• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

EM-skabat pöydällä

Aloittaja Killer, kesäkuu 02, 2016, 22:56:31

« edellinen - seuraava »

nabel

#15
Pitäis toi oma Saksakin duunata niin voin alkaa sitä tässä tekemään samalla.

Tehdään kokopunainen ja viinipunaista sävyä näön vuoksi? Vai laitetaanko valkoista? Diskeihin koitan jotain kuviota, värisävyjä niin ainakin erottuisi joukosta.

Epis

Lainaus käyttäjältä: nabel - kesäkuu 09, 2016, 13:58:35Tehdään kokopunainen ja viinipunaista sävyä näön vuoksi? Vai laitetaanko valkoista? Diskeihin koitan jotain kuviota, värisävyjä niin ainakin erottuisi joukosta.

Ei tartte valkoista, vaan mennään sillä kokopunaisella niin menee varmaan helpommin ja nopeemmin.. Diskien koristelu iso plussa!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

Mulla on tiedossa nyt Venäjän pelipaikat sekä viimeisin kokoonpano ja tänään saan Puolalta kans, ni koska pelataan?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - kesäkuu 12, 2016, 15:54:47
Mulla on tiedossa nyt Venäjän pelipaikat sekä viimeisin kokoonpano ja tänään saan Puolalta kans, ni koska pelataan?
Jos teillä ei lomaa/vapaata, niin Goood morning Saigon ja huomenna ajoissa pelaamaan. Espanjan peli voi sitten pyöriä tabletilla taustalla. Kunhan Ruotsin pelin näkee.

PS Jake, kiinnostaako tulla jollain jengillä mukaan?

SouthernBoogieCat

#19
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 12, 2016, 17:00:34
PS Jake, kiinnostaako tulla jollain jengillä mukaan?

Kiitos kutsusta mutta keskityn nyt kesällä lähinnä työnhakuun, asunnon myyntiin (yhdessä välittäjän kanssa), mahdollisten asuntovaihtoehtojen kartoitukseen ja kisojen seuraamiseen sekä hieman myös lomailuun. Subua pelaan seuraavaksi elokuussa kun Hellaksen harjoitusleiri pyörähtää käyntiin.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - kesäkuu 12, 2016, 17:13:28
Subua pelaan seuraavaksi elokuussa kun Hellaksen harjoitusleiri pyörähtää käyntiin.
Pidät siis lähes 4kk taukoa!
Toivottavasti ei kostaudu.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 12, 2016, 21:15:21
Pidät siis lähes 4kk taukoa!
Toivottavasti ei kostaudu.

En usko että kostautuu. Näpäytyksissä voi olla alussa hieman hakemista, mutta katsonhan tässä kesällä futista joten uskon että saan taktisia oivalluksia kisoista. Lisäksi kannattaa muistaa että ennen kuin pelasin sijaismanagerina FA Cupin finaalissa 2014 olin sitä ennen kolme vuotta pelaamatta ja näpäytykset silti onnistuivat siihen nähden hyvin finaalissa. Lisäksi kun on ollut rankka kausi 2015-2016 niin on hyvä siirtää ajatukset pois Subusta ja keskittyä muihin asioihin ennen uutta kautta.

Epis

Pelataanhan nämä ottelut KOSTOn säännöillä tai niihin vahvasti pohjautuen?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - kesäkuu 12, 2016, 21:48:58
Pelataanhan nämä ottelut KOSTOn säännöillä tai niihin vahvasti pohjautuen?
Eikös niin ollut puhetta. Maalien ajat pitäisi kyllä saada "oikeiksi".

Kokkosen riitelevän Ukrainan kokoonpano ylhäällä.

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - kesäkuu 12, 2016, 22:04:26
Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - kesäkuu 12, 2016, 21:48:58
Pelataanhan nämä ottelut KOSTOn säännöillä tai niihin vahvasti pohjautuen?
Eikös niin ollut puhetta. Maalien ajat pitäisi kyllä saada "oikeiksi".

Juokseva 15min ja maaleista kirjaustauko?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Mites aloitus?? Ensi viikon oon mökkeilemässä jossain päin suomea mut muuten taitaa sopia kohtuullisesti lomalla kun oon kohta.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Killer


nabel

Saksa ja Itävalta Anschluss tunnelmissa ainakin alkupelit, katsotaan miten ehdin restauroida Länsi-Saksan vai mennäänkö samalla hw-setillä skabojen läpi. 

h-kone

Hetkoneen, pikavilkaisulla en ihan hahmottanut skabaformaattia... Onko eri ihmisillä siis eri määrä jengejä kisassa? Mites sitten kun ne joutuvat jossain vaiheessa vastakkain?

Itse joudun vielä vähän arpomaan osallistumista paristakin syystä:
-  Sitoutuminen useiksi tietyiksi päiviksi, kun ei haluaisi olla jarrunakaan.
- Astrolle vimpan päälle sopivien jengien puute. Toki esim Belgia, Englannin vierasasu tai Wales, ja Ruotsista käyvät 70-luvun brassit löytyvät, mutku vakavissa Astro-peleissä mulla futaa vain ainoa moulded-tiimi. Enkä sitä jaksaisi alkaa tussailemaan sopivaksi, kun sit se pitäisi vielä tussata takaisinkin..

Mut siis kertokaas ensin tuosta formaatista, ok?

Killer

#29
Lainaus käyttäjältä: h-kone - kesäkuu 14, 2016, 15:36:36
Hetkoneen, pikavilkaisulla en ihan hahmottanut skabaformaattia... Onko eri ihmisillä siis eri määrä jengejä kisassa? Mites sitten kun ne joutuvat jossain vaiheessa vastakkain?

Itse joudun vielä vähän arpomaan osallistumista paristakin syystä:
-  Sitoutuminen useiksi tietyiksi päiviksi, kun ei haluaisi olla jarrunakaan.
- Astrolle vimpan päälle sopivien jengien puute. Toki esim Belgia, Englannin vierasasu tai Wales, ja Ruotsista käyvät 70-luvun brassit löytyvät, mutku vakavissa Astro-peleissä mulla futaa vain ainoa moulded-tiimi. Enkä sitä jaksaisi alkaa tussailemaan sopivaksi, kun sit se pitäisi vielä tussata takaisinkin..

Mut siis kertokaas ensin tuosta formaatista, ok?

Tällä hetkellä mukana

Nabel: Itävalta, Italia, Länsi-Saksa
Maju: Wales, Ruotsi, Islanti.
Epis: Tsekit, venäjä, Puola
Kebu: Ukraina
Tuuri: Irlanti
Puppe: Espanja

Max neljä lisää mahtuu, tai sitten pelataan 12 jengillä (jolloin joku antaa elintilaa). Huomenna katsotaan kertsillä lopullisesti. Jatkopeleissä toki omia voi tulla vastakkain, esim jos Wales -Ruotsi niin pelaan Walesilla. Kai joku sitten sveduja sormeilee...

Valmis Kroatia (Hasbro jengi) mm kertsillä tarjolla. Muitakin lainajengejä varmasti löytyy.

Sun Belgia pääsis hienoon lohkoon mun, Nabun ja Tuurin kanssa  ;D

Brasilia tuoksuu tänne asti Romanialle...