• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pariisi 1987

Aloittaja Hönkki, kesäkuu 12, 2006, 15:41:53

« edellinen - seuraava »

Hönkki

sain tämän kuvan just Portugalista.

turpaan 0-13 hallitsevalta maailmanmestarilta  Willy Hoffmanilta ja vielä 0-3 Portugalin edustajalta ja laulukuoroon. Fair play-palkinto annettiin, kun tulin Suomesta asti.


Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#1
Hönkki 1. pallilla pokaalia heiluttelemassa  ;) ?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

#2
Nyt olen nähnyt kaiken !

Jos vielä kuulisin elämäni aikana 'Karhulan Kuninkaan' suusta: "myönnän, olin väärässä"....

Toisaalta kaikkea ei voi saada. Ja minulla on jo FTW.

h-kone

#3
hei olikos nämä niitä aikoja, kun suomalaiset kävi ekoja kertoja kv-turnauksissa ja pääsi opettelemaan tarkempia sääntöjäkin vasta sitä mukaa kun viralliset matsit eteni?  tai jotain sen suuntaisia "tasoituksen antamisia" muistelen joskus subulehdestä lukeneeni?

Hönkki

#4
En nyt kyllä muista mitä kaikkea subulehteen on kirjoiteltu, mutta varmaan oli niin että en tiennyt kaikkia sääntöjä kun peli alkoi. Tämä ei kuitenkaan ollut eka reissuni. Vuonna 1986 kävin interraililla Englannissa ja vierailin Leedsin subutehtailla. Sieltä minut ohjattiin paikalliseen sairaalaan, jossa hoitsut pelasivat omaa sairaala-liigaa. Pelasin heitä vastaan kymmenkunta treenipeliä joista voitin suurimman osan. Sairaalan ykköstykki, Jones-hoitsu, oli kuitenkin liian paha pideltävä ja otin häneltä kolmesti nenään. Selvennettäköön että kyse oli mieshoitajista.

Seuraavana vuonna Pariisissa ei sitten valkotakkisia näkynyt ja meno oli pöydällä kymmenen kertaa pahempaa. Kyse oli MM-joukkuekisasta. Olin ainoa suomalainen paikalla, joten "Team Finlandiaa" täydennettiin kolmella ranskalaisella junnulla, jotka olivat varmaan kaikki minua parempia. Joukkuekisassa idea on se, että molemmilla on neljä pelaajaa jotka on rankattu yhdestä neljään. Ykköspelaajat pelaavat keskenään, kakkoset keskenään jne. Yhden pelin voitosta saa yhden pisteen ja pelit pelataan ratkaisuun asti. Joukkuepeli voi siis päättyä 2-2, 3-1, 4-0, 0-4 tai 1-3.

Eräs hesulainen on muuten ehdottanut että vastaavanlainen joukkuepeli pelattaisiin Hesun ja Kurvin Subun välillä. No, joskus tulevaisuudessa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses