• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Maalaus

Aloittaja Fabio, marraskuu 09, 2015, 09:57:19

« edellinen - seuraava »

Fabio

Heips,

Oon kauan jo miettiny että pitäis mennä ja ostaa akryylivärit
ja alkaa maalailemaan. Joskus nuorempana piirtelin jotain
sarjakuvia, mutta maalaamista en oo ikinä kokeillu. No menin
sitten ja ostin setin maaleja, paperia ja pensseleitä. Ajattelin
aloittaa naamakuvista ja "helpommista" sellaisista. Muutamasta
ekasta saa musta jo ihan selvää, vaikka kyllä hommassa vielä
on varmasti kehittymisen varaa loputtomiin. Mutta suositella voin,
kivaa hommaa varsinkin jos on luppoaikaa..

t.Pasi




Hönkki

Siis onko noi oikeasti sinun tekemiä ? Ekoiksi maalauksiksi erittäin hyviä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

On ne mun tekemiä, mutta täytyy tunnustaa että noilla
akryyliväreillä ei haittaa vaikka tekee virheitä, niillä voi
maalata päälle ja korjailla montakin kertaa.. Siksi sopivat
hyvin aloittelijalle! :)

t.Pasi

SouthernBoogieCat

Tosi hyviä! Pasi ei ole paitsi Subunero niin myös taiteellinen nero maalaustaiteessa. Jos nuo olivat vasta ekat maalaukset niin en osaa kuvitella mitä tulee jatkossa. Jatka samaan malliin!

Fabio

No ei nämä ihan ekat oo.. 4. Ja 5.  Mutta vaan 1.oli täysi susi.. Mutta toivotaan että intoa riittää jatkaa, olisi hauskaa oppia maalaamaan hyvin! Olen kyllä ajatellu kursseille mennä. Saa nähdä. 
T. Pasi

Pejoka

Hyvin olet saanut PSK:laisista Ilen ja Lassen maalattua. Muita PSK:laisia odotellaan ;D

Vakavasti puhuen nuo ovat todella hyviä. Itse en pystyisi samaan, vaikka Picassolla ajelenkin.

SouthernBoogieCat

Varmaan Pasilla oli kuvis peruskoulussa ja lukiossa? Ainakin noista maalauksista päätellen vois kuvitella että valitsit kuviksen ja että se oli kymppi. Itselläni oli musiikki. En osaa piirtää tai maalata. Kuvis ei ollut mun juttu joten valitsin musiikin joka oli sitten myös kymppi sekä peruskoulussa että lukiossa.

AriFerra

Käytännössä jokaisella mun tuntemallani muusikolla ja "puoli-muusikolla" kulkee musikaalisuus ja piirtäminen käsi kädessä, ovat todella hyviä piirtämään jokainen.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - marraskuu 09, 2015, 10:53:58
Hyvin olet saanut PSK:laisista Ilen ja Lassen maalattua.

Peukku :ylos: !
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

SouthernBoogieCat

#9
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - marraskuu 09, 2015, 11:14:48
Käytännössä jokaisella mun tuntemallani muusikolla ja "puoli-muusikolla" kulkee musikaalisuus ja piirtäminen käsi kädessä, ovat todella hyviä piirtämään jokainen.

Kaikilla se ei välttämättä mene noin. Minulla se ei esimerkiksi. Olen kallistunut siten täysin musiikkiin ja maalaustaide on jäänyt pieneen osaan. Jollakin toisella on fifty-fifty. Se on kysymys miten ne taipumukset ovat jakautuneet. On minulla hyvä visuaalinen silmä mutta kädentaidot eivät ole hyviä. Minulla taas on siten että olen hyvä kirjoittamaan ja minulla on musikaalisuutta. Kielelliset taidot korvaavat minulla tuon taiteellisen taidon.

SouthernBoogieCat

#10
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - marraskuu 09, 2015, 11:14:48
Käytännössä jokaisella mun tuntemallani muusikolla ja "puoli-muusikolla"

Mielestäni ei ole olemassa "puoli-muusikkoja" vaan pelkästään muusikkoja riippumatta tekeekö musiikkia työkseen vai harrastuksekseen. Muusikko on henkilö joka harjoittaa musiikkia joko työkseen tai harrastuksekseen. Pidän esim. itseäni muusikkona, en ammatti- vaan amatöörimuusikkona. Sama on jokaisen muun muusikon kohdalla. Musiikkia tekevä on muusikko. Eriasia on onko hän ammatti- vai amatöörimuusikko.

Sama juttu on esim. urheilijan kohdalla. Jokainen joka urheilee on urheilija. Eriasia on saako hän siitä korvauksen. Vain harrastuksen vuoksi urheileva on amatööriurheilija ja joka saa siitä maksun on ammattiurheilija.

Toki ammatti- ja amatööriluokitteluun vaikuttaa myös se kuinka vakavasti hommaa tekee, mutta esim. musiikin puolella jos tekee vaikka omakustannelevyä voi kutsua itseään muusikoksi, ei ammattimuusikoksi mutta amatöörimuusikoksi.

Fabio

#11
Pari uutta kuvaa:

Tunnistatteko nämä "Rock n´Roll-miehet"??





t.Pasi


Killer

Pallis ja Kartsahan ne siinä.
Aivan mielettömän upeita maalauksia!

Loistavaa Pasi!

miku

Jumalation (lausutaan jumaleissön) miten hienoja ovat!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Fabio

Kiitos ja kumarrus! On kyllä hauskaa kun huomaa että porukka tykkää kuvista.. Sen verran täytyy toppuutella että oon valinnu "helppoja ja tunnistettavia" hahmoja näin aluksi, mutta siltikin huomaa pientä kehittymista. Yritän päästä pienelle viikonloppukurssille, jossa toivottavasti oppii myös maalaustekniikkaa! ..siitä kun mulla ei ole mitään hajua! ..mutta ainakin toistaiseksi on ollut hauskaa puuhaa.