Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum
October 22, 2017, 00:17:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 8 [9]
  Print  
Author Topic: Kauden 2016-2017 ennakkopohdintaa  (Read 24591 times)
Epis
Ylläpito
*

Jaakon Veljen Kollega

View Profile WWW
« Reply #120 on: February 17, 2017, 13:07:49 »

Minä mielummin istun sohvalla ja katson muiden pelejä kuin pelaan höntsiä. Minulle on ok tulla kertsille pelaamaan 1 virallinen ja odotella lopun aikaa. Jos kaipaan jotain just-fur-fun toimintaa, niin laitan himassa treenikentän pystyyn ... eikä sekään mitään pelkkää nautintoa ole

Tämä ei yllätä Cheesy

Minä taas tykkään katsella kun Hönkki istuu sohvalla  Kiss

Tämäkään ei yllätä Cheesy

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!
Gavrilo P. Princip

Basismia ja kitarismia intohimolla

View Profile
« Reply #121 on: February 17, 2017, 13:14:21 »

Olen hieman Kaitsun kanssa samoilla linjoilla asiassa. En minäkään istu sohvalla mielelläni kerholla ollessani vaan pelaan. Toki kaikki eivät voi pelata yleensä yhtä aikaa joten yksi sohvalla istuminen menee per pelikerta tai hätätapauksessa kaksikin mikäli odotettavissa tärkeä peli mikä tulee saada pelattua pois.

Maunulan kertsillä 1990-luvulla pelattiin pääsääntöisesti sunnuntaisin noin klo 11 eteenpäin jopa klo 21 saakkakin. Tuolloin itsekin vietin kerholla aikaa hengaillen ja istuskellen kun omia pelejä ei ollut. Nykyään niin minulla kuin monilla muilla ei ole moiseen mahdollisuuksia.

Sen tosiaan ymmärrän etteivät kaikki voi yhtä aikaa pelata ja istuskelua tulee väistämättä. Pyrin nykyään sopimaan pelit mahdollisuuksien mukaan etukäteen (kuten ensi maanantain Gabon-Egyptin) joten istuskelua ei olisi paljoa kun heti pääsee pelaamaan elleivät kentät tuolloin ole varattuina jolloin hieman pitää odotella.

Parasta olisi jos meillä olisi niin iso kerhotila jonne mahtuisi nykyistä useampia kenttiä jolloin kaikki kerholla olevat voisivat pelata yhtä aikaa. Jos rahaa olisi meidän pitäisi hankkia omakotitalo jossa on ainakin pari isoa huonetta ja lisäksi toinen kerros jonne voisi toisen kerroksen Subun lisäksi roudata soittimia ja tehdä siitä bändikämpän Subutteleville muusikoille jotka voisivat jammailla siellä välillä. Ei muuta kuin Eurojackpot vetämään.  Smiley

Forza Hellas!!!
GT-100
FIFA
NHL
PES
PS4
nabel

View Profile
« Reply #122 on: February 17, 2017, 13:16:40 »

Onhan sinne joku roudannut jo jonkin taiteltavan pehmustetun hetekan joten passissa kelpaa olla.
Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #123 on: February 17, 2017, 13:28:07 »

Jos minulle on virallisia pelejä, niin tottakai pelaan. Se vain ei ole minulle mikään ongelma, jos joudun istuskelemaan. Minusta on mielenkiintoista seurata muiden pelejä.

Olen varmaan nuorena pelannut niin paljon treenimatseja etteivät ne enää oikein sytytä. En vain oikein saa mitään huonolla asenteella pelatuista hurlumhei-peleistä. Ne ovat aivan eri asia kuin viralliset pelit, vaikka nämä viralliset pelit pelattaisiin hyvin hyökkäävälläkin taktiikalla.
« Last Edit: February 17, 2017, 13:30:31 by Hönkki » Logged

Subbuteo as usual
Epis
Ylläpito
*

Jaakon Veljen Kollega

View Profile WWW
« Reply #124 on: February 17, 2017, 13:53:39 »

Jokainen on kerhoilla norkoillut ja nuokkunut, mutta kun kerholle tulee harrastamaan, niin tahtoisi harrastaa eli pelata.. Tämähän on tietysti vain oma näkemykseni ja muilla on omansa..
Voin istua sohvalla vaikka kotona tai jossain muualla, missä ei ole mahdollisuutta pelata subua..

Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #125 on: February 17, 2017, 14:43:59 »

Jokainen on kerhoilla norkoillut ja nuokkunut, mutta kun kerholle tulee harrastamaan, niin tahtoisi harrastaa eli pelata.. Tämähän on tietysti vain oma näkemykseni ja muilla on omansa..
Voin istua sohvalla vaikka kotona tai jossain muualla, missä ei ole mahdollisuutta pelata subua..

Joskus vain käy niin ettei peliparia järjesty, kuten eilen kun minulla ja Pupella oli virallinen peli ja Nabel ja Posh lähtivät pois.
Käsittääkseni sinulle on kuitenkin yleensä löytynyt aika hyvin vastustajia, eli eilinen oli poikkeus.

Harrastaa voi myös niin, että vetää itsekseen ns. treenit. Siellähän oli pöytä vapaana. Voin kertoa salaisuutena, että joskus (hyvin harvoin kuitenkin) olen mennyt yksikseni kertsille ja ihan vaan harjoitellut.

Subbuteo as usual
Epis
Ylläpito
*

Jaakon Veljen Kollega

View Profile WWW
« Reply #126 on: February 17, 2017, 14:57:57 »

Joskus vain käy niin ettei peliparia järjesty, kuten eilen kun minulla ja Pupella oli virallinen peli ja Nabel ja Posh lähtivät pois.
Käsittääkseni sinulle on kuitenkin yleensä löytynyt aika hyvin vastustajia, eli eilinen oli poikkeus.

Harrastaa voi myös niin, että vetää itsekseen ns. treenit. Siellähän oli pöytä vapaana. Voin kertoa salaisuutena, että joskus (hyvin harvoin kuitenkin) olen mennyt yksikseni kertsille ja ihan vaan harjoitellut.

Kuten jo totesin, niin asiani ei johdu eilisen tapahtumista, mutta eilinen pelikerta vahvisti jo hetken kytenyttä ajatusta paluuseen sarjattomaan/liigattomaan pelaamiseen.. Se tuntuu omalta jutulta ja siihen tulen panostamaan..

Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #127 on: February 17, 2017, 15:32:17 »

En tuu teille himaan istumaan

Subbuteo as usual
Epis
Ylläpito
*

Jaakon Veljen Kollega

View Profile WWW
« Reply #128 on: February 17, 2017, 15:57:20 »

En tuu teille himaan istumaan

Pasi/Fabio voisi maalata taulun istuvasta Hönkistä.. Voisin maksaa pari kymppiä..

Porvoon turkkilainen

View Profile
« Reply #129 on: February 17, 2017, 16:14:38 »

Ei olisi yhtään hullumpi idea saada sellainen taulu myös kertsimme seinää koristamaan. Tois pelitapahtumiin arvokkuutta, kun olisi kuva seinällä, jossa istuva puheenjohtajamme, eli johtajamme istuu sohvalla. Viereen Kekkosen kuva.
nabel

View Profile
« Reply #130 on: February 17, 2017, 16:17:46 »

Saisko sen tähän malliin maalattuna https://fi.wikipedia.org/wiki/Nighthawks_(maalaus) ? Kuvakulma Majurin ikkunasta kun pj istuu iltaa sohvalla sateisessa Hermannissa.  Mikki Hiiri
Hönkki
Hallituksen jäsen
*

View Profile
« Reply #131 on: February 17, 2017, 16:42:55 »

Oikeastaan haluaisin taulussa kuvattavan kuinka seison subukentän vieressä ja siellä Manun Viv Anderson pitää Chelsean Kerry Dixonia.
Näin niinku 90-lukua muistellen.

Subbuteo as usual
LääkintäMajuri

View Profile
« Reply #132 on: February 17, 2017, 17:05:20 »

Halut ne on...
Ikuisesti istuva PJ.
Muumilampun pehmeässä valossa.
Se on siinä.

Against modern subbuteo

-äijiä homona boksiin!
AriFerra