• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Hellas Veronan/Real Sociedadin joulutauko liigamatseista alkaa kohta!

Aloittaja SouthernBoogieCat, marraskuu 09, 2015, 21:44:28

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Hellas Veronan ja Real Sociedadin joulutauko liigamatseista alkaa kohta. Pelaan vielä Peteä vastaan PoLissa ja 1-2 matsia La Ligaa HeSussa. Serie A:n osalta joulutauko alkoi juuri, koska olen pelannut jo neljäsosan kauden peleistä. Pelejä pitää jäädä keväälle. PoLissa olen pelannut jo 11 matsia ja Peteä vastaan pelatun matsin jälkeen otteluita on kasassa 12 ja jäljellä enää 8. La Ligassa pelejä on tällä hetkellä 2 joten 1-2 matsia voi vielä pelata ennen vuodenvaihdetta. Joulutauon aikana pidän pelituntuman treenimatseilla. On pakko säästellä pelejä myös keväälle, jotta silloin on muuta pelattavaa kuin treenipelejä.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BassJake - marraskuu 09, 2015, 21:44:28
Hellas Veronan ja Real Sociedadin joulutauko liigamatseista alkaa kohta. Pelaan vielä Peteä vastaan PoLissa ja 1-2 matsia La Ligaa HeSussa. Serie A:n osalta joulutauko alkoi juuri, koska olen pelannut jo neljäsosan kauden peleistä. Pelejä pitää jäädä keväälle. PoLissa olen pelannut jo 11 matsia ja Peteä vastaan pelatun matsin jälkeen otteluita on kasassa 12 ja jäljellä enää 8. La Ligassa pelejä on tällä hetkellä 2 joten 1-2 matsia voi vielä pelata ennen vuodenvaihdetta. Joulutauon aikana pidän pelituntuman treenimatseilla. On pakko säästellä pelejä myös keväälle, jotta silloin on muuta pelattavaa kuin treenipelejä.

Säästänkin Peteä vastaan pelatut ottelut vuodenvaihteen jälkeen eli joulutauko alkoi nyt. Nyt alkoi myös Real Sociedadin tauko. Kausi on hyvässä mallissa kaikkien sarjojen osalta joten hyvin voi aloittaa jo jouluun valmistautumisen.  Tulen seuraavan kerran pelaamaan vasta vuodenvaihteen jälkeen. Hauskaa joulua ja uutta vuotta kaikille näpsyttelijöille!