksi tehtyä riittänyt suoraan jatkopaikkaan.

Tämä tullee jäämään legendojen joukkoon!

Suunnitelma oli ovelaakin ovelampi. Toteutuksessa annettiin siimaa erinomaisesti, mutta kalan saamisessa koukkuun oli pieniä ongelmia. Ehkä vastustajan suunnitelma (tehdään pari maalia ja ei päästetä yhtään) oli vielä ovelampi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Kysymys Kitara-Jaakolle: ajatellaan sellainen teoreettinen tilanne, että jos alkaisit treenaamaan subua ominpäin kotonasi, niin panostaisitko enemmän heikkouksiesi vai vahvuuksiesi kehittämiseen ?  Miten teet kitaransoiton kanssa ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 25, 2017, 17:52:33
Kysymys Kitara-Jaakolle: ajatellaan sellainen teoreettinen tilanne, että jos alkaisit treenaamaan subua ominpäin kotonasi, niin panostaisitko enemmän heikkouksiesi vai vahvuuksiesi kehittämiseen ?  Miten teet kitaransoiton kanssa ?

Kysymys ei välttämättä ole teoreettinen koska kunhan saan kentän tänne Haagaan niin voin alkaa treenaamaan Subua ominpäin. Panostaisin vahvuuksieni kehittämiseen sekä selvien heikkouksien mutta panostan yleensäkin vahvuuksien kehittämiseen missä tahansa kuten vaikkapa kitaransoitossa. Kitaran/bassonsoitossa olen panostanut jo pitkään taustojen mukana harjoitteluun koska minulla on yksi suurimmista vahvuuksista hyvä rytmitaju (josta olen saanut kiitosta musiikin ammattilaisiltakin) joten panostan siihen että rytmikitaran soitto sujuu saumattomasti rytmin kanssa jolloin pienet plektrakäden epätarkkuudet (joka on heikkouksiani, koska olen vasenkätinen ja soitan oikeakätisesti joten tarkkuus hieman on huonompi kuin jos olisin aikoinaan aloittanut vasenkätisesti soittamaan) eivät haittaa kuin silloin jos myös rytmi laahaisi tai menisi edellä. Myös soolojen soitto on yksi vahvuuksistani johon panostan (siitäkin olen saanut hyvää palautetta ammattilaisilta). Esim. tänäänkin bänditreeneissä sain sooloihin improvisoitua uusia juttuja ja myös väleihin mielenkiintoisia fillejä mitä en ole aiemmin keksinyt.