• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kipinä - Suomen ensimmäinen subbuteobaari

Aloittaja h-kone, maaliskuu 09, 2016, 21:04:22

« edellinen - seuraava »

nabel

Huomenna ois tarkoitus mennä tsekkaa tilanne.

nabel

Kipinässä on uusi kickeripöytä joten peliasento subussa on parempi (kenttä asetetaan kickerpöydän päälle).
Ensi viikolla lisää.

Porvoon turkkilainen

Ollut vähissä nämä pelit tässä, niin onko Kipinässä minkäänlaisia pelisuunnitelmia? Hermannikin käy ja ihan kaikenlaiset pelit.

nabel

Tää viikko menee univeloissa&duuniin paluussa. Tsekataan ens viikolla.

SouthernBoogieCat

Ymmärtääkseni Kipinää pyörittävän ravintola-alan firman perustaja on entinen opiskelukaverini kauppaopisto-ajoilta. Ainakin nimi on sama eli Lauri Kuusela. Jos joku tuntee Laurin niin sanokaa Jaakolta eli entiseltä opiskelukaverilta Malmin ajoilta terveisiä. En tiedä muistaako minut enää koska opiskelut olivat vuosina 2002-2004. Aivan hyvin kyseessä voi olla sama kaveri koska Lauri oli futismiehiä siihen aikaan pelaten itsekin jossain ihan ylempien divareiden jengissä (en tosin muista missä mutta Veikkausliiga ei tainnut aivan olla). Lisäksi kuulin joitakin vuosia sitten eräältä toiselta entiseltä opiskelukaveriltani että Lauri toimi siihen aikaan ravintola-alalla eli viitteitä on että kyseessä voisi olla sama henkilö.

Malmin aika oli ihan hauskaa aikaa. Opinnot sujuivat ihan mukavasti ja kaikki samaan aikaan merkonomiopinnot aloittaneet olivat hyviä tyyppejä. Se mitä olisi voinut tuolloin tehdä toisin oli että ei olisi pitänyt missään nimessä vaihtaa taloushallinnon linjaa markkinointiin. Työllistyminen olisi ollut taloushallinnossa taattu koska alalla aina tarvitaan osaajia ja ala ei ole suhdanneherkkää koska kirjanpito ja muu taloushallinto on pakko yritysten ja yhteisöiden järjestää joko itse tai tilitoimiston kautta. Onneksi nyt osaan alaa ja haenkin kuumeisesti työkokeilupaikkaa koska työvoimakoulutukseen en löytänyt deadlineen mennessä harjoittelupaikkaa.

Killer

TavaraTumputtaja, mitä jos menisit paikan päälle itse moikkaamaan Lauria.. Samalla Kokkiksen kanssa peli tai pari.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 12, 2017, 22:49:43
TavaraTumputtaja, mitä jos menisit paikan päälle itse moikkaamaan Lauria.. Samalla Kokkiksen kanssa peli tai pari.

Saatan mennäkin joku kerta piipahtamaan ja moikkaamaan Lauria jos on siellä silloin. En kuitenkaan viihdy baareissa joten Subua en siellä pelaa vaan jos piipahdan siellä joku kerta niin moikkaan Lauria jos mahdollista. Eli menen joku kerta tuolla suunnalla liikkuessani käväisemään. Mutta jos joku käy siellä minua ennen ja tapaa Laurin niin saa sanoa terveisiä. Subua pelaan ainoastaan joko kertsillä tai minun/jonkun muun kotona - en baareissa.

Porvoon turkkilainen

Tänään en pelailemaan pääse, mutta onko kenelläkään joku lähipäivä suunnitelmia Kipinään? Pari peliä mikäs siinä sekä päälle yksi huurteinen että toinen.

nabel


Porvoon turkkilainen

La-päivävuoro voi onnistua, joten harkitaan, mutta olisiko huominen parempi klo 18?

nabel


Hovimestari

Ei sovi tässä kuussa. Matkoilla kaiken aikaa (Hannu Mäkelä, 1965).


Porvoon turkkilainen

Nyt kun tarkastin työvuoron, niin joudunkin olemaan klo 18 asti töissä, eli ennättäisin klo 19 pelaamaan pari peliä, niin eihän ole liian myöhä?

nabel

En usko, tuolla Piffillä on keskustelu käynnissä.